کد خبر : 263924 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

تور تفریحی مسکو و سن پترزبورگ

تور تفریحی مسکو و سن پترزبورگ روسیه یکی از پهناورترین کشورهای جهان است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند. دو شهر مسکو و سن پترزبورگ از مهم ترین شهرهای این کشور هستند. در این دو شهر می توان با تاریخی کهن و معماری باشکوه رو به رو شد …

تور تفریحی مسکو و سن پترزبورگ

روسیه یکی از پهناورترین کشورهای جهان است که جمعیت زیادی در آن زندگی می کنند. دو شهر مسکو و سن پترزبورگ از مهم ترین شهرهای این کشور هستند. در این دو شهر می توان با تاریخی کهن و معماری باشکوه رو به رو شد که با روح انسان بازی می کنند. خوشبختانه امروزه فرصت سفر به این دو شهر با تور روسیه فراهم شده است. در این فرصت می توان از خدمات آژانس مسافرتی آمادای استفاده کرد و سفری ارزان و مناسب داشت.

تور تفریحی مسکو و سن پترزبورگ

چرا به روسیه برویم؟

این کشور پهناور در دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد که دارای مرز مشترک با 14 کشور آسیایی و اروپایی است. کشوری وسیع با پوشش جنگلی زیاد که زمستان های سرد و برفی را به رخ می کشد. این کشور دارای زیبایی های کوهستانی، معماری باشکوه، قلعه ها و کاخ ها است. این کشور در هر فصلی از سال زیبایی های خیره کننده ای دارد. در تابستان هوای مناسب و معتدل در انتظار توریستان است و در زمستان زمین های پوشیده از برف برای اسکی مناسب می شوند. دو شهر مسکو و سن پترزبورگ مهم ترین و زیباترین شهرهای روسیه هستند. این دو شهر هر فرد را وسوسه می کنند تا در تعطیلات چمدان خود را ببندند و راهی سفر به این زیبایی ها شوند.

تور تفریحی مسکو و سن پترزبورگ

تور مسکو و سن پترزبورگ

از آنجا که این دو شهر جاذبه های توریستی بسیار زیادی دارند، هر فردی با استفاده از تور مسکو و سن پترزبورگ می تواند از آنها بازدید کند و تفریحی عالی داشته باشد. در این فرصت می توان هنرهای نمایشی، سیرک های فوق العاده، تئاترها، گالری های هنر و موزه ها را بازدید کرد.  مسکو پایتخت روسیه است و قطب اقتصادی این شهر محسوب می شود. معماری این شهر زیبایی های محسور کننده را به تصویر می کشد. کلیساهای رنگین در کنار آپارتمان های لوکس فوق العاده هستند. در این شهر می توان ساعت ها در خیابان های باریک آن قدم زد و از معماری زیبای آن لذت برد.

شهر سن پترزبورگ به سبک غربی ساخته شده است و می توان شاهد معماری های غربی در این شهر بود. آثار هنرمندان مطرح و مشهور در این شهر دیده می شود. این شهر بخاطر پل های فراوانی که دارد نام ونیز شمال را برای خود برگزیده است. امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری این شهر بسیار زیاد بوده و اقامت را برای هر فردی آسان و دل پذیر می کند.

پارک های سن پترزبورگ و مسکو

همیشه قدم زدن در میان درختان و انبوهی از گل ها قدرت نفس کشیدن را را چند برابر می کند و به هر فرد آرامش می دهد. شهر سن پترزبورگ نیز دارای پارک ها و جنگل های وسیعی است که می توانند بهترین خلوت گاه باشند. باغ هایی که بهترین فرصت برای پیاده روی را ایجاد می کنند. چمن های سرسبزی که با قدم زدن بر روی آنها به یاد افسانه های قدیمی می افتید و همه چیز را فراموش می کنید. در این شهر باغ ها و جنگل های زیادی وجود دارد که آواز پرندگان موسیقی طبیعی آنها است. پس در تور سن پترزبورگ سری به باغ میخائیلوفسکی، پارک پیروزی، باغ تابستانی، باغ استوایی پتر کبیر و … بزنید و از درختان سر به فلک کشیده آن بازدید کنید.

در شهر مسکو نیز پارک ها، باغ ها و فضاهای سبز زیادی وجود دارد. این مکان ها بهترین پاتوق برای فرار از شلوغی شهری هستند تا یک پیک نیک خانوادگی داشت. نشستن بر روی چمن ها در حالی که بهترین چشم انداز را دارید واقعا آرامش بخش است. پارک ووربیووی گوری، باغ گیاه شناسی، پارک ایزمایلوفسکی، پارک گورکی و .. با درختان سر به فلک کشیده فرصتی عالی برای گشت و گذار و نوشیدن فنجانی قهوه هستند.

