کد خبر : 263365 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

از تاثیر عمیق تبلیغات چاپی در دنیای امروز آگاه شوید

از تاثیر عمیق تبلیغات چاپی در دنیای امروز آگاه شوید برخی از صاحبان کسب و کارها و شرکت­ها، با پیشرفت فضای دیجیتال، تبلیغات فیزیکی را رها کرده‌اند و تمام توجه خود را معطوف دنیای اینترنت کرده‌اند. قطعا هر کسی چنین اشتباهی مرتکب شود، بهای آن را نیز پرداخت خواهد کرد! …

از تاثیر عمیق تبلیغات چاپی در دنیای امروز آگاه شوید

از تاثیر عمیق تبلیغات چاپی در دنیای امروز آگاه شوید

برخی از صاحبان کسب و کارها و شرکت­ها، با پیشرفت فضای دیجیتال، تبلیغات فیزیکی را رها کرده‌اند و تمام توجه خود را معطوف دنیای اینترنت کرده‌اند. قطعا هر کسی چنین اشتباهی مرتکب شود، بهای آن را نیز پرداخت خواهد کرد!

درست است که فضای مجازی پیشرفت قابل توجهی داشته است، اما هنوز دنیای فیزیکی و تبلیغات در آن حرف اول را می­زند چون که تعداد افرادی که از اینترنت استفاده می­کنند هنوز بسیار کم­تر از افرادی است که در دنیای واقعی در معرض تبلیغات قرار می­گیرند. یک خطا در فضای مجازی کافی است تا تبلیغات شما را بی اثر کند اما چاپ فیزیکی، روش تبلیغاتی است که آزمایش خود را پس داده است. حس اعتمادی که یک تبلیغ فیزیکی می­تواند در افراد ایجاد کند، چند برابر تبلیغات دیجیتالی است و برخی از افراد هنوز نمی­توانند به تبلیغات فضای مجازی اعتماد کنند.

نکته جالب­تر این است که حتی پیشرفت تکنولوژی به کمک چاپ فیزیکی نیز آمده است و دستگاه­هایی که در گذشته بسیار گرانقیمت بودند، امروزه به شکل انبوه در اختیار شرکت­های چاپ و تبلیغات قرار دارند. در زیر به برخی از روش­هایی که شرکت­های چاپ در اختیار شما می­گذارند سری می­زنیم.

طراحی و چاپ جعبه

جعبه­ها در گذشته تنها یک کارایی داشتند و برای محافظت از محصولات مورد استفاده قرار می‌گرفتند. با پیشرفت روش‌های کسب و کار، طراحی و چاپ جعبه نیز به عنوان یک روش تبلیغاتی مورد توجه قرار گرفت. امروزه دیگر استفاده از یک جعبه با طراحی معمولی یک مزیت محسوب نمی‌شود. شرکت‌ها روی طراحی و چاپ جعبه حساسیت زیادی نشان می‌دهند و به دنبال ایجاد حس اعتماد در مشتری از این طریق هستند. طرح‌هایی که روی جعبه محصولات چاپ می‌شود، می‌تواند اثر عمیقی بر مشتری بگذارد و او را دوباره به سمت استفاده از خدمات و محصولات شما در آینده بکشاند. به همین دلیل است که آژانس‌های تبلیغاتی روی این مورد به عنوان یکی از روش‌های کم‌هزینه تبلیغی تاکید می‌کنند.

برای طراحی و چاپ جعبه، نکات زیادی را باید در نظر بگیرید. جنس محصول، اندازه، مواد به کار رفته در داخل و خارج جعبه، و مهم‌تر از همه طرح روی آن از نکات کلیدی است که باید حین طراحی در نظر داشته باشید. بهتر است برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، طراحی و چاپ جعبه محصولات خود را به مراکز متخصص در این امر بسپارید.

چاپ لیبل

از لیبل‌ها معمولا برای معرفی محصول استفاده می‌شود و اطلاعات مهم محصول نیز برای ارائه به مشتری روی آن‌ها درج می‌شود اما در صورتی که بودجه کمی برای تبلیغات دارید، چاپ لیبل‌ یکی از روش‌های ارزان تبلیغات نیز هستند. این کاغذها به دو شکل چسبان و غیر چسبان چاپ می‌شوند. آن‌ها اندازه کوچکی دارند و در هر جایی می‌توانید آن‌ها را بچسبانید. کافی است یک جمله تبلیغاتی گیرا روی آن بنویسید تا همیشه در ذهن مشتری شما نقش ببندد.

دقت کنید که لیبل موردنظر باید متناسب با محصول شما باشد و نمی‌توان از هر نوع آن برای کسب و کار خود استفاده کنید. لیبل مورد استفاده در محصولات دارویی تفاوت‌های بسیار با لیبل‌های محصولات تجاری دارند. همچنین طراحی جذاب و گیرا یکی دیگر از مواردی است که باید حین چاپ لیبل به آن توجه کنید.

چاپ پاکت نامه

اگر کسب و کار شما طوری است که برای نگهداری از نامه‌های خود نیازمند چاپ پاکت نامه هستید، نیاز نیست نگران باشید چون پاکت نامه یکی از محصولاتی که شرکت‌های چاپ امروزه به شکل گسترده برای شما ارائه می‌دهند. فقط کافی است که اندازه مورد نظر خود را به آن‌ها ارائه دهید تا نامه‌های شما هیچوقت دچار آسیب نشوند.

در این مطلب به برخی از خدماتی که شرکت‌های چاپی برای شما ارائه می‌دهند نگاهی انداختیم. بدون شک خدمات این مراکز که به پیشرفته‌ترین تجهیزات چاپ مجهز هستند، بار سنگینی از دوش کسب و کار شما برداشته اند. با مراجعه به یکی از این مراکز مانند روتاپرینت می‌توانید تبلیغاتی موثر داشته باشید و رضایت مشتری را با کم‌ترین هزینه جلب کنید. کاتالوگ، بروشور، لیبل، کیف تبلیغاتی، جعبه محصول، کارت ویزیت و انواع و اقسام محصولات چاپی دیگر فقط بخش کوچکی از خدماتی هستند که این مرکز به شما ارائه می‌دهد. کافی است با این مرکز تماس بگیرید تا گزینه‌های مختلفی برای چاپ هر کدام از این محصولات در اختیار شما بگذارد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، دانستنی ها بازدید 918 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php