کد خبر : 254009 تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۰۰

فال روزانه یکشنبه 8 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین منفی‌نگری غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند به راحتی تغییراتی را در شما به وجود آورده و باعث رفتارهای غیر منتظره در شما شود. با بی‌تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصایص شماست که باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل …

فال روزانه یکشنبه 8 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین

منفی‌نگری غیر قابل پیش‌بینی می‌تواند به راحتی تغییراتی را در شما به وجود آورده و باعث رفتارهای غیر منتظره در شما شود. با بی‌تفاوتی از یک صحنه احساسی رد نشدن از خصایص شماست که باعث شده به طور ارادی احساسات ناخوشایند شما از بین رفته و تبدیل به احساسات زیبا شوند. صحبت کردن در مورد آسیب پذیری‌تان قبل از اینکه به وجود بیاید، می‌تواند موقعیت سختی را به وجود آورد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که در سابق راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.

فال روزانه متولدین خرداد

شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ممکن است حقیقت به شدت شما را اذیت کند، اما حقیقت چیزی است که بیشتر از هر چیز دیگری باید تازه و آشکار شود. شما به طور کامل از چیزهایی که ازشان دوری می‌کردید آگاهی دارید. باید خیلی حواستان را جمع کنید! برای اینکه اکنون اگر آنی و بدون فکر تصمیم گیری کنید صدمات جبران ناپذیری می‌بینید. خشم خود را بروز ندهید، برای اینکه قبل از اینکه بفهمید چه قدمی باید بردارید، صحبت کردن در مورد ناراحتی‌ها، فشار و بحران را قبل از موقع آشکار کند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ونوس زیبا برایتان مشکل ایجاد می‌کند، به خاطر اینکه این سیاره، سیاره بخت شما یعنی نپتون را که در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه سرنوشت و تقدیر قرار دارد، آشفته کرده است. امروز زندگی شما سرشار از عشق می‌شود و عنان اختیار را از شما می‌رباید. اما حتی اگر جذابیت‌های این فرد خیلی زیاد باشد، باز هم این رفتار شایسته شما نیست!! شما می‌توانید با تمرکز کردن بر جنبه‌های معنوی و نه شخصی آرزوهای خود، توانایی‌های خود را یک پله بالاتر ببرید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز بین نشان دادن هوشتان به دیگران و مخفی نگه داشتن توانایی‌هایتان به طور کامل تردید دارید. متأسفانه شما توانایی این را ندارید که جلوی یک رنجش احساسی را بگیرید. حواستان جمع باشد که طوری رابطه‌های عاطفی ایجاد کنید که احساسات عاطفی شدید ابراز شوند و ناگفته نمانند، اما به یاد داشته باشید که اغلب احساسات شدید به فرد دیگری تعلق دارد.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت‌تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن ۲۱ بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز برای گرفتن یک تصمیم مهم درباره مسائل مالی اصول اساسی و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند روز می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت. در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید!

فال روزانه متولدین دی

امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

فال روزانه متولدین بهمن

شما می‌توانید امروز سرزنده و با نشاط باشید و خودجوش بودن به فریبندگی تان می‌افزاید. شما احتمالا اکنون بیش از همیشه اجتماعی هستید و این از اعتماد به نفس بالای شما سرچشمه می‌گیرد. خوشبختانه ونوس بازیگوش و با نشاط در هفتمین خانه از “روابط” شما تمرکز شما را پرداختن به خودتان از بین ببرد و توجه شما را به کسی جلب کند که برای شما نقش آیینه‌ای از تمایلات تان را بازی می‌کند.

فال روزانه متولدین اسفند

شما معنای واژها و اتفاقاتی را که در زندگی تان پیش می‌اید را به خوبی می‌دانید اما نمی‌توانید تصمیم درست و به موقعی بگیرید بهتر است در این جنبه روحی تان تجدید نظر کنید. در این روزها یک نفع مالی بزرگی به شما می‌رسد بهتر است برای استفاده بهینه از این سود مالی با دیگران وارد مشورت شوید.

فال روزانه یکشنبه 8 بهمن 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 8 بهمن 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 468 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php