کد خبر : 246879 تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۸:۰۰

فال روزانه امروز دوشنبه 8 خرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز شخصی که دوستش دارید نسبت به احساسات شما بی تفاوت است و این موضوع باعث شدن عصبی و ناراحت شوید. شما فکر می کنید که او بیشتر با کارها و مسائل خودش سرگرم است و توجهی به شما ندارد. بر عکس طرف مقابلتان، شما با …

فال روزانه امروز دوشنبه 8 خرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شخصی که دوستش دارید نسبت به احساسات شما بی تفاوت است و این موضوع باعث شدن عصبی و ناراحت شوید. شما فکر می کنید که او بیشتر با کارها و مسائل خودش سرگرم است و توجهی به شما ندارد. بر عکس طرف مقابلتان، شما با قلب مهربان و حساستان برای دیگران، نیازها و احساساتشان اهمیت بسیاری قائل هستید و آنها را مورد حمایت خود قرار می دهید و به فکرشان هستید. توجه دلسوزانه شما به دیگران قابل تحسین است، اما حالا دیگر وقت آن فرا رسیده است که تغییراتی در اولویت های خود ایجاد کرده و اهمیت بیشتری به خودتان بدهید. خودتان و کارهایتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید و بعد از آن وقت و انرژی خود را صرف دیگران کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز وقت بیشتری را صرف رسیدگی به خودتان و ظاهرتان کنید و نسبت به همیشه بیشتر به خودتان برسید. شانه هایتان را رو به عقب داده و سرتان را بالا بگیرید و غرور درونیتان را در رفتارتان نیز منعکس کنید. امروز در محل کارتان با ظاهر خود همه را تحت تأثیر قرار خواهید داد و حضورتان می تواند به پیش بردن کارها کمک قابل توجهی بکند. این موضوع باعث بهتر شدن وضع روحی شما خواهد شد و تمام روز خوشحال خواهید بود. قدرت تمرکز و نظم یکی از دوستانتان شما را به حیرت وا داشته است؟ چرا سعی نمی کنید خودتان را هم در این زمینه پرورش دهید و از او درس بگیرید. همین که متوجه این توانایی ها در دیگران می شوید یعنی در حال پیشرفت هستید، اصلا خجالت نکشید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است مجبور شوید از یک گروه مهمان های ناخوانده در منزل خود پذیرایی کنید. شاید در ابتدا فکر کنید خانه به اندازه کاف تمیز نیست و دچار نگرانی شوید. به احتمال زیاد همه چیز مرتب و بی عیب و نقص است و شما دارید حساسیت بیش از اندازه از خودتان نشان می دهید. امشب می تواند برای شما شبی لذت بخش همراه با عشقتان باشد و یا شبی همراه با دعوا و کشمکش، انتخاب با خود شماست. اگر دنبال بحث و دردسر نمی گردید همراه با عشقتان بیرون بروید، حتی کمی ولخرجی کرده و به یک رستوران گران قیمت بروید. هر از گاهی انجام این کارها به تقویت و بهتر شدن رابطه شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اعتماد به نفس شما در سطح بالایی قرار دارد و دیگران هم متوجه آرامش و درخششی که به خاطر وجود این اعتماد به نفس در وجودتان موج می زند هستند. این موضوع باعث می شود توجه دیگران را به خود جلب کرده و خیلی جذاب به نظر برسید و شاید حتی به طور ناگهانی یک خواستگار برایتان پیدا شود! امروز برای شما روز استراحت میان هفته است و بد نیست بعد از دو روز کاری سنگین کمی آرامش به خودتان هدیه کنید. هر کاری که باعث شادی و آرامشتان می شود خواه یک وعده غذای خوشمزه باشد و خواه یک حمام حسابی گرم را انجام دهید. سعی کنید احساساتتان را کنترل کنید و اگر قرار است با کسی بحث داشته باشید عصبی نشوید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است در راه رسیدن به اهدافتان با موانعی روبرو شوید. شما احساس می کنید که همکاری و حمایتی که استحقاق آن را دارید از شما دریغ شده است. انگار دیگران از شما فاصله گرفته اند و آنهایی که انتظار داشته اید طرف شما را بگیرند بر علیه شما شده اند. سعی کنید تا جای ممکن اتفاقات امروز را به دل نگیرید، به احتمال زیاد هیچ قصد و نیت خاصی پشت این ماجرا نیست. امروز روز اعتماد به نفس درباره عشق و رابطه است. آیا مدت ها است که دلتان می خواهد رابطه عاطفیتان را به مرحله بعدی برسانید؟ آیا دلتان می خواهد عشقتان این تعهد و جدی شدن رابطه رابپذیرد؟ از انرژی امروز استفاده کنید و با قدم برداشتن در راه درست، آینده رابطه خود را بسازید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز روز فوق العاده ای برای شما خواهد بود و به طور غیر منتظره با دوستان و عزیزانی که مدت هاست از آنها بیخبر بوده اید دیدار خواهید داشت. شما مجبور نیستید برای پیش بردن کارها به گونه ای که انتظارش را دارید زیاد به خودتان سخت بگیرید، شخصیت جذابتان همه را به شما جذب کرده و به همکاری با شما واخواهد داشت. آرامشی که امروز احساس می کنید به شما کمک می کند که با دقت بیشتری به ندای درونتان گوش کنید. خودتان خیلی خوب می دانید نادیده گرفتن این نداها و احساسات درونی که گاهی حس می کنید منجر به پرداختن بهایی سنگین خواهد شد، پس تا می توانید توجه کافی به آنها داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

