کد خبر : 242507 تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

این ۹ کار را بعد از جدایی انجام ندهید

این ۹ کار را بعد از جدایی انجام ندهید جدایی و طلاق تجربه تلخی است که عبور از دوران سخت اولیه آن برای هر کسی راحت نیست و بسیاری از کارهایی که شما می کنید می تواند شرایط را به مراتب بدتر کند. صرف نظر از دلیل شما برای جدایی …

این ۹ کار را بعد از جدایی انجام ندهید

این ۹ کار را بعد از جدایی انجام ندهید

جدایی و طلاق تجربه تلخی است که عبور از دوران سخت اولیه آن برای هر کسی راحت نیست و بسیاری از کارهایی که شما می کنید می تواند شرایط را به مراتب بدتر کند. صرف نظر از دلیل شما برای جدایی و اینکه کدامیک از شما مقصر هستید یا درخواست طلاق کرده اید، از انجام کارهایی که در ادامه به آن ها می پردازیم باید پرهیز کنید تا گذر از این دوران برایتان آسان تر شود.

۱- سرزنش کردن

همه افراد بعد از جدایی به دلایل مختلف خودشان را مقصر برخی کارها می دانند و دائما در حال سرزنش خودشان هستند که این مساله می تواند به شدت بر روی اعتماد به نفس و سلامت روان آن ها تاثیر منفی داشته باشد.

۲- ارتباط با همسر سابق

زمانیکه شما از همسرتان جدا شدید باید هر گونه روابطتان را با او قطع کنید زیرا ادامه رابطه با او به هر نحوی شما را به زندگی مجدد با او امیدوار می کند و شما دوباره مشکلات سابق را تجربه خواهید کرد.

۳- غفلت از سلامت

بعد از پایان یک رابطه خیلی از افراد از وضعیت سلامت خودشان غافل می شوند و این باعث می شود علاوه بر مشکلات روحی دچار ضعف و بیماری های مزمن شوند.بنابراین توجه بیشتری به وضعیت جسمی و تغذیه تان داشته باشید.

۴- مصرف دخانیات

شاید احساس کنید کشیدن سیگار یا مصرف نوشیدنی های الکلی حالتان را بهتر می کند، اما کارشناسان معتقدند مصرف این ها وضعیت روحی شما را بدتر می کند و بهتر است خودتان را با تفریحات سالم تر سرگرم کنید.

۵- اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

هیچ کس علاقه ای به شنیدن ناراحتی و مشکلات شما با همسر سابقتان ندارد، پس هر آنچه در گذشته اتفاق افتاده تنها بین شما و او بوده است و نباید جزئیات رابطه و جدایی تان را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

۶- جدا شدن از اجتماع

اینکه شما بعد از جدایی به زمانی برای تنها شدن نیاز دارید، اتفاقی کاملا طبیعی است، اما این موضوع نباید خیلی به طول بیانجامد.اگر هنوز آمادگی مقابله با دوستان و فامیل را ندارید، بهتر است در ابتدا با کسانیکه دوستشان دارید در ارتباط باشید و بعد این ارتباطات را بیشتر کنید.به جاهای جدید بروید و افراد جدیدی را ملاقات کنید یا به مسافرت هایی بروید که تا به حال نرفته اید، این کارها می تواند حالتان را بهتر کند.

۷- شروع سریع یک رابطه جدید

بهتر است زمانی را برای فکر کردن به خودتان بدهید و با خودتان تحلیل کنید که چه چیزی در رابطه سابقتان به اشتباه رخ داده که آن را در رابطه بعدی تجربه نکنید.با خودتان فکر کنید که از رابطه و فرد آینده چه چیزهایی را می خواهید و بعد تصمیم بگیرید.

۸- مرور خاطرات

بهتر است هر چیز کوچکی را هم که شما را به یاد می اندازد، از اطرافتان دور کنید، زیرا به یاد آوردن خاطرات از بدترین اتفاقاتی است که بعد از طلاق برای شما می افتد.

۹- انتقام گرفتن

اگر همسر سابقتان شما را آزار داده باشد شاید در ظاهر انتقام گرفتن برای شما شیرین باشد اما این کار مشکلی از شما حل نمی کند یا گذراندن دوران بعد از طلاق را برای شما آسان تر نمی کند.سعی کنید با بخشیدن او در زندگی تان، به شادی بیشترتان کمک کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روابط عاشقانه ، زناشویی بازدید 534 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php