کد خبر : 255899 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

فال روزانه یکشنبه 16 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین امروز تمرکز شما روی کارهایی که انجام می دهید بیش از هر زمان دیگری است و ذهنی باز و درکی بالا را در اختیار دارید. اگر از این موقعیت به خوبی استفاده کنید خواهید توانست در مسائل کاری بسیار موفق باشید و حتی درآمد خود را افزایش …

فال روزانه یکشنبه 16 اردیبهشت 1397

فال روزانه متولدین فروردین

امروز تمرکز شما روی کارهایی که انجام می دهید بیش از هر زمان دیگری است و ذهنی باز و درکی بالا را در اختیار دارید. اگر از این موقعیت به خوبی استفاده کنید خواهید توانست در مسائل کاری بسیار موفق باشید و حتی درآمد خود را افزایش دهید. امروز روزی فوق العاده برای نشان دادن جنبه حساس و مهربان وجودتان است و می توانید تمایل ذاتی خود به توجه و کمک کردن به دیگران را خیلی خوب مورد استفاده قرار داده و شخصی که دوست دارید را تحت تاثیر قرار دهید. شاید بتوانید با برگزار کردن یک مهمانی دو نفره او را غافلگیر کنید، البته حواستان باشد که موزیک ملایم و نور شمع را هم فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شاید به شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلفی دعوت شوید که حضور در آنها از لحاظ حرفه ای نتایج غافلگیر کننده ای برایتان خواهد داشت. شما با اشخاصی آشنا خواهید شد که علایق مشترکی با شما دارند و روابط دوستانه ای با آنها برقرار خواهید کرد. شاید از طریق این آشنایی فرصت سفر به یک کشور خارجی برایتان فراهم شود. شما استاد عملی کردن رویاهایی هستید که در سر دارید و هر آن چه برای به دست آوردن خواسته هایتان لازم باشد انجام می دهید، اما امروز بهتر است کمی دست به عصا پیش بروید، زیرا شرایط برای عملی کردن برخی از آنها هنوز فراهم نیست و عجله کردن تنها به ضررتان تمام خواهد شد.

فال روزانه متولدین خرداد

طی یکی دو روز گذشته شما زیاد مثل همیشه نبوده اید، اما امروز هم از لحاظ روحی و هم جسمی نسبت به یکی دو روز گذشته قویتر شده اید و تمرکز بالاتری دارید. شاید ایده های جدیدی برای شروع پروژه های شخصی و کاری که در سر دارید فراهم شده باشند. امروز فرصت بررسی این ایده ها و نقشه کشیدن برای عملی کردن آنها را خواهید داشت. در محل کارتان اوضاع تا میزان زیادی روبراه خواهد بود و سنگین بودن برنامه کاریتان با توجه این که اول هفته است قابل توجیه است. امروز شما احساس نزدیکی خیلی بیشتری نسبت به اطرافیان خود دارید، از این فرصت استفاده کرده و زمان بیشتری را با آنها بگذرانید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز در دیدار با شریک عاطفی خود بحث هایی جدی در مورد نقشه هایی که برای آینده ی خود دارید مطرح خواهند شد. این صحبت ها تمام نگرانی ها و تردیدهایتان را می توانند در بر بگیرند و به شما کمک خواهند کرد که احساس نزدیکی بیشتری بهم داشته باشید. امروز باید تمام انرژی خود را صرف کارتان کنید و قبل از عملی کردن برنامه هایتان یک بار دیگر همه چیز را از نظر گذرانده و اگر لازم دیدید تغییراتی انجام دهید و یا تدبیرهای لازم را برای مواجهه با مشکلات احتمالی بیندیشید. امروز یکی از حرف های کسی که دوست دارید دل شما را به سختی خواهد شکست؛ در این مورد سکوت نکنید و همان لحظه ناراحتیتان را ابراز کنید، شاید او منظور بدی نداشته باشد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است مهمان های ناخوانده ای به خانه ی شما بیایند. در مکالماتی که با آنها دارید موضوعات جالبی مطرح خواهند شد و ایده های جالبی از این طریق به فکرتان خواهند رسید. به کارگیری این ایده ها به شما کمک خواهد کرد تا نقشه های جدیدی برای آینده ی خود بکشید تا زندگی بهتری برای خود بسازید و احساس رضایت بیشتری داشته باشید. امروز اگر فقط یک کار لازم باشد انجام دهید، آن کار تماشای غروب خورشید است! شما در حال حاضر بسیار احساساتی شده اید و زیبایی های دنیای اطرافتان به طور مسحور کننده ای شما را به خود جذب می کنند. این می تواند فرصت خوبی باشد تا یک بار دیگر زیبایی ها و جذابیت های کسی که دوست دارید را ببینید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز رفت و آمدهایی که در سطح شهر دارید و یا گفتگو با اطرافیانتان اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار خواهند داد. این اطلاعات شما را به فکر بهبود بخشیدن به وضعیت اجتماعی و مالیتان خواهند انداخت و به بهتر شدن وضعیت حرفه ایتان نیز کمک خواهد کرد. امروز گارد دفاعی خود را کنار بگذارید و همانی باشید که هستید. احساس نکنید که مجبور هستید برای کسی نقش بازی کنید و به خودتان بگویید همینی که هستید بهترین حالتی که است که می توانید باشید. شما مجبور نیستید که ارزش وجودی خودتان را به کسی ثابت کنید. بگذارید ذهنتان استراحت کند و قلبتان را آزاد بگذارید تا گوهر درونتان بدرخشد.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما به فکر تغییر دکوراسیون خانه تان خواهید افتاد و این ایده ها از استعداد ذاتی که در این زمینه دارید ریشه خواهند گرفت. مشورت با دوستان و اعضای خانواده تان نیز ایده های جالبی را به رتان خواهد رساند. سعی کنید در کنار خلاقیت کمی هم جسارت به کار بگیرید تا نتایجی فوق العاده به دست بیاورید. امروز زیبایی ها شما را به سوی خودشان جذب می کنند و همین موضوع ممکن است باعث شود میل زیادی به خرید پیدا کنید و بخواهید هر چیز زیبایی که می بینید را صاحب شوید. راستش این می تواند باعث شود که روز خوبی برای خرید کردن باشد، اما به شرطی که مواظب باشید در خرج کردن زیاده روی نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز مسائل معنوی ذهن شما را به خود مشغول کرده اند و ایده های بسیاری در این مورد به ذهنتان خواهند رسید که تا به حال زیاد به آنها دقت نکرده بوده اید. مطالعه در این مورد به شما کمک خواهد کرد نگاهی دقیق تر نسبت به این موضوع پیدا کرده و دانش خود را گسترش دهید. امروز از آن روزهایی است که شما احساس می کنید که به جز شما یک نفر، تمام دنیا دارند به خوبی و خوشی زندگی می کنند و هیچ مشکلی ندارند. در این که زندگی هیچکس کامل و بدون نقص نیست هیچ شکی وجود ندارد و هر کسی به گونه ای دارد با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کند. این که بخواهید زندگی خود را با دیگران مقایسه کنید اصلا عاقلانه نیست.

