کد خبر : 254013 تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۰۲

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز …

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین

ممکن است که امروز شما مجبور شوید برنامه‌هایتان را تغییر دهید، اما شما ابتدا باید چندین بار کارهایتان را بررسی کرده و نسبت به اینکه این تغییرات کاملاً لازم بوده‌اند، اطمینان حاصل کنید. اگر شما فکر می‌کنید که بدون هماهنگ بودن با اطرافیانتان قادر خواهید بود روز را به آخر برسانید، می‌توانید باعث عصبانیت یک همکار شوید. طبیعتاً عصبانی کردن دیگران بهترین شیوه نیست؛ سازگاری داشتن می‌تواند زندگی هر فردی را ساده‌تر کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما نظرها و ایده‌هایی را دارید که مانع از رسیدن شما به ﺁینده‌ای برتر می‌شود، بهتر است حداقل برای مدتی این اهداف و مقاصد را کنار بگذارید تا بتوانید ساده تر به اهداف تان برسید. شما تا حدودی فردی بیش از حد محتاط هستید و برای هر کاری که می‌خواهید انجام دهید بیش از حد جوانب کار را در نطز می‌گیرید، شرایطی در زندگی هر شخصی پیش می‌ﺁید که باید ریسک کرد.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز تبدیل به یک آدم لجباز و خودسر شده اید؛ همه شرایط آمده است ولی شما خودتان را آماده نکرده اید. پس حتی اگر به اندازه تمام انسان‌های دیگر عجله دارید، بهتر است برای پیش بردن برنامه‌هایتان چند روزی صبر کنید. الان اصلا به فکر این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند، اعتماد کردن به غریزه خودتان هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی‌کند.

فال روزانه متولدین تیر

شما اغلب اوقات در نیمه مبهم و پنهان ضمیر ناخودآگاه خود بسر می برید. بعضی اوقات این سفرهای درونی بسیار پیچیده است وبه طوری شما را در خود فرو می برد که کاملا شما را غرق می کند. به هر حال امروز می توانید در داخل و بیرون این سایه های تاریک گشت و گذار کنید چرا که ماه نشان شما از دوازدهمین خانه تصورات شما حرکت کرده است. آرام باشید؛ الان مجبور نیستید تا از تصورات تان نتیجه خاصی بگیرید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت.

فال روزانه متولدین شهریور

افراد و اطرافیانتان بیش از حد امروز به کمک شما احتیاج دارند و نیازمند هستند.بهتر است به انها کمک کنید تا بعدها دچار عذاب وجدان نشوید.به الهامات قلبی خود گوش دهید زیرا شما را راهنمایی می‌کنند تا به مقصدتان سریع تر دست پیدا کنید.الهامات‌تان را جدی بگیرید و از انها به سادگی عبور نکنید.از افکار و فعالیت‌های دیگران نتیجه‌های مثبتی را برداشت کنید نه این که افکارتان را سمت پیامدهای منفی سوق دهید.

فال روزانه متولدین مهر

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی ‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

فال روزانه متولدین آبان

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما برای تمام کردن تمام کارهایتان به مشکل برمی‌خورید، چراکه در هر راهی که شما انتخاب می‌کنید با یک زنجیره از حوادث عجیب روبرو می‌شوید. طبیعتا شما در حالیکه به مسائل مهم تر و ضرب‌العجل رسیدگی می‌کنید، می‌توانید این مسائل استرس زا را به زمانهای دیگر موکول کنید. اما حالا که شما متوجه شده اید، جهان نیز بخشنده تر می‌شود، پس تسلیم نشوید. صبر و استقامت بزرگترین اسلحه شما در هنگام تلاش برای رسیدن به موفقیت است.

فال روزانه متولدین دی

شما نباید فکر کنید که ماه تولدتان فقط مخصوص خود شماست، این ماه متعلق به افراد خیلی زیادی است!! شما باید مدتی خودتان را فراموش کرده و برنامه‌های خود را برای روز دیگری بگذارید. درعوض توجه خود را روی کارهایی متمرکز کنید که می‌توانید برای خوشحال‌تر کردن دیگران برایشان انجام دهید. جالب اینجاست که این محبت و مهربانی شما به خودتان بازخواهد گشت!

فال روزانه متولدین بهمن

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

فال روزانه متولدین اسفند

با وجود اینکه امروز شما دوست دارید بیشتر وقتتان را به تنهایی بگذرانید ولی ممکن است یکی از دوستان نزدیک یا همسرتان پیش شما آمده و یک پیشنهاد جدی بهتان بدهد. وقتی که شما می فهمید گرفتاری های شما می تواند باعث به وجود آمدن یک اختلاف مهم بین شما و کسی که دوستش دارید بشود، گفتن جواب نه خیلی برایتان سخت می شود. شما معمولاً هیچ کمکی را از دیگران دریغ نمی کنید، اما فراموش نکنید که به خودتان هم توجه کنید.

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 9 بهمن 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 546 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php