کد خبر : 249214 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰:۵۴

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز توانایی فیزیکی تان بسیار زیاد است و فرصت خوبی است تا سری به باشگاه بزنید و کمی انرژی تان را تخلیه کنید.حتی می توانید در ورزش های گروهی نیز شرکت کنید. یک توپ بردارید و شروع به بازی کنید. انرژی شما انقدر زیاد است که …

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز توانایی فیزیکی تان بسیار زیاد است و فرصت خوبی است تا سری به باشگاه بزنید و کمی انرژی تان را تخلیه کنید.حتی می توانید در ورزش های گروهی نیز شرکت کنید. یک توپ بردارید و شروع به بازی کنید. انرژی شما انقدر زیاد است که می توانید در هر رقابتی پیروز شوید. برقراری ارتباط و صحبت کردن با دیگران می تواند پرده از بسیاری مسائل بردارد و درهای زیادی را به روی شما باز کند، بنابراین اگر در مورد مسائل عاطفی با شریک زندگی تان به مشکل بر خورده اید، بهتر است او را امشب به رستورانی دعوت کنید و با او به گفتگو بنشینید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

با توجه به خستگی چند روز اخیرتان و فشاری که بر شما وارد شده است، بد نیست کمی به خودتان استراحت دهید. صحبت کردن با یک دوست می تواند انرژی های منفی را از شما دور کند. بهتر است این بار شما حرف بزنید و دیگران شنونده باشند. تبادل اطلاعات و ایده هایتان می تواند به نفع شما تمام شود. پیشنهاد می کنیم حقیقت را از عشق زندگی تان پنهان نکنید. بهتر است رک حرف دل تان را بزنید و به تمام ابهامات و مشکلات پیش آمده خاتمه دهید.

فال روزانه متولدین خرداد

بهتر است از عقب نشینی دست بردارید و به روی سن ظاهر شوید و حرف های دل تان را بزنید. با حرف زدن می توانید انرژی دوباره خود را کسب کنید. کلامی که به زبان می آورید تاثیر زیادی بر دیگران خواهد داشت فقط کافی است در انتخاب آنها احتیاط کنید. توصیه می کنیم امروز فعالیت های فیزیکی گروهی را در برنامه روزانه خود قرار دهید و از آنها لذت ببرید. از این که نمی توانید اطلاعات کافی از فردی که مقابل تان نشسته را بیرون بکشید، عصبی شده اید. شما انتظار دارید که او احساسات واقعی خود را بیان کند اما عجول نباشید، زیرا پافشاری زیاد برایتان مشکل ساز خواهد شد.

فال روزانه متولدین تیر

شاید امروز احساس خوبی نداشته باشید اما نگران نباشید، با کمی انعطاف پذیری می توانید شرایط را دوباره مثل قبل سازید. صحبت کردن و تبادل ایده ها می تواند تاثیر مثبتی بر شما بگذارد. از خانه بیرون بروید و وقت تان را در کنار دوستان تان بگذرانید. امروز پر از عشق هستید، از یک طرف دوست دارید آن را در هوا پخش کنید از طرف دیگر نمی خواهید کسی فعلا از احساسات شما با خبر شود. دوست دارید در این زمینه تا اطلاعات کافی به دست نیاورده اید، سکوت کنید. نگران نباشید راه درستی را انتخاب کرده اید و به زودی به مراد دل خود خواهید رسید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز هیچ بهانه ای برای تنبلی مورد قبول واقع نمی شود. از تختخواب تان بلند شوید زیرا ظهر شده است. اگر چه امروز جمعه است و شما هم دوست دارید کمی استراحت کنید اما هر چه فعال تر باشید، شادتر خواهید بود. بنابراین از غار تنهایی خود بیرون بیایید و افکار و نظرات تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. امروز هیچ دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد پس از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. از صحبت کردن با شریک زندگی تان درباره مشکلات واهمه دارید و می ترسید که نظرات تان مورد قبول واقع نشود. اما خودخواهی را کنار بگذارید زیرا او نه تنها شما را رد نخواهد کرد بلکه با صحبت کردن درکتان نیز می کند.

