کد خبر : 181729 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱

فال روزانه دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴

فال روزانه دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ فال روزانه متولدین فروردین از صبح که بیدار می شوید برای همه ساعت های امروز خود برنامه ریزی کنید. لیستی از کارهای لازم را بنویسید و برای آنها ساعت تعیین کنید. برای ورزش و سلامت خود هم وقت بگذارید. بخشی از روز را به …

فال روزانه دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴فال روزانه دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

از صبح که بیدار می شوید برای همه ساعت های امروز خود برنامه ریزی کنید. لیستی از کارهای لازم را بنویسید و برای آنها ساعت تعیین کنید. برای ورزش و سلامت خود هم وقت بگذارید. بخشی از روز را به جمع و جور و تمیز کردن خانه اختصاص دهید. در آخر هم برای ارتباط های اجتماعی و انجام کارها زمان تعیین کنید. مطمئن باشید با برنامه ریزی به همه آنها می رسید و یک روز مفید و عالی در انتظار شما خواهد بود. در رابطه عاشقانه تان شما یک چیز می خواهید و طرف مقابل چیز دیگری. اما با روحیه ای که امروز دارید خیلی سریع راه چاره را پیدا می کنید و با هم به تفاهم می رسید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از ابتدای صبح باید سرحال و پرانرژی باشید. برای خودتان برنامه بچینید و همه آنها را سر وقت و درست انجام دهید. با همکارانتان در مورد ایده های خوبی که دارید مشورت کنید. نظر آنها را بپرسید تا خلاقیت بیشتری در کار داشته باشید و پروژه هایتان به جاهای خوبی برسند. هنگام کار موسیقی گوش کنید تا حس خوب و آرامش بخشی به شما بدهد. خوشبختانه چون انرژی خوبی دارید، امروز خانه و اتاق خود را تمیز خواهید کرد و این امر حس خیلی خوبی به شما می دهد. بعدازظهر با عشقتان برنامه پیاده روی بگذارید. با این کار با یک تیر دو نشان زده اید. علاوه بر با هم بودن و گپ و گفت‌وگو، سلامت خود را هم تضمین کرده اید

فال روزانه متولدین خرداد

صبح تا جایی که سیرخواب بشوید، بخوابید. بعد سرحال بیدار شوید و به جان خانه بیفتید. همه جا را تمیز کنید. آشپزی کنید. دکوراسیون را تغییر دهید و یک محیط آرام و شیک برای خود و خانواده بسازید. بعدازظهر هم با عشقتان در مورد علاقه مندی های خود حرف بزنید. برای آینده نقشه بکشید و به طور کلی، یک روز مفید و متفاوت برای خود رقم بزنید. همه این کارها روحیه شما را بهتر می کنند و هنگام خواب، حس بسیار عالی به خود، زندگی و عشقتان خواهید داشت.

فال روزانه متولدین تیر

همه افکار خود را جمع کنید. در ساعات اولیه صبح، آنها را یادداشت کنید وتا انتهای روز تا جایی که می توانید به آنها رسیدگی گنید. برای اینکه راه سریع و درست را پیدا کنید، به کمک و مشورت اطرافیان نیاز دارید. در جمع دوستان یا همکاران، در مورد افکارتان حرف بزنید. نظر آنها را بپرسید و در روش کار خود اعمال کنید. امروز حالتان بسیار خوب است و با خوش بینی زیادی به دنیا و مردم نگاه می کنید. همین کمک می کند تا کارها سریع تر از آنچه تصور می کنید پیش بروند. در خانه با همسر/عشقتان، تغییر دکوراسیون دهید، یا آشپزی کنید یا حتی می توانید با هم پیاده روی بروید. این کار مشترک حس علاقه شما به هم را تشدید می کند.

فال روزانه متولدین مرداد

از صبح که از خواب بیدار می شوید، سرشار از انرژی هستید. از این فرصت برای برنامه ریزی مالی کمک بگیرید. قلم و کاغذ بیاورید، خرج ها و هزینه های ثابت خود را یادداشت کنید. درآمدتان را هم در طرفی دیگر بنویسید و آنها را مورد بررسی قرار دهید تا ببینید بهترین حالت خرج کردن چیست تا بتوانید در انتهای ماه، پس انداز قابل قبولی هم داشته باشید. بعدازظهر را هم به دید و بازدید دوستان یا اقوام بروید و سعی کنید در جمع حسابی خوش بگذرانید. حس حرف زدن و نزدیک شدن به عشقتان زیاد است و این مساله مورد استقبال او نیز قرار می گیرد. با هم به دیدار همسایه یا دوستان بروید و در جمع های گروهی در کنار هم شاد باشید.

فال روزانه متولدین شهریور

هیچ کس نمی تواند راحت از کنار یک شهریوری رد شود. به لطف این ماهی که در آن متولد شده اید، امروز سرشار از انرژی های خوب هستید و می توانید همه مسایل شخصی و کاری خود را سروسامان بدهید. کمک کردن به بقیه برایتان بسیار مهم است و امروز با حوصله بسیار به این امر رسیدگی خواهید کرد. در انتهای روز هم باید برای خودتان وقت بگذارید. وقتی در خانه در آرامش به سر می برید، برای کارهای مهم و نقشه های ذهنی خود برنامه ریزی زمانی کنید تا شکل کاربردی به خود بگیرد و از ایده صرف بودن بیرون بیایند. در مسایل مالی با کمی مشکل روبه رو شده اید و در این ماه هزینه های زیادی متقبل شده اید. برای اینکه امنیت بیشتری حس کنید، برنامه ریزی برای خرج و مخارج را به عشقتان بسپارید. او کمک می کند تا دید درست تری به درآمد و خرج هایتان داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

