کد خبر : 240135 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۵۷

فال روزانه پنجشنبه 5 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین ماه تمایل ذاتی شما به رفتارهای غیرمنتظره و انجام کارها به صورت بی مقدمه باعث می شود که دوست نداشته باشید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. وقتی هر طوری که خودتان می خواهید کارها را انجام می دهید و از کاری به کار دیگر می پرید …

فال روزانه پنجشنبه 5 اسفند 1395

فال روزانه متولدین فروردین ماه

تمایل ذاتی شما به رفتارهای غیرمنتظره و انجام کارها به صورت بی مقدمه باعث می شود که دوست نداشته باشید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. وقتی هر طوری که خودتان می خواهید کارها را انجام می دهید و از کاری به کار دیگر می پرید خیلی راحتتر هستید. متاسفانه این رفتار شما باعث می شود که امروز نتوانید کار چندانی به انجام برسانید. حتی اگر خودتان نپذیرید هم داشتن یک برنامه حساب شده به شما کمک خواهد کرد در رسیدن به اهدافتان موفقیت بیشتری داشته باشید. امروز به طور غیر منتظره ای درک بهتری از احساسات، نگرش ها و انگیزه های شریک زندگی خود پیدا خواهید کرد و این کار باعث محکم تر شدن رابطه عاطفی شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز فکر می کنید که وقتش رسیده که کمی به خودتان استراحت بدهید و ریلکس کنید و به همین دلیل هم دوست ندارید مسئولیت های زیادی بپذیرید. با این حال در محل کارتان به کمک و فعالیت های شما نیاز شدیدی احساس می شود و همکارانتان در این مورد با شما موافق نیستند. اگر امروز را هم تحمل کنید، آخر هفته در راه است و می توانید هر چقدر می خواهید استراحت کنید. آخر وقت امروز وقتی نتیجه کارتان را ببینید احساس رضایتتان خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. امروز احساسات و کارهایتان با یکدیگر متناسب نیستند، ولی خیلی خوب می توانید این وضعیت را کنترل کنید و اطرافیانتان نیز متوجه این موضوع نخواهند شد، اصلا نگران نباشید.

فال روزانه متولدین خرداد ماه

امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید شد بیخیال برنامه هایی شوید که برای روزتان داشته اید، زیرا مسئولیت های خانوادگیتان به توجه ویژه شما نیاز دارند و وقت زیادی از شما خواهند گرفت. با این حال باید حواستان باشد که در هر کاری اعتدال را رعایت کنید، در غیر این صورت تمرکز بیش از حد روی مسائل شخصیتان اثراتی منفی روی کارتان خواهد گذاشت. حالا دیگر وقت آن رسیده است که نقشه هایتان را نهایی کرده و دست به کار شوید. رویای پیش گرفتن راه جدیدی را در سرتان می پرورانید، فقط باید مواظب باشید که ایده هایتان را به اندازه کافی مورد پردازش قرار دهید و تا ایده هایتان به پختگی کافی نرسیده اند از آنها حرفی نزنید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز سعی دارید از پرداختن به مشکلی که به توجه شما نیاز دارد سر باز بزنید، ولی شانه خالی کردن از کارها تنها باعث بدتر شدن اوضاع خواهد شد. با مشکلتان مواجه شده و آن را هر چه زودتر حل کنید. آنقدر در مورد آینده تان هیجان زده شده اید که نگرش صحیحی در مورد خودتان و مسائل اطرافتان ندارید. متاسفانه این افزایش ناگهانی و بی دلیل اعتماد به نفستان ممکن است امروز برایتان دردسرساز شود. صد البته که داشتن اعتماد به نفس خیلی خوب است، ولی باید مواظب باشید که دچار اعتماد به نفس کاذب نشوید. نظرات و فرضیات خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر دیگران آنها را زیر سوال بردند گارد دفاعی به خودتان نگیرید و به حرف هایشان گوش کنید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز می توانید دید خیلی عمیقی نسبت به همه مسائل و مشکلات داشته باشید. این مسئله باعث می شود ایده های خود را به خوبی پردازش کرده و در نتیجه با بیان کردن آنها با استقبال زیادی روبرو شوید. همه حرف هایتان را قبول کرده و از شما پیروی خواهند کرد. حواستان را خوب جمع کنید؛ موفقیت وقتی منافع جمعی در نظر گرفته شوند خیلی راحتتر و سریعتر به دست خواهد آمد، پس فقط خودتان را در نظر نگیرید. این که فکر کنید مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان با گذشت زمان درست می شوند تا حدودی درست می تواند باشد، ولی این مثبت نگری نباید مانع آن شود که به این مسائل بپردازید، هیچ مشکلی خودبخود حل نخواهد شد.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

بعضی روزها روز برنامه ریزی و بعضی دیگر روز اجرای آنها هستند. شاید امروز عملکرد چندان قابل توجهی نداشته باشید، ولی قدرت های تحلیلی و استدلالی شما در اوج خود قرار دارند. کمبودی که امروز در انرژی فیزیکی خود احساس می کنید با پرکاری مهارت های سازمانی کاربردیتان جبران خواهد شد. به جای این که روی کمبودهایتان تمرکز کنید قدرت خود را صرف پرداختن به آنچه از دستتان بر می آید کنید.امروز هرچقدر که می توانید روی مسائل عاطفیتان تمرکز کنید و سعی کنید هر چقدر می توانید مشکلاتتان را حل کنید، زیرا هر چه سریعتر گذشته ها را رها کنید برای در آغوش گرفتن آینده ای روشن آماده تر خواهید بود.

