کد خبر : 3467 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۰

خودکشی خریدار ۱میلیون و ۵۰۰هزار سکه

چندی است بازار سکه و ارز دستخوش نوسانات قیمتی شده‌، نوساناتی که عده ای سودجو به طمع رسیدن به سود سرشار به آن دامن زدند اما برخی از آنها از این بادی که کاشتند تنها طوفان درو کردند. پس از آنکه بازار سکه و ارز دچار نوسانات شدید قیمتی شد، …

چندی است بازار سکه و ارز دستخوش نوسانات قیمتی شده‌، نوساناتی که عده ای سودجو به طمع رسیدن به سود سرشار به آن دامن زدند اما برخی از آنها از این بادی که کاشتند تنها طوفان درو کردند.

پس از آنکه بازار سکه و ارز دچار نوسانات شدید قیمتی شد، عده ای سعی کردند با دمیدن در تنور این ناآرامی ها سودهای کلان به جیب زده و با ایجاد تنش در بازار به سودهای میلیونی و حتی میلیاردی دست پیدا کنند اما اقدامات مسئولین برای به آرامش رسیدن بازار ارز و سکه جواب داد و حباب قیمت در این بازارها هر روز کوچک و کوچکتر می شود و این یعنی ضرری هنگفت برای دلالانی که در رویای سودهای سرشار وارد این بازار شده بودند.

خودکشی خریدار ۱میلیون و ۵۰۰هزار سکه

براساس این گزارش، طی روز های گذشته یکی از دلالانی که به طمع سودهای میلیاردی در چند روز گذشته اقدام به خرید یک میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه سکه کرده بودند پس از کاهش قیمت سکه در اثر فشار روانی ناشی از ویران شدن کاخ آروزهایش در تهران اقدام به خودکشی کرد.

این گزارش می افزاید، شاید سرنوشت همه دلالان سکه و ارز به مرگ ختم نشود اما با اهتمامی که در مسئولین برای برخورد با این اخلال گران است به طور حتم همه این افراد دیر یا زود در دامی که خود پهن کرده اند گرفتار می شوند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، اخبار روز ، مجله خبری بازدید 514 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php