کد خبر : 256520 تاریخ انتشار : جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱:۰۰

فال روزانه جمعه 8 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز میل شدیدی به رفتن به یک سفر ناگهانی به منظور دیدن دوستی که در شهر دیگری زندگی می کند خواهید داشت، اما فعلا زمان مناسبی برای رفتن به این سفر نیست و باید برای این کار برنامه ریزی داشته باشید. فعالیت های اجتماعی مختلف بیشتر روز …

فال روزانه جمعه 8 تیر 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز میل شدیدی به رفتن به یک سفر ناگهانی به منظور دیدن دوستی که در شهر دیگری زندگی می کند خواهید داشت، اما فعلا زمان مناسبی برای رفتن به این سفر نیست و باید برای این کار برنامه ریزی داشته باشید. فعالیت های اجتماعی مختلف بیشتر روز شما را به خود مشغول خواهند کرد و فرصت آشنایی با افراد جدیدی را در اختیار شما قرار خواهند داد که برایتان بسیار جالب هستند. یکی از دوستان نزدیکتان به شانه ای برای گریه کردن و یک گوش شنوا برای شنیدن درد دلش نیاز دارد. به داستان ناراحت کننده ی او گوش کنید، اگر هم کاری از دستتان بر می آید برای او انجام دهید، اما خودتان را زیاد بابت آن ناراحت نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است فرصت هایی برای افزایش درآمدتان سر راهتان قرار بگیرند. این فرصت می تواند از طریق شغل فعلیتان باشد و یا در قالب یک شغل جدید یا فرصتی برای شروع یک کسب و کار مستقل خود را نشان بدهد. شما تلاش و انرژی زیادی را در این راه صرف خواهید کرد و دیگران هم با خوشحالی و روی باز حاضر خواهند بود هر کاری که از دستشان بربیاید در این راه برای شما بکنند. انرژی و مثبت اندیشی شما در این زمینه باعث خواهد شد که فرصت های بیشتری هم سر راهتان سبز شوند. اگر قصد معامله ی ملک و یا وسیله ی نقلیه را دارید بهتر است امروز این کار را نکنید و حداقل تا فردا دست نگه دارید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز حساسیت شما نسبت به احساسات و نیازهای دیگران چند برابر شده است و همین باعث خواهد شد تمام روابطی که دارید، چه با اعضای خانواده و دوستان و چه با همسر یا نامزدتان خیلی بهتر از همیشه باشند. شما آماده اید تا با مهربانی به درد دل دوستانتان گوش کنید، به یک نفر کمک کنید که مشکلاتش را حل کند و یا به یکی از اعضای خانواده در انجام کارهایش کمک کنید. در هر صورت خیالتان راحت باشد که زحماتتان نادیده گرفته نخواهند شد. اگر کارهایی در خانه هستند که چند وقتی است پشت گوش انداخته اید امروز فرصت خوبی است تا آنها را انجام دهید و خیال خودتان و بقیه را راحت کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز خودتان را برای رسیدگی به نیازهای خانواده و دوستان آماده کنید. اطرافیانتان به کمک شما نیاز دارند تا در کنارشان باشید و به آنها در درک و حل مشکلاتشان کمک کنید. منطق و عقل سلیم شما برای آنها بسیار ارزشمند خواهد بود و توصیه هایی برای آنها خواهید داشت که هرگز امکان نداشته است به ذهن خودشان برسد. در حین کمک کردن به دیگران و نظر دادن به آنها برای رهایی از موقعیت هایی که در آن گیر کرده اند خودتان هم به صورتی کاملا غیر منتظره جواب سؤالی که ذهنتان را به خود درگیر کرده بوده است خواهید گرفت. سعی کنید امروز از غذاهای خانگی استفاده کنید. در طول هفته به اندازه ی کافی بیرون از خانه غذا خورده اید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز خلاقیت و هوشمندی شما در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است و آماده اید تا در مورد ایده ها و افکارتان با دیگران صحبت کنید. این مکالمات درهای جدیدی را به روی شما باز خواهند کرد و به شما کمک خواهند نمود تا در هر زمینه ای که در حال حاضر مشغول هستید ایده ها و افکار فوق العاده ای به ذهنتان برسند. شما وقت زیادی را با دوستان و اعضای خانواده تان خواهید گذراند و خیلی هم خوش خواهید بود، اما در این میان ناگهان سر و کله ی یک نفر پیدا خواهد شد که به کمک و همدردی شما نیاز دارد. به حرف هایش گوش کنید، اما اجازه ندهید درگیری بیش از اندازه با مشکلات او روزتان را خراب کند.

فال روزانه متولدین شهریور

یکی از دوستان نزدیک و یا اعضای خانواده تان دچار مشکلات مالی شده است و می خواهد از شم تجاری قوی شما کمک بگیرد تا در تجزیه و تحلیل موقعیت فعلی اش به او کمک کنید و راهی برای حل مشکلش به او پیشنهاد کنید. از آنجایی که شما در حال حاضر نسبت به نیازهای اطرافیانتان حساسیتی بیشتر از همیشه دارید می توانید کمک های بسیار با ارزشی به این شخص و یا هرکس دیگری که به کمک شما نیاز داشته باشد بکنید. وقتی با کسی هستید که مورد اعتمادتان است لزومی ندارد که گارد دفاعی به خودتان بگیرید، سپرتان را به زمین بیندازید تا از ساعاتی لذت بخش و تجربه هایی خوشایند لذت ببرید.