رستوران های مسکو و سن پترزبورگ

رستوران های روسیه زندگی در لاکچری و تجمل را به رخ می کشند. این رستوران ها بهترین و با کیفیت ترین مواد غذایی را در اختیار مهمانان خود قرار می دهند. در این رستوران ها احساس می کنید که یک تزار روسی هستید که خدمه ها برای شما خدمت می کنند. شهر سن پترزبورگ با رستوران های Literary Cafe، Palkin، Tandoor، Erivan و …  پذیرای توریستان است. در این رستوران ها چشم اندازهای وسیعی از زیبایی با میزهای تزئین شده در انتظار شما است. غذاهای سنتی و محلی در کنار غذاهای بین المللی عطر و طعمی فوق العاده را به رخ می کشند.

در تور مسکو حتما به رستوران White Rabbit، Semifreddo، رستوران Savva، رستوران Syrovarnya، رستوران Fahrenheit  و … بروید و بهترین غذاهای سرآشپزان را میل کنید. فضای این رستوران با صدای موسیقی پر می شود و با عطر گل های تازه با روح بازی می کند. محیط های این رستوران بسیار راحت هستند و به دور از هیاهو می توان بهترین غذاهای روسی و حتی بین المللی را میل کرد.

مراکز خرید سن پترزبورگ و  مسکو

یکی از بهترین قسمت های سفر رفتن به مراکز خرید است تا با آداب و رسوم یک ملت آشنا شد. روسیه دارای مراکز خرید بی شماری است که تنوع گسترده ای از لباس ها را به فروش می رسانند. شهر سن پترزبورگ مراکز خرید لوکس و زیبایی ساخته است که نه تنها در آنها می توان خرید کرد، بلکه می توان یک خوراک دلچسب در رستوران های آنها نیز نوش جان کرد. مراکز خریدی مانند گالریا، گراند کانیون، دی ال تی، نوسکی، ولادیمیرسکی، یوروپلیس و .. الهام گرفته از معماری اروپایی ساخته شده اند. برندهای مطرح دنیا در این مراکز خرید مغازه دارند و با قیمت های مناسبی می توان آنها را تهیه کرد. اگر خوش شانس باشید می توانید در زمان فستیوال های تابستان و زمستانه به این مراکز بروید و از تخفیفات زیاد بهره ببرید.

در شهر مسکو نیز مراکز خرید به سبک ها و طراحی های بسیار زیبا ساخته شده اند که در نزدیکی جاذبه های گردشگری شهر قرار دارند. بهترین مراکز خرید این شهر متروپلیس، ماننا پلوشاد، اوروسکی، اوجان، آویاپارک، اوکاتنی راید، ایزمیالوو و .. هستند. هر آنچه که می خواهید در این مراکز خرید می توانید پیدا کنید. گاهی اوقات چشم شما به وسایلی می افتد که تا به حال نظیر آنها را در هیچ جای دنیا ندیده اید. این مراکز خرید ارزش ساعت ها قدم زدن و خرید کردن را دارند. بعد از گشت و گذار در آنها می توانید به رستوران های مراکز خرید بروید و خستگی را از تن خود بیرون کنید. در این مراکز خرید سینما، آکواریوم و وسایل تفریحی برای افراد مختلف قرار داده شده است تا لذت خرید کردن شما چند برابر شود.

تور تفریحی مسکو و سن پترزبورگ

حرف آخر درباره تور تفریحی مسکو و سن پترزبورگ

این دو شهر با خانه های سر به فلک کشیده خود در کنار مردمانی مهربان بهترین نقطه برای گذراندن تعطیلات هستند. هوای تمیز این دو شهر با روح و جان انسان بازی می کنند. جاذبه های گردشگری متنوع، چشم اندازهای زیبا، موسیقی، نمایش های خیابانی و .. تمامی استرس و خستگی را از تن بیرون می کنند و به انسان فرصت لذت از زندگی را می دهند. این دو شهر ارزش بازدید را دارند تا در آنها به آرامش واقعی رسید.

شما نیز اگر به دنبال مقصدی خوب برای تعطیلات خود هستید از تور روسیه نوروز 99  آژانس مسافرتی آمادای استفاده کنید و سری به این دو شهر روسی بزنید. مطمئن باشید که این دو شهر پاتوق همیشگی شما برای تعطیلات خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جهانگردی ، راهنمای سفر بازدید 598 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php