دیدگاهتان را بنویسید

تنها در تاریخ 13 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

واقعا خدا بیامرزش ما هم بهش میگفتیم بی بی من نمیدونستم منو برد به دوران بچگی که که قصه های مجید نگاه میکردم علی جون خیلی سایت با حال دارین مرسسسسسسسسسسسسسسسییییییییی

آریا در تاریخ 18 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

بی بی تو قصه های مجید ، بی بی ماهم بود از ته دل میگم : خدا رحمتش کنه

ثنا در تاریخ 6 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

دلم تنگ شد واسه اون روزا و بی بی مهربون.خدا رحمتش کنه

mari در تاریخ 5 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

خیلی دردناک است نبود مادر یا مادر بزرگ حتی تو قصه ها
خداوند مورد رحمت خودشون ایشونو قرار بده وبه دوستدارانشون صبر عنایت کنه

sahar در تاریخ 5 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

چه زیباس این لحظاتوووخدا بیامرزتش

طراحی سایت در تاریخ 5 آگوست 2013 گفته : پاسخ دهید

چقدر زیبا. خدا بیامرزدش