کد خبر : 1146 تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۲:۰۷

خبرهای جدید از حدیث فولادوند، پوریا پورسرخ و…

آتنه فقیه نصیری و یک آسمان صاف آتنه فقیه نصیری بازی در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» را، به پایان رساند. این مجموعه تلویزیونی که کارگردانی آن را «سعید عالم زاده» برعهده دارد، چندی پیش مراحل پایانی تصویربرداری را پشت سر گذاشت. سریال «آسمان همیشه ابری نیست» بی واسطه حرف …

خبرهای جدید از حدیث فولادوند، پوریا پورسرخ و…
آتنه فقیه نصیری و یک آسمان صاف
آتنه فقیه نصیری بازی در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» را، به پایان رساند. این مجموعه تلویزیونی که کارگردانی آن را «سعید عالم زاده» برعهده دارد، چندی پیش مراحل پایانی تصویربرداری را پشت سر گذاشت. سریال «آسمان همیشه ابری نیست» بی واسطه حرف های ناگفته نسلی جوان را بازگو می کند که در تقابل با گذشته، آینده و خانواده، در پی یافتن پاسخ بسیاری از پرسش هاست. به عبارتی روایت گر نسلی است که در جست وجوی هویتی پنهان است. تدوین مجموعه تلویزیونی «آسمان همیشه ابری نیست» را «محسن توکلی»، برعهده داشته است. این سریال در لوکیشن هایی چون نیاوران، درکه، بیمارستان، طلافروشی و… جلوی دوربین رفته است. به جز آتنه فقیه نصیری بازیگران دیگری چون سپند امیرسلیمانی، لیلا بلوکات، حدیثه تهرانی، سمیرا حسینی، کاوه خداشناس، افسانه خشتی، شیوا خنیاگر، جعفر دهقان، مهران رجبی، شمسی فضل اللهی، طوفان مهردادیان، افسانه ناصری و فلور نظری در «آسمان همیشه ابری نیست» ایفای نقش کرده اند. آتنه فقیه نصیری به جز بازیگری در عرصه سینما و تلویزیون، در عرصه تئاتر نیز به فعالیت مشغول است.
بقیه در ادامه ی مطلب…

حدیث فولادوند و یک داماد خجالتی
حدیث فولادوند بازی در فیلم «داماد خجالتی»، به کارگردانی «آرش معیریان» را به پایان رساند. این فیلم که هم اکنون آخرین مراحل فنی را پشت سر می گذارد، مضمونی کمدی دارد. «داماد خجالتی» داستان زوجی را روایت می کند که شب عروسی دچار اختلاف شده و این اختلاف به مشکلی ریشه ای در زندگی مشترک آن ها تبدیل می شود. هنوز زمان اکران این فیلم، مشخص نشده است. آرش معیریان تا چندی پیش «شیر و عسل» را، به عنوان کارگردان بر پرده سینماهای کشور داشت. به جز حدیث فولادوند دیگر بازیگرانی چون یوسف صیادی، محمدرضا وزیری، رضا شفیعی جم، فتحعلی اویسی، آیدا قهرمان، سحر کرمانیان و نعیمه نظام دوست، در «داماد خجالتی» ایفای نقش کرده اند.

رامتین خداپناهی و پایان عهدشکنی
رامتین خداپناهی بازی در فیلم تلویزیونی «عهدشکنی»، به کارگردانی «محسن توکلی» را به پایان رساند. حدود ۸۰ درصد از تصویربرداری این فیلم، در اصفهان انجام شده است. برخی از سکانس های «عهدشکنی» در تهران جلوی دوربین رفته است. فیلم نامه این اثر را، «سمیه تاجیک» با مضمونی اجتماعی نوشته است. این فیلم داستان سه دوست را روایت می کند که بر اثر اتفاقی، در یک محله قدیمی با یکدیگر مواجه می شوند. این دیدار برای هر یک از آن ها، جریان هایی را در پی دارد. در فیلم «عهدشکنی» به جز رامتین خداپناهی دیگر بازیگرانی چون پرویز فلاحی پور، آزاده ریاضی، اصغر همت و فاطمه طاهری، ایفای نقش کرده اند. این فیلم به تازگی مرحله تدوین را به پایان رسانده است. رامتین خداپناهی که در فیلم هایی چون «صبحانه ای برای دو نفر»، «سنگ، کاغذ، قیچی» و سریال «خسته دلان» ایفای نقش کرده است، در سال های اخیر حضور کمرنگی در عرصه سینما دارد و به بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مشغول است.

پوریا پورسرخ عید فطر با چراغ قرمز

پوریا پورسرخ عید فطر با فیلم سینمایی «چراغ قرمز» به کارگردانی «علی غفاری» میهمان سینماهای کشور می شود. قرارداد اکران این فیلم ثبت شده است و پس از نمایش فیلم «لطفا مزاحم نشوید»، به روی پرده خواهد رفت. این فیلم برای نمایش عمومی در سینماهای کشور، حدود دو دقیقه کوتاه خواهد شد. این موارد اصلاحی شامل حذف چند دیالوگ و اصلاح صداگذاری است. «چراغ قرمز» داستان جوان ساده دلی به نام «بهروز» را روایت می کند که در اثر اتفاقاتی، درگیر ماجرای یک قتل می شود. این موضوع برای وی ماجراهایی را در پی دارد. به جز پوریا پورسرخ بازیگران دیگری چون الناز شاکردوست، رضا شفیعی جم، انوشیروان ارجمند، مجید یاسر، نعیمه نظام دوست، مینا جعفرزاده، محسن قاضی مرادی و عطاءا… سلیمانیان در «چراغ قرمز» حضور دارند.
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما بازدید 341 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php