فال روزانه متولدین مهر

مواظب باشید امروز قربانی افکار خودتان نشوید و کارهایی انجام ندهید که مطمئن هستید خودتان هم بعدا از انجام آنها پشیمان خواهید شد. شما امروز فعالیت های اجتماعی زیاد یخواهید داشت و در جمع های زیادی شرکت خواهید نمود، اگر جایی احساس کردید که تنها هستید و یا با خود واقعیتان فاصله گرفته اید بی آن که خودتان یا دیگران را آزار بدهید آن جمع را با یک بهانه ی مناسب ترک کرده و به جایی بروید که احساس بهتری به شما می دهد. امروز ایده های فوق العاده ای به ذهنتان می رسند که حیف است از آنها استفاده نکنید. می توانید با نوشتن این ایده ها آنها را برای استفاده ی بعدی خود ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است مجبور شوید با وجود این که روز تعطیل است برای انجام برخی کارهای ضروری به محل کارتان مراجعه کرده و یا حداقل کارهایتان را در خانه انجام بدهید. فعالیت هایی که در حال حاضر انجام می دهید روی آینده ی حرفه ای شما اثرات بسیار مهمی خواهند گذاشت. اشکالی ندارد اگر مجبور شوید برنامه های قبلیتان را به هم بزنید و روز تعطیلتان را آنطور که خودتان دوست دارید نگذرانید. نتیجه ای که در مقابل به دست خواهید آورد ارزش این از خود گذشتگی را دارد. البته اوضاع به آن بدی که فکر می کنید هم نیست. با یک برنامه ریزی دقیق می توانید از ساعات پایانی روز به اندازه ی یک هفته خوش گذرانی لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز برای شما روز جلو رفتن است. شما نسبت به اهدافی که برای خود تعیین کرده اید بسیار هیجان زده و خوش بین هستید. شما تقریبا مطمئن هستید که به آنها دست خواهید یافت و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. این نگرش مثبت به روابط شما با دیگران هم انتقال پیدا خواهد کرد و می توانید اطرافیانتان را تشویق کرده و به آنها انگیزه بدهید تا در مسیر رسیدن به اهداف و آرزوهای خود تلاش کنند. خودتان هم هر کاری که از دستتان بربیاید برای آنها انجام خواهید داد. شما خیلی زود از کوره در می روید و نمی توانید به راحتی خشمتان را کنترل کنید، ولی امروز این بی اعصاب بودن برایتان گران تمام خواهد شد، به ویژه اگر طرف مقابلتان عشقتان باشد.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز انگیزه ی بسیار زیادی دارید و آماده اید برای رسیدن به چیزهایی تلاش کنید که شاید از نظر دیگران غیر ممکن باشند. پیش از این هم شما به اهدافی که برای دیگران غیر ممکن بوده اند دست پیدا کرده اید و امروز هم اجازه نخواهید داد که بقیه با زدن چنین برچسب هایی به آنچه می خواهید شما را از دنبال کردن آن منصرف کنند. هر واکنش منفی از جانب دیگران به شما انگیزه ی بیشتری خواهد داد و عملکرد شما به گونه ای است که دوستان و اطرافیانتان نیز انگیزه می گیرند تا با اراده و پشتکار بیشتری خواسته هایشان را دنبال کنند. با این همه یادتان باشد که امروز روز تعطیل است و باید زمانی را هم به خودتان و تفریح و استراحت اختصاص بدهید.

فال روزانه متولدین بهمن

توانایی بالایی که در کنترل احساساتتان دارید شما را قادر خواهد ساخت تا در مکالماتی که با دیگران دارید خیلی منطقی و بی طرفانه برخورد کنید. صحبت هایی که امروز دارید به شما کمک خواهند کرد تا به مسائل مهمی پی ببرید و ایده های فوق العاده ای را به ذهنتان خواهند آورد. برای به کرسی نشاندن حرف های خودتان بیش از حد تلاش نکنید و یک جاهایی حق را به دیگران بدهید. در پایان روز با یک پیاده روی هر چند کوتاه به افکار خود سر و سامان بدهید و افکار اضافه را از ذهن خود خارج کنید. مهمان های ناخوانده ای که به خانه تان می آیند را با روی باز پذیرا باشید، در خلال صحبت با آنها خبرهای مهمی به دستتان خواهند رسید.

فال روزانه متولدین اسفند

فرصتی که برای افزایش درآمدتان برای شما فراهم شده است به شما انگیزه خواهد داد تا انرژی و وقت بیشتری برای مسائل کاری و تجاری صرف کنید. رجوع به خواب های شب قبلتان هم می تواند به شما ایده های جالبی بدهند و تصویر بهتری از آنچه می خواهید در اختیارتان قرار دهند. انگیزه ای که برای موفقیت چه در زمینه ی مسائل مادی و چه معنوی احساس می کنید نقش مهمی در هر کاری که امروز انجام می دهید خواهد داشت. شما امروز چنان تیزبین شده اید و نسبت به جزئیات حساس هستید که می توانید مشکلات را حتی پیش از آن که به وجود بیایند تشخیص دهید، مواظب باشید با این ریزبینی خود دیگران را آزرده خاطر نکنید!

فال روزانه جمعه 8 تیر 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 8 تیر 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 428 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php