کد خبر : 241620 تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۶:۰۳

شخصیت شناسی از روی دندان ها

شخصیت شناسی از روی دندان ها آیا تا به حال چیز یدر مورد شخصیت شناسی از روی دندان شنیده‌اید؟ بله درست است از روی دندان نیز می‌توان تا حدودی به شخصیت افراد پی برد. با ما در این نوشتار همراه باشید تا راز شکل دندان را برای‌تان بگوییم. همانطور که …

شخصیت شناسی از روی دندان ها

شخصیت شناسی از روی دندان ها

آیا تا به حال چیز یدر مورد شخصیت شناسی از روی دندان شنیده‌اید؟ بله درست است از روی دندان نیز می‌توان تا حدودی به شخصیت افراد پی برد. با ما در این نوشتار همراه باشید تا راز شکل دندان را برای‌تان بگوییم. همانطور که تمام اجزاء بدن و صورتمان می‌توانند اسراری از شخصیت ما فاش کنند شکل دندان هایمان نیز می‌توانند بگویند چه جور شخصیتی داریم!

شکل انگشت شست‌مان، بلندی و کوتاهی انگشتان دست و پایمان، شکل اجزاء چهره‌مان همه می‌توانند یکسری اسرار درباره‌ی شخصیت ما دربر داشته باشند. دندان‌هایمان نیز می‌توانند برخی چیزها را درباره‌مان بگویند. همین حالا بروید جلوی آینه و شکل دندان‌هایتان را چک کنید و ببینید آیا چیزهایی که دندان‌های‌تان درباره‌ی شما می‌گویند درست است یا نه؟شکل دندان‌های مربعی، بیضی، مستطیلی یا مثلثی هرکدام می‌توانند مشخص کنند که ما از نظر شخصیتی چه جور فردی هستیم، آیا آدمی ساکت و آرام هستیم یا یک فرد پرانرژی، آیا شخصی خجالتی هستیم یا یک آدمی که روابط عمومی قوی دارد. همین حالا بروید جلوی آینه و شکل دندان هایتان را چک کنید و با مطالعه‌ی این مطلب ببینید آیا چیزهایی که دندان های‌تان درباره‌ی شما می‌گویند درست است یا نه؟

۱- دندان های مربعی

اگر دندان‌های شما تقریبا شکل و شمایل مربعی دارند، ممکن است یک فرد بسیار آرام باشید. می‌توانید احساسات و هیجان‌های‌تان را کنترل کنید و به طور معمول یک فرد هدف‌گرا هستید.

۲- دندان های بیضی

اگر شکل دندان‌های‌تان بیضی است می‌توان شما را به عنوان یک فرد خجالتی و حساس شناخت. هم‌چنین شما بسیار طبع هنری دارید و سازمان یافته عمل می‌کنید.

۳- دندان های مثلثی

اگر دندان‌های با شکل تقریبا مثلثی دارید، یک شخصیت بسیار پویا و پرتحرک دارید. نسبت به مسایل زندگی‌تان سهل گیر هستید و سعی می‌کنید از اوقات‌تان لذت ببرید. خوش‌بین و خلاق هستید.

۴- دندان های مستطیلی

اگر دندان‌های‌تان شکل مستطیلی دارند، بسیار پرانرژی هستید و یک تصمیم‌گیرنده‌‌ی قوی به حساب می‌آیید. بسیار راه‌حل‌گرا، عمل‌گرا، و برنامه‌ریز خوبی هستید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 534 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php