کد خبر : 237852 تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۸:۱۰

5 راز زیبایی طبیعی پوست که نمی دانید!

5 راز زیبایی طبیعی پوست که نمی دانید! دانستن اصول زیبایی، به شما در دست یافتن به آن کمک شایانی خواهد کرد. شاید وقتی این اصول از زبان یک متخصص زیبایی بیان شود، تاثیر ویژه‌ای در نگاه شما ایجاد کند و اطلاعات شما را در این مورد بالا ببرد. ضمن …

5 راز زیبایی طبیعی پوست که نمی دانید!

5 راز زیبایی طبیعی پوست که نمی دانید!

دانستن اصول زیبایی، به شما در دست یافتن به آن کمک شایانی خواهد کرد. شاید وقتی این اصول از زبان یک متخصص زیبایی بیان شود، تاثیر ویژه‌ای در نگاه شما ایجاد کند و اطلاعات شما را در این مورد بالا ببرد. ضمن اینکه دانستن نکات درست در ایجاد زیبایی در پوست، مو و صورت از ایجاد لطمه در آن نیز جلوگیری خواهد کرد. در ادامه به بیان پنج راز زیبایی طبیعی پوست از زبان Hailey Baldwin که یک ستاره بی‌نظیر در عرصه آرایش می باشد، می پردازیم.

1- هایلی بالدوین، ستاره زیبایی و آرایش مطرح می‌کند که رسیدگی به پوست صورت و بدن از اصول مهم زیبایی می‌باشد. وی معتقد است که یک فرد زیبا در اولین نگاه، باید دارای پوستی سالم، جوان و شاداب باشد. خواب کافی، نوشیدن آب به میزان لازم در شبانه روز، دوری از استرس و استفاده از محصولات مرغوب مراقبت از پوست از موارد لازم برای داشتن یک پوست سالم و یک چهره زیبا می‌باشد.

اما برای زیبا نمایاندن پوست با آرایش، وی به داشتن پوستی درخشان اشاره می‌کند. او می‌گوید دوست دارم روی استخوان گونه، کمی روی بینی و روی پیشانی‌ام درخشنده باشد. همچنین روی چین پلک‌هایم را نیز کمی براق می‌کنم تا پوستی شاداب به من هدیه کند.

2- هایلی بالدوین می‌گوید با انجام جراحی و تزریق ژل در اعضای صورتش مخالف است. او می‌گوید من نیز مانند خیلی از زنان و البته سلبریتی‌های دیگر به متخصص پوست و زیبایی مراجعه می‌کنم، اما نه برای انجام جراحی، بوتاکس یا تزریق ژل در لب‌ها و گونه‌هایم، بلکه برای چک شدن پوست و موهایم این کار را انجام می‌دهم.

3- Cryotherapy یا سرما درمانی، از موارد مورد علاقه او می‌باشد. او می‌گوید هر از چندگاهی این شوک را در پوست صورتتان ایجاد کنید و از پیری در آن جلوگیری نمایید.

در این روش با سرما دادن به صورت، منافذ آن باز می‌شود و رطوبت به بخش‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند. ضمن اینکه گردش خون تازه در صورت باعث درخشش و کاهش چروک در آن می‌شود.

4- همچنین هایلی می‌گوید: من هرگز با آرایش به رختخواب نمی‌روم. این بدترین کاری است که می‌توانم با پوستم انجام دهم. همیشه در کنار تختم، دستمال مرطوب پاک کننده آرایش دارم و همیشه از یک شوینده و پاک کننده‌ای که متخصص پوست برای صورتم تجویز کرده استفاده می‌کنم و انواع مختلف را هرگز امتحان نمی‌کنم.

او می‌گوید: من واقعا با پوست صورتم، خیلی ساده برخورد می‌کنم و مسائل را برای آن سخت نمی‌گیرم. شما نیز اینگونه باشید تا پوستی دست نخورده‌ و سالم داشته باشید.

5- مورد دیگری که این متخصص زیبایی و آرایش به آن اشاره می‌کند، آراستگی همیشگی می‌باشد. هایلی می‌گوید آرایش به تنهایی برای زیبا شدن کافی نیست. شما باید همیشه آراسته باشید. یعنی ابروهایی مرتب، مژه‌هایی سالم و پرپشت (با استفاده از ماسک‌های طبیعی) و لب‌های بدون خشکی و نرم داشته باشید. این موارد که گفته شد، بیس و پایه آرایش شما محسوب می‌شوند و هر چه قدر که سالم‌تر و قوی‌تر باشند، آرایش بهتری خواهید داشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پوست و مو ، سبک زندگی بازدید 497 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php