فال روزانه متولدین آذر

با وجود این که ذهنتان طی چند روز گذشته کمی درگیر بوده است امروز اوضاع تغییر خواهد کرد و آرامش فکری و تمرکز بیشتری خواهید داشت. مسائل مادی به رسیدگی و توجه شما نیاز دارند و خوشبختانه شما هم آمادگی لازم برای پرداختن به آنها را دارید. امروز جلوی آینه بایستید و به خودتان بگویید «من بینظیر هستم»! شما در انتقال انرژی خود به دیگران و کمک کردن به آنها در حل مشکلاتشان قدرت بسیاری دارید. حالا وقت آن است که کمی از این انرژی و توجه را صرف خودتان کنید. مسائلی که در ارتباط با عشق و روابط عاطفی هستند در حال حاضر برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار هستند، اکنون شما باید زمان بیشتری را صرف این جنبه از زندگیتان کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز شرکت در فعالیت های گروهی درهای جدیدی را به روی شما باز خواهد کرد و تجربه های ارزشمندی را در اختیار شما قرار خواهد داد. شاید لازم باشد استعداد ذاتی خود در مدیریت و سازمان دهی کارها را مورد استفاده قرار دهید. بحث هایی که امروز با دیگران دارید درک جدیدی از مسائل اجتماعی، معنوی و سیاسی در اختیار شما قرار داده و افق های جدیدی را به رویتان باز خواهند کرد. خوشبختانه دقت و تمرکز شما نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و همین به شما کمک خواهد کرد تا در انجام هر کاری که در پیش بگیرید موفق باشید. از هر فرصتی که دست می دهد حداکثر استفاده را ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

تردید و نگرانی در مورد مسائل حرفه ای شما را نسبت به قبل مصمم تر کرده است تا هر چند نمی دانید چه راهی را باید در پیش بگیرید، هر چه زودتر به سوی هدف خود پیشرفت کنید . عاقلانه تر این است که کمی تحقیق کنید و اطلاعاتی که در دست دارید را سازماندهی کرده و بر اساس آنها نقشه ای دقیق برای پیشرفت خود در نظر بگیرید. پیشرفتی که در نتیجه ی عملکردی با این میزان از دقت و توجه به دست خواهید آورد حتی اگر سریع نباشد قطعا متداوم و مطمئن خواهد بود. شما باید وقت بیشتری را با فرزندانتان بگذارید و از بیشتر شدن فاصله ای که بین شما وجود دارد جلوگیری کنید؛ بزرگ ترین سرمایه شما فرزندانتان هستند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است فرصت رفتن به مسافرت همراه با گروهی از دوستان نزدیکتان و یا افراد دیگری که به واسطه ی یک فعالیت مشترک با آنها آشنایی دارید برای شما فراهم شود. بحث هایی که با بقیه دارید به تأیید نهایی برنامه هایتان برای این سفر منجر خواهند شد. اگر قصد دارید ادامه تحصیل بدهید اکنون زمان بسیار مناسبی برای این کار است، چون هم موقعیت های خوبی در اختیارتان قرار دارند و هم ذهنتان خوب کار می کند و حسابی فعال شده است. هر تجربه ی جدیدی که سر راهتان قرار بگیرد می تواند مسیری تازه در زندگیتان به وجود آورده و فرصت های بسیاری برایتان فراهم کند. مواظب باشید ترس های بیهوده سد راهتان نشوند.

فال روزانه یکشنبه 16 اردیبهشت 1397

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 16 اردیبهشت 1397

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 458 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php