کد خبر : 239345 تاریخ انتشار : شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۸:۲۵

عادت هایی که باید جزء زندگی زن و شوهرها باشد

عادت هایی که باید جزء زندگی زن و شوهرها باشد یکسری مواردی وجود دارد که اگر توسط زن و شوهرها تبدیل به عادات روزمره شوند، باعث استحکام بیشتر در روابط شان شده و آنها را به زوج هایی شاد و سعادتمند مبدل می کند. بهبود روابط احساسی و زناشویی هنری …

عادت هایی که باید جزء زندگی زن و شوهرها باشد

عادت هایی که باید جزء زندگی زن و شوهرها باشد

یکسری مواردی وجود دارد که اگر توسط زن و شوهرها تبدیل به عادات روزمره شوند، باعث استحکام بیشتر در روابط شان شده و آنها را به زوج هایی شاد و سعادتمند مبدل می کند. بهبود روابط احساسی و زناشویی هنری است که با تمرین، تکرار و افزایش آگاهی طرفین به دست می آید. بنابراین، با توجه به اهمیت موضوع، در این مقاله سعی داریم تا برخی از موثرترین عاداتی که باید جزء زندگی روزمره زن و شوهرها باشد را عنوان کنیم.

علایق مشترک

شما باید به عنوان زن و شوهر، علایق مشترک بین خودتان را تشخیص دهید. در ضمن، هرگز اهمیت کارهایی را که با هم انجام می دهید را کم ندانسته و سعی کنید از آن لذت ببرید. علاوه بر این، اگر علایق مشترکی ندارید، تلاش کنید تا آنها را به وجود بیاورید.

گذشت و اعتماد

وجود جر و بحث در زندگی مشترک، امری عادی است. اما، بی حرمتی و آزردن یکدیگر منطقی نیست. بنابراین، همسران شاد معمولا در برخورد با مشکلات تمام تلاش شان را می کنند تا با مذاکره مساله را حل کنند. اما اگر مساله حل نشد، به یکدیگر بی احترامی نکرده و اعتماد به هم را از دست نمی دهند و معمولا مشکل خود را با مشاوره های مناسب با کارشناس رفع می کنند. همچنین در صورت لزوم یکدیگر را می بخشند.

عیب پوشی

در روابط احساسی ناسالم، افراد معایب و ایراد های یکدیگر را مدام پر رنگ کرده و همدیگر را سرزنش می کنند. اما در یک زندگی مشترک شاد و موفق، زن و شوهرها نقاط قوت همدیگر را بیشتر می بینند تا نقاط ضعف را. در ضمن، آن ها همیشه با یک دید مثبت به یکدیگر می نگرند و پیوسته از هم محافظت و حمایت می نمایند.

در آغوش گرفتن

پوست ما دارای حافظه ای است که به دقت می تواند سیگنال های مختلفی مثل تماس خوب، تماس بد و عدم وجود تماس که به ترتیب مفاهیم عشق، سوء استفاده و بی تفاوتی را به دنبال دارد، کاملا درک کرده و در خود ذخیره کند. بنابراین، همسرانی که پس از یک روز کار و تلاش و دوری از هم بلافاصله در لحظه دیدار، یکدیگر را در آغوش می گیرند؛ در واقع، سیگنال عشق را مدام به هم فرستاده و آن را پیوسته یادآوری می کنند.

ابراز عشق و محبت

به عنوان همسرانی موفق و شاد باید هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید، به یکدیگر بگویید که عاشق هم هستید و روز خوبی را برای هم آرزو کنید.

گفتن شب به خیر

هر چقدر هم از دست هم ناراحت و عصبانی هستید، شب موقع خواب، به یکدیگر شب به خیر بگویید. این به این معنی است که هنوز همدیگر را دوست داشته و اهمیت حضور طرف مقابل در زندگی شما از هر بحث و جدالی بیشتر و پر رنگ تر می باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، روابط عاشقانه ، زناشویی بازدید 455 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php