شما از این که چرا همه به شما توجه نمی کنند در تعجب هستید و احساس می کنید در حق شما اجحاف شده و رفتارتان کم عصبی شده است. هر چقدر رفتارتان عصبی تر شود به جای این که دیگران را به خود نزدیک کنید آنها را از خودتان دورتر خواهید کرد. پس به نفعتان است به جای این که به خاطر کمبود توجه عصبی شوید خودتان را به بیخیالی زده و فقط از زمانی که در کنار دیگران می گذرانید لذت ببرید. خیلی زود متوجه خواهید شد که اوضاع دارد به گونه ای که شما انتظار دارید تغییر می کند و همه چیز بهتر می شود. سکوت کردن و حرف زدن به موقع می تواند درهای تازه ای به روی زندگیتان باز کند. اگر کسی که از شما بزرگتر و عاقلتر است توجهتان را جلب کرده است در مکالمات خود با او دقت داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز برای شما یک روز شلوغ و پرهیجان خواهد بود. برخی از مشکلات و مسائل پیچیده ای که دارید امروز به رسیدگی شما نیاز خواهند داشت. این موضوع باعث می شود که کمی بدخلق شوید و بی دلیل با دیگران بحث و حتی دعوا کنید. این رفتارهای شما تنها اوضاع را بدتر و مشکلات را پیچیده تر خواهند کرد. امروز اولین کاری که باید انجام دهید این است که سعی کنید تعادل بیشتری در زندگی خود به وجود بیاورید. با کنترل احساسات خود و به ثبات رساندن آنها خواهید توانست با هر مشکلی که سر راهتان قرار بگیرد مقابله کنید. اگر مجرد هستید فرصت های بسیاری در انتظار شماست، این که چه چیزی و چه کسی را انتخاب کنید کاملا به خودتان بستگی دارد.

فال روزانه متولدین آذر

به جای این که به یک نفر دیگر اجازه دهید برای کاری که شما انجام داده اید اعتبار به دست بیاورد و مورد تشویق و تایید قرار بگیرد خودتان جلو بروید و در مرکز توجه قرار بگیرید. از این که توانایی ها و موفقیت های خود را به نمایش بگذارید خجالت نکشید. شما معمولا از افرادی که چنین رفتارهایی از خودشان نشان می دهند دوری می کنید و علاقه ای به رفت و آمد با آنها ندارید زیرا فکر می کنید که رفتاری سطحی دارند و خودخواه هستند. اما گاهی باید توانایی ها و برتری هایتان را به نمایش بگذارید تا دیده شوید. در زمبنه عشق و روابط عاطفی این ماه برای شما ماهی بسیار خوب خواهد بود، از فرصت به دست آمده به خوبی استفاده کرده و در عشق غرق شوید.

فال روزانه متولدین دی

امروز اگر کمی انعطاف پذیری داشته باشید و با دیگران کنار بیایید برای شما روزی پر کار و پربازده خواهد بود. اما اگر بخواهید به انجام کارها به همان روشی که خودتان می دانید اصرار کنید قطعا با چالش ها و موانع بسیاری روبرو خواهید بود. باید این موضوع را تشخیص بدهید که می توانید با کنار آمدن با طرف مقابلتان و دست به دست هم دادن و کار کردن با یکدیگر برای رسیدن به اهداف مشترکتان به سادگی از این مشکلات اجتناب کنید. خوشبختانه در حال حاضر انرژی بسیاری در اختیار دارید، پس آن را برای مسائل بی اهمیت هدر ندهید. امروز روزی مهم در تعیین آینده رابطه عاطفی شما خواهد بود. در مورد اهداف و خواسته هایتان با کسی که دوست دارید صحبت کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما تشنه توجه هستید و با نگاه کردن به آنهایی که در مرکز توجه قرار دارند دوست دارید کارها و ظاهر آنها را تقلید کنید تا شبیه به آنها شوید. باید در این مورد احتیاط بیشتری به خرج دهید تا مبادا در این مورد دچار وسواس شوید و یا هویت واقعی خودتان را فراموش کنید. برای به دست آوردن شادی واقعی باید یاد بگیرید چگونه بدون توجه به این که چه کسی دارد به شما نگاه می کند خودتان باشید و از خود واقعیتان راضی باشید. در رابطه عاطفی خود خاطرات مربوط به گذشته را در نظر بگیرید و قبل از یک شروع جدید ببینید آیا وافعا رابطه قبلی برای شما به پایان رسیده است؟ آیا حرفی ناگفته باقی نمانده است؟ اگر فکرتان زیادی مشغول است سکوت کنید، گاهی سکوت طلاست.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز می توانید خوشحال باشید و با اعتماد به نفس تمام از خوشبختی های خود لذت ببرید. از تک تک لحظات بودن در کنار خانواده و دوستانتان بهره مند شوید و نگذارید هیچ چیزی شادیتان را بهم بزند و کسی با حرف ها و رفتارهای اشتباه حال خوبتان را خراب کند. اعتراف کنید! شما در روابط عاطفی خود سعی می کنید تا جای ممکن از مشکلات خود فرار کنید، این کار شما را در وضعیت پیچیده ای قرار خواهد داد. شما جسارت این که افکارتان را بیان کنید ندارید و این مانع اراده و انرژی شما خواهد شد. امروز سعی کنید دست از فرار کردن بردارید و مسئولیت افکارتان را بپذیرید و نگذارید بیان آنها برایتان سخت باشد. این کار کمک قابل توجهی به حل مشکلاتتان خواهد کرد.

فال روزانه امروز دوشنبه 8 خرداد 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز دوشنبه 8 خرداد 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 315 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php