کد خبر : 193403 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۴:۰۲

اموال آیت‌الله جنتی از پراید دست دوم تا …

توضیحات آیت‌الله جنتی درباره خانه و پرایدش  این کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: «وظیفه خبرگان بسیار سنگین است. این نهاد مسئولیت بسیار سنگین و بی‌بدیلی برای عزل و نصب رهبری برعهده دارد. مجلس خبرگان باید رهبری را تعیین کند که مشروعیت نظام وابسته به اوست و اگر …

اموال آیت‌الله جنتی از پراید دست دوم تا ...

توضیحات آیت‌الله جنتی درباره خانه و پرایدش

 این کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: «وظیفه خبرگان بسیار سنگین است. این نهاد مسئولیت بسیار سنگین و بی‌بدیلی برای عزل و نصب رهبری برعهده دارد. مجلس خبرگان باید رهبری را تعیین کند که مشروعیت نظام وابسته به اوست و اگر او نباشد قوای سه‌گانه هیچ‌کدام مشروعیتی ندارند که این تشکیلات خبرگان راجع‌به رهبری مسئولیت دارد».

آیت‌الله جنتی به چگونگی انتصابش به‌عنوان یکی از فقهای شورای نگهبان اشاره و تصریح کرد: «در اوانی که در خوزستان بودم، از رادیو شنیدم که امام راحل بنده را به‌عنوان عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند که بنده با شنیدن این خبر تعجب کردم؛ زیرا قبلا فعالیتی در این زمینه نداشتم».

او با بیان اینکه “خصوصیاتی نظیر ساده‌زیستی را از امام(ره) و دوستانی نظیر شهید بهشتی یاد گرفته‌ام”، افزود: «در این زمینه شاگرد امام(ره) بوده‌ و هستم و این را در مسکن، لباس و خوراکم حفظ کرده‌ام. بنده خانه‌ای در قم دارم که وقفی است و ساختمان آن نیز خشت‌وگلی است که این خانه را در ابتدای انقلاب خرید‌ه‌ام و درحال‌حاضر نیز به همان حال مانده است. پراید دست‌دومی هم خریده‌ام و هنوز از آن استفاده می‌کنم».

جنتی در بخش دیگری از نطق تبلیغاتی خود گفت: «امیدواریم مقام معظم رهبری پرچم پیروزی انقلاب را به دست حضرت ولی‌عصر(عج) بسپارند و ما نیز آن روز را به چشم خود ببینیم».

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 162 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php