کد خبر : 804 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۳

آمازون و آی‌بی‌ام برترین شرکت‌های خدمات دهنده وب

دو شرکت آمازون و IBM از بزرگترین عرضه‌کنندگان خدمات نوین مبتنی بر وب(Cloud Computing) محسوب می‌شوند و در این میان نام شرکت‌های مایکروسافت، گوگل، سیسکو، Red Hat و VMware در لیست مراکزی قرار گرفته است که با سرعت پایین‌تر در این زمینه به جلو حرکت می‌کنند. مشاهده کامل خبر در …

دو شرکت آمازون و IBM از بزرگترین عرضه‌کنندگان خدمات نوین مبتنی بر وب(Cloud Computing) محسوب می‌شوند و در این میان نام شرکت‌های مایکروسافت، گوگل، سیسکو، Red Hat و VMware در لیست مراکزی قرار گرفته است که با سرعت پایین‌تر در این زمینه به جلو حرکت می‌کنند.

مشاهده کامل خبر در ادامه مطلب …

آمازون و آی‌بی‌ام برترین شرکت‌های خدمات دهنده وب

لازم به ذکر است که در حال حاضر تمام شرکت‌های فعال در حوزه فناوری به سمت تمرکز بیشتر بر خدمات نوین مبتنی بر وب در حرکت هستند. حتی آن دسته از شرکت‌هایی که خدمات نوین اینترنتی خود را به صورت عمومی در اختیار مردم نمی‌گذارند، از بزرگترین مراکزی محسوب می‌شوند که در حال ساخت و راه‌اندازی زیرساخت‌های مربوط به شبکه‌های ادغام‌ شده مبتنی بر وب هستند.
شرکت مشاوره‌ای فناوری BTC Logic در آخرین گزارش فصلی خود برترین شرکت‌های فعال در زمینه ارایه خدمات مبتی بر وب را مشخص کرده و آن‌ها را در ۷ بخش تقسیم‌بندی کرده است که این بخش‌ها شامل بنیاد مبتنی بر وب، زیرساخت، خدمات شبکه‌ای، پلتفورم‌ها، ابزارها، امنیت و مدیریت می‌شوند.
مرکز مشاوره‌ای BTC Logic ادعا می‌کند که دو شرکت آمازون و IBM بزرگترین مراکز عرضه‌کننده خدمات مبتنی بر وب هستند، زیرا این دو شرکت موفق شدند از ۷ بخش یاد شده در چهار بخش رتبه بهتری را نسبت به دیگر شرکت‌ها به دست آوردند.
در این میان شرکت‌های مایکروسافت، گوگل، Red Hat، Salseforce، سیمانتک، VMware، Citrix، EMC، اوراکل، Level 3 و سیسکو در رتبه‌های بعد از این دو شرکت قرار گرفته‌اند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : مجله خبری بازدید 548 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php