کد خبر : 1866 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۰

بررسی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸

پس از انتشار نسخه‌های آزمایشی مرورگر معروف شرکت مایکروسافت، امروز به صورت رسمی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸ (IE8 Final) برای دانلود در دسترس عموم قرار گرفت و براساس اعلام مایکروسافت، این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پایدارتر می‌باشد. با این وجود IE8 Final هنوز برای ویندوز ۷ در …

پس از انتشار نسخه‌های آزمایشی مرورگر معروف شرکت مایکروسافت، امروز به صورت رسمی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸ (IE8 Final) برای دانلود در دسترس عموم قرار گرفت و براساس اعلام مایکروسافت، این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی بسیار پایدارتر می‌باشد. با این وجود IE8 Final هنوز برای ویندوز ۷ در دسترس قرار داده نشده است.

اینترنت اکسپلورر که با وجود افت‌های بسیار زیاد طی سال‌های اخیر، کماکان به عنوان محبوبترین مرورگر جهان با بیشترین استفاده کننده شناخته می‌شود، به گفته‌ی طراحان در این نسخه و پس از انجام آزمایش‌های گوناگون سریعترین مرورگر معرفی شده است. اگر از نسخه‌های قبلی این مرورگر استفاده کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنم نسخه‌ی ۸ را حتما دانلود کنید، زیرا در آن تغییرات جالبی بوجود آمده‌ است که در ادامه‌ی این مطلب به آن اشاره می‌کنم.

بررسی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸

Activities:

این امکان به شما توانایی اتصال به وب‌سایت‌های شبکه‌های اجتماعی، اشتراک‌گذاری، نقشه‌های آنلاین و وبلاگ‌های مختلف را توسط کلیک راست می‌دهد. شما به راحتی می‌توانید مطالب مختلفی را که در وب‌سایت‌های مختلف می‌بینید را انتخاب کرده و هر کجا که دوست دارید انتقال دهید.

بررسی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸

WebSlices:

این امکان یک خبر‌خوان ابداعی مایکروسافت است. شما به کمک این ویژگی می‌توانید از آخرین مطالب وب‌سایت‌های مورد علاقه‌یتان با خبر شوید.

بررسی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸

Phishing Filter:

این امکان که از نسخه‌ی ۷ به این نسخه به ارث رسیده است به بهبود کارکرد شما در مقابل سایت‌های مزاحم و خرابکار کمک می‌کند. همچنین شما می‌توانید لیست امن (Safe List) نیز تهیه کرده و در آن لیست سایت‌های امن خود را وارد نمائید.

بررسی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸

Automatic Crash Recovery:

حتماً شما هم برایتان اتفاق افتاده است که در حین کار دچار مشکل شوید و تمام صفحات بسته شوند. این امکان به شما کمک می‌کند تا تمام صفحات و تب‌های بسته شده را بازیابی کنید.

Search Suggestions:

به کمک این امکان شما می‌توانید با وارد کردن کلمه‌ای در جعبه‌ی جستجو، پیشنهادهای متناسب با آن کلمه را بدست بیاورد.

بررسی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸

InPrivate Browsing:

حتما شما می‌دانید هنگامی که وارد سایتی می‌شوید اطلاعات آن سایت نظیر صفحات، عکس‌ها، آدرس‌ها، کوکی‌ها و… بر روی Temp مرورگر ذخیره می‌شوند، با این امکان و فعال ساختن آن، شما می‌توانید بدون آنکه اطلاعاتی بر روی مرورگرتان ذخیره شود، آن را مشاهده کنید.

بررسی نسخه‌ی نهایی اینترنت اکسپلورر ۸
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 193 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php