آلارم ساعت خود را خاموش کنید و راحت در تختان دراز بکشید. هیچ اجباری نیست که امروز زود بیدار شوید و با عجله جایی بروید. در گوشه امن خود استراحت کنید. یک استراحت کامل کمک می کند تا حسابی ذهنتان باز و بدنتان رفرش شود و بتوانید کارها را با کیفیت بسیار بهتر انجام دهید. تنهای چیزی که امروز اهمیت زیادی دارد، مسایل احساسی است. باید مراقب حس های خود باشید زیرا کمی حساس شده اید و ممکن است کوچک ترین رفتاری ناراحتتان کند. اما خوشبختانه سریک عاطفیتان خیلی خوب می تواند به شما کمک کند و از نظر احساسی حمایتتان خواهد کرد. بنابراین، هنگام عصر با هم بیرون بروید و از انرژی های خوب او لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آبان

به هیچ عنوان در دام تنهایی و کم انرژی بودن نیفتید. از ابتدای صبح برای انجام کارهای مهم برنامه بریزید. لیست کارهایی که باید انجام شوند را بنویسید. برای آنها زمان تعیین کنید و به ترتیب انجامشان دهید. در محل کار از همکاران در مورد پروژ ه ای که در دست دارید، مشورت بگیرید. امروز می توانید از حمایت احساسی آنها نیز بهره مند شوید. شب با عشقتان پیاده روی بروید. هم در مورد برنامه های آینده و علاقه و اهداف خود حرف بزنید و همزمان هم ورزش کنید. با این ترفند، سلامت روح و جسم خود را تضمین کرده اید. برای آخر هفته هم می توانید یک برنامه عالی دوستانه ترتیب دهید تا حسابی پرانرژی شوید.

فال روزانه متولدین آذر

از ابتدای صبح انرژی فکری و جسمی بسیار خوبی دارید. فرصت خوبی برای برنامه ریزی در مورد کارها است. اگر عادت ندارید کارهای خود را فهرست کنید، امروز توصیه می کنیم این کار را انجام دهید و از معجزه آن بهره مند شوید. وقتی بدانید در چه ساعتی چه کاری باید انجام دهید خیلی دقیق و راحت به همه مسایل می رسید و می توانید در انتهای روز در کنار عشق یا خانواده خود لحظه های شادتری داشته باشید. حاضر شدن در جمع دوستان نیز انرژی زیادی به شما می دهد. بنابراین، با آنها برنامه تفریح گروهی ترتیب دهید و همراه عشقتان بروید و شاد باشید.

فال روزانه متولدین دی

امروز از خیال و رویا بیرون می آیید و می توانید با فکر باز برای اهداف خود نقشه های درست و حسابی بکشید. البته این امر بدون کمک دیگران ممکن نبست. در محل کار، ایده هایتان را مطرح کنید و از همکاران کمک مشورتی بگیرید. تحقیق و مطالعه هم می تواند کمک زیادی در این مسیر بکند. این همه انرژی که از ابتدای صبح با شما همراه است را نادیده نگیرید و تا انتهای شب ادامه دهید. موفقیت های ارتباطی زیاد هستند و با عشقتان می توانید لحظه های بسیار مفیدی داشته باشید. مثلا با هم آشپزی کنید یا خانه را تمیز کنید و تغییر دکوراسیون بدهید. اهداف هر دو شما یکی است و این شما را به سمت موفقیت هل می دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

ساعات اولیه امروز عالی هستند. سرشار از انرژی های مثبت و حس های خوب. بیرون بزنید و پیاده روی کنید تا بر شدت این انرزی افزوده شود.در محل کار، فکرهای خوبی که دارید را مطرح کنید. از دیگران برای اجرایی کردن آنها کم و مشورت بگیرید. خودتان هم هر چه در سر دارید روی کاغذ پیاده کنید. با یک تحقیق ساده در اینترنت می توانید راهکارهای درست را پیدا کنید. بعدازظهر را هم با عشقتان سپری کنید. هیجان و شادی در طالع امروز شما ثبت شده است. به دل جاده بزنید و به ییلاق های اطراف شهر بروید و چند ساعتی را ریلکس کنید. این همه انرژی کمک می کند تا در طول هفته نیز شاداب و پر از مهر باشید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز زیبایی ظاهری برایتان مهم است. این زیبایی می تواند در مورد خود یا خانه باشد. خب! دست به کار شوید. تغییر دکوراسیون دهید. وسایل یا لباس هایی که دوست دارید را بخرید. به آرایشگاه بروید. این کارها حسابی حالتان را خوب می کند. موسیقی خوب یا یک فیلم خوب هم می تواند بر این انرژی های بیفزاید. اگر در نظر دارید کاری راه اندازی کنید، یا کاری کنید که درآمدتان زیاد شود، باید ارتباط های خود را بیشتر کنید. با آدم های موفق مشورت کنید. از آنها ایده بگیرید و در مورد ایده های تحقیق کنید. همیشه فکرهای گروهی نتیجه بهتری دارند. در رابطه عاطفی خود نیز بسیار خوش بین هستید و این حس خوب به طرف مقابلتان هم منتقل می شود و شادی و هیجان بسیاری میان شما برقرار خواهد شد.

فال روزانه دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 198 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php