فال روزانه متولدین شهریور

اجازه ندهید چیزی سد راهتان شود، وقت آن است تا خودتان را نشان دهید و کمی فعال تر از قبل باشید. امروز بیش از آنچه فکرش را بکنید در مسیر حود جلو خواهید رفت. از آسمان آبی این روز تعطیل انرژی بگیرید و قدم اول را برداربد. برای رهایی از استرس بهتر است یک کتاب یا مجله بردارید و ورق بزنید. شاید شرایط عاطفی تان مبهم تر از گذشته شده باشد اما به زودی همه چیز حل خواهد شد و شما با عشق زندگی تان بهترین زمان ها را سپری خواهید کرد. اگر برای گفتگو با هم قراری گذاشته اید، سعی کنید آن را به خوبی مدریت کنید تا به نتیجه ایده آل خود برسید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز نسبت به روزهای قبل احساس بهتری خواهید داشت. نگران مشکلات پیش آمده نباشید زیرا طبیعت کارش را خوب بلد است. امروز که تعطیل است و فرصت آن را دارید، برای آرامش به پیاده روی بروید و از بعدازظهر دلنشین خود لذت ببرید. تحرک برای فشار خون و سلامتی شما نیز لازم است. هر چه فعال تر باشید، موفقیت در کارهایتان نیز بیشتر است. در رابطه با شریک زندگی تان دچار کمی مشکل شده اید اما هر دوی شما سعی می کنید شرایط را خوب جلوه دهید. بهتر است کمی با هم صادق باشید و به فکر حل آن برآیید.

فال روزانه متولدین آبان

حال که جمعه فرا رسیده، بهتر است کمی به خودتان استراحت دهید. به اطراف نگاهی بیاندازید، امشب فرصت خوبی است تا با دوستان تان قرار بگذارید و به بیرون از خانه بروید. تماشای یک فیلم خوب در سینما یا بازی کردن می تواند بر روحیه شما موثر باشد. هر چه ارتباط خود را با اطرافیان تان بیشتر کنید، استرس شما کمتر خواهد شد و انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد. به نظر می رسد شما احساست خود را پشت دیواری پنهان کرده اید، اما عشق جدیدتان حتی از پشت این سد ها هم می تواند به احساسات واقعی شما پی ببرد حتی اگر تظاهر می کنید که برای شما اهمیتی ندارد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز حواستان به اخبار باشد و در مورد چیزهایی که می بینید و می شنوید آگاه باشید و سوال بپرسید. فعال بودن شما باعث می شود که آگاهی تان از جهان اطراف بیشتر شود که به تبع در موفقیت و پیشرفت شما موثر است. مسئولیت کارهایتان را به عهده بگیرید و مراقب تمام جنبه های آن باشید. به دست آوردن اطلاعات و بالا بردن آگاهی، کلید موفقیت شما است. اگر می خواهید در رابطه عاطفی خود تغییری حاصل کنید، باید بیشتر خود واقعی تان را نشان دهید. در این صورت افراد دیگر نیز خواهند فهمید که شما فردی خاص، خلاق و منحصر بفرد هستید.

فال روزانه متولدین دی

درست است که امروز جمعه است اما بهتر است از رختخواب بیرون بیایید و به دنبال کارهایتان باشید. شاید فکر کنید که از پس آنها بر نمی آیید اما نا امید نشوید. لازم نیست تمام آنها را یک جا به پایان برسانید، کافی است قدم به قدم جلو روید. بگذارید دیگران نیز از افکار و ایده هایی که در سر دارید، با خبر شوند. برای آرامش فعالیت فیزیکی را به شما پیشنهاد می کنیم. شاید امروز برقراری ارتباط با دیگران برایتان کمی سخت باشد، حتی فکر می کنید رابطه عاطفی جدیدتان هم به خوبی پیش نمی رود و صادقانه نیست. شاید وقت آن باشد درباره چیزهایی که از هم پنهان کرده اید، صحبت کنید، آنوقت خواهید دید که همه چیز بهتر از قبل پیش خواهد رفت.

فال روزانه متولدین بهمن

آسمان صاف و آفتابی است و شما احساس می کنید که باری از روی دوش تان برداشته شده است. امروز روز فعالیت است و انرژی از درون شما را به تحرک و خارج شدن از منزل هل می دهد. پس از یک هفته تلاش و کار کردن حال بهترین فرصت است تا به پیاده روی یا دوچرخه سواری بروید. از نسیم ملایمی که می وزد لذت ببرید و انرژی و احساس مثبت تان را در هوا نیز پراکنده کنید. در رابطه عاطفی خود احساس نارضایتی می کنید و فکر می کنید که عشق زندگی تان با شما صادق نیست. اما بدبینی را کنار بگذارید زیرا او صادقانه شما را می پرستد.

فال روزانه متولدین اسفند