فال روزانه متولدین مهر ماه

این که در پیدا کردن بهترین راه ممکن برای رسیدن به آینده ای بهتر دچار مشکل شوید کاملا قابل درک است. اولین قدم برای این کار این است که رویای زندگی مورد علاقه تان را در سر بپرورانید و ببینید چه انتظاراتی از زندگیتان دارید. البته این تنها اولین قدم است و نباید در این مرحله گیر کنید و فقط به رویاپردازی مشغول باشید. از واقعیت ها فرار نکنید و ببینید برای رسیدن به خواسته هایتان چه باید بکنید و دست به کار شوید. اگر رابطه عاطفیتان دچار چالش شده است در رابطه با واقعیت های رابطه تان منطقی برخورد کنید تا بتوانید تصمیماتی عاقلانه در مورد این که چه باید بکنید بگیرید و هر چه سریعتر مشکلتان را حل کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

امروز باید تصمیمتان را در مورد این که یک نفر را از برنامه هایتان حذف کنید بگیرید. شما از روی عمد نمی خواهید رفتاری غیر دوستانه داشته باشید، مسئله فقط این است که به کمی زمان برای خودتان و کارهایتان نیاز دارید و نمی توانید وقتتان را صرف دیگران کنید. با این حال مواظب باشید که رفتارتان طوری نباشد که دیگران را ناراحت کند و باعث شود فکر کنند خصومتی با آنها دارید. شانس وقتی که در خانه آدم را زد تا ابد پشت در منتظر نمی ماند و اگر در را به رویش باز نکنید شما را ترک خواهد کرد. امروز دوست ندارید در خانه بمانید، حتی اگر حوصله هیچ کار دیگری را ندارید همراه با عشقتان کمی خیابان گردی کنید.

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز ممکن است با یکی از همکاران و یا اعضای خانواده تان که می خواهد شما را مجبور به انجام کاری که دوست ندارید بکند، درگیری لفظی پیدا کنید. سعی کنید به جای این که تند برخورد کنید همان کاری که خودتان می خواهید را انجام دهید. نگران این هستید که مبادا تلاش هایتان در جهت اشتباهی باشند و به نتیجه دلخواهتان نرسید، با این حال از درون احساس قدرت می کنید. نباید حاضر شوید که برای به دست آوردن سریع احساس رضایت تسلیم شده و توانایی ها و استعدادهای خودتان را تلف کنید. صبر کردن برای رسیدن زمان مناسب شرط لازم برای رسیدن به موفقیت است. این جمله را به خاطر داشته باشید که صبر تلخ است ولی میوه آن شیرین است.

فال روزانه متولدین دی ماه

با وجود این که شما معمولا از لحاظ عاطفی فرد توداری هستید و احساسات خود را تنها در صورت لزوم بیان می کنید، امروز آنقدر تحمل فشارهای موجود برایتان سخت می شود که زبان باز کرده و آنچه در ذهنتان است را به زبان می آورید. متاسفانه از کوره در رفتن امروزتان ممکن است باعث شود ناخواسته کسی که دوست دارید را از دست خودتان ناراحت کنید. سعی کنید حرف هایتان را با آرامش، احترام و مهربانی بیان کنید تا مجبور نباشید بعدا به خاطر رفتارتان عذرخواهی کنید. اگر احساس کردید که لازم است در مسیرتان تغییر جهت بدهید اجازه ندهید وابستگی ها و تعصباتتان جلوی شما را بگیرند. چه دلتان بخواهد و چه نخواهد باید با تغییرات روبرو شوید.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز انتقال دادن ایده هایتان به دیگران برای شما کار نسبتا ساده ای خواهد بود و خیلی راحت می توانید منظورتان را حتی اگر بسیار پیچیده بیان کنید. ولی متاسفانه این موضوع در مورد بیان کردن احساستان صدق نمی کند و نمی توانید کلمات مناسب برای این کار را پیدا کنید. اجازه ندهید این مسئله باعث شود نسبت به خودتان دچار تردید شده و بد قضاوت کنید، نفس عمیق کشیده و بهترین کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. با وجود این که معمولا آدم ایده آل گرایی نیستید، در حال حاضر به جزئیات اهمیت بسیار زیادی می دهید و نمی خواهید هیچ کاری را نیمه کاره رها کنید. این خیلی کار خوبی است، ولی اجازه ندهید وسواس بیش از اندازه سرعت عملتان را کاهش دهد.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما امروز از لحاظ احساسی هر لحظه حالی دارید و حالاتتان خیلی سریع عوض می شوند. خودتان را برای این وضعیت سرزنش نکنید، هیچ اشکالی ندارد اگر هر از گاهی این گونه باشید و این حالت خیلی زود برطرف خواهد شد. درگیری هایی که صبح با عشقتان دارید تا غروب تقریبا از بین خواهند رفت و اوضاع آرام خواهد شد. در وضعیت روحی فعلیتان به صلاحتان نیست که در مورد مسائل مهم تصمیم گیری کنید و بهتر است این کار را برای روز دیگری بگذارید. درست است که کارهای بسیاری برای انجام دادن دارید، ولی کسی که دوست دارید کاملا آماده است که در هر زمینه ای به شما کمک کند تا کارهایتان به سرعت انجام شود، پس از حمایت او استفاده کنید.

فال روزانه پنجشنبه 5 اسفند 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی. برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه 5 اسفند 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 363 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php