کد خبر : 1512 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۹:۰۴

حبیب محبیان در جشنواره شهرداری تهران روی صحنه می رود

به گزارش پارسینه شنیده شده حبیب محبیان، خواننده لس آنجلسی که به تازگی به ایران آمده و درخواست مجوز برای انتشار آلبوم کرده است، در یکی از جشنواره های شهرداری تهران روی صحنه خواهد رفت. شهرداری تهران قرار است از 10 تا 15 مرداد جشنواره ای با عنوان «مشارکت شهروندی …

به گزارش پارسینه شنیده شده حبیب محبیان، خواننده لس آنجلسی که به تازگی به ایران آمده و درخواست مجوز برای انتشار آلبوم کرده است، در یکی از جشنواره های شهرداری تهران روی صحنه خواهد رفت.

شهرداری تهران قرار است از 10 تا 15 مرداد جشنواره ای با عنوان «مشارکت شهروندی و خدمات شهری» برگزار کند که بر اساس برخی اخبار، از حبیب محبیان برای اجرای برنامه زنده در این جشنواره دعوت به عمل آمده است. این جشنواره قرار است در نمایشگاه دائمی شهرداری تهران واقع در ضلع جنوبی پارک گفت و گو برگزار شود و احتمالاً حبیب یازدهم مرداد روی صحنه می رود.

حبیب محبیان خواننده لس آنجلسی چند ماه پیش به ایران آمد و درخواست مجوز برای انتشار آلبوم در کشور نمود که این موضع از سوی مقام های دولتی تائید شد. همچنین شنیده شده است که او برای برگزاری کنسرت در ایران نیز درخواست مجوز کرده است. اسفندیار رحیم مشائی رییس دفتر محمود احمدی نژاد، در واکنش به حضور حبیب در ایران گفته بود:« این‌که یک ایرانی بخواهد فعالیتی در داخل و خارج از کشور داشته باشد، مطابق چارچوب و قوانین آزاد است و مشکلی ندارد. فعالیت هنری در همه بخش‌ها از جمله موسیقی برای همه‌ هنرمندان در داخل و خارج از کشور آزاد است و برگشت به ایران برای کسی مشکلی ندارد.»

البته حضور حبیب در ایران واکنش های منفی را نیز داشت چنان که سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در واکنش به این موضوع گفته بود که «ایران جای خواننده های لس آنجلسی نیست.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : سینما بازدید 497 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php