کد خبر : 266848 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام به 792نفر

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام به 792نفر ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۷۹۲ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد جدید کرونا در استان ثبت شده است. به گزارش میهن فال به نقل از …

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام به 792نفر

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام به 792نفر

ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام به ۷۹۲ نفر خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ مورد جدید کرونا در استان ثبت شده است.

به گزارش میهن فال به نقل از مهر، محمد کریمیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۷۹۲ نفر خبر داد.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

کریمیان تصریح کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۶۰ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه متأسفانه شاهد بی‌توجهی بسیاری از شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستیم، یادآور شد: شهروندان باید علاوه بر رعایت نکات بهداشتی از ترددهای غیرضروری در اماکن شلوغ و پرتردد خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بهترین راه مبارزه با کرونا، قطع زنجیره انتقال آن است، تصریح کرد: از عموم مردم شریف استان درخواست می‌شود با رعایت اصول بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضروری مانع تداوم طولانی مدت حضور این ویروس در استان باشند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار استانها ، مجله خبری بازدید 397 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php