کد خبر : 246153 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲

فال روزانه امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1396

متولدین فروردین شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت هایی که به دست می آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه های کوچکی …

فال روزانه امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1396

متولدین فروردین

شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت هایی که به دست می آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه های کوچکی که در آینده به آنها می رسید پلی برای دستیابی به موفقیت های بزرگ تر است.

متولدین اردیبهشت

ممکن است شما در طی چند روز گذشته شروع به کار کردن بر روی یک پروژه کرده باشید و اگر این کار را انجام دادید، حالا زمان این است که بر آنچه تا کنون خلق شده است پایداری و ثبات اضافه شود. با زور و سرعت بیش از حد کارها را به جلو بردن مثل این می ماند که در یک ساختمان قبل از اینکه پایه های آن پی ریزی شود طبقه های زیادی در ارتفاعات بالای آن ساخته شود. حتی اگر ذهن شما هم با شتاب به جلو می رود، آرام حرکت کرده و طبق یک برنامه از پیش آماده شده کارهایتان را انجام دهید.

متولدین خرداد

امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

متولدین تیر

امروز برای شما روز بسیار خوبی است، برای اینکه هیچ محدودیتی برای رسیدن به هدفهای شما وجود ندارد. یک حادثه معمولی اجتماعی می تواند شما را وارد مسیری کند که این مسیر در زمینه کاری برای شما بسیار مفید است. قاطی کردن کار و تفرح با یکدیگر همیشه کار عاقلانه ای نیست، اما امروز شما در مسیری قرار گرفته اید که بیشتر نیاز به مسافرت رفتن دارید.

متولدین مرداد

امروز ماه وارد نشانه شما شده و باعث می شود شما سرحال تر بشوید، اما بی توجهی کردن به احاساتتان می تواند بیشتر از مطرح کردن آن با دیگران ایجاد دردسر کند. سعی نکنید عکس العمل های فرد دیگری را کنترل کنید؛ فقط به آنها هم اجازه بدهید که احساسات خود را بیان کنند. فراموش نکنید پیشرفت کردن شما در درجه اول اهمیت قرار دارد.

متولدین شهریور

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می باشد و اکنون به شما توصیه می شود به موضوعات کوچکی که می توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

فال روزانه متولدین مهر

ممکن است شما فکر کنید که در روابطتتان با دیگران خیلی ساده و بی آلایش رفتار کرده اید، اما متوجه می شوید که یک نفر از حرفهایی که شما زده اید چیز کاملاً متفاوتی درک کرده است. به جای اینکه سعی کنید به عقب برگشته و از منشأ این سوء تفهمات سر در بیاورید، در لحظه حال زندگی کنید و به سمت جلو بروید. اگرچه یک تغییر مسیر می تواند موقتاً شما را از مسیر پیشرفتتان منحرف کند ولی شما از این موقعیت چیزهای ارزشمندی به دست خواهید آورد.

فال روزانه متولدین آبان

احتمالا شما چشم های خود را به اوج اهداف تان دوخته اید، اما اگر توجه نکنید که پایتان را کجا می گذارید ممکن است بلغزید و بیفتید. شما باید چشم انداز خود را تعیین کنید و آن را به واقعیت تبدیل کنید که آنها باید اینجا و اکنون وجود داشته باشد. اما این می تواند فریبنده باشد اما ممکن است ذهن شما برای آینده بسیار سرگردان باشد و شما مایل نباشید که در لحظه حال باشید. به یاد داشته باشید، چیز اشتباهی در رویاپردازی نیست اما فقط تا زمانیکه هوشیاری خود را به آنچه که در جلو روی شما واقعیت دارد بازگردانید.

فال روزانه متولدین آذر

درست وقتی که فکر می کنید می توانید به منظم بودن برنامه های روزانه تان اطمینان کنید، یک نفر پیدا می شود و همه کاسه کوزه هایتان را به هم می ریزد!! و هرقدر که قبلا استقامت و پایداری در کارتان داشتید متزلزل می شود. به جای اینکه خیلی سریع واکنش نشان داده و مبارزه کنید، قبل از اینکه دست به هر اقدام مهمی بزند مدتی صبر کنید. این حادثه آزمایش سریع واکنش نشان دادن شما در برابر حوادث نیست، بلکه درس صبر و شکیبایی است.

متولدین دی

حالا که بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی تان قرار دارند، شما درمحل کار خیلی تحت فشار واقع می شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نکنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می رسید که بتوانید با دقت کامل تا جایی که امکان دارد بین تعهداتی که می دهید و کار آیی خود توازن برقرار کنید.

متولدین بهمن

شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید که شما را به منطقه های ناآشنا هدایت می کند، در جایی که منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. به جای اینکه طبق برنامه ریزی قبلی خود کار کنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

متولدین اسفند

شما امروز انقدر به توانایی های خود مطمئنید که می دانید حتماً به رویاهای خود می رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

فال روزانه امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز دوشنبه 25 اردیبهشت 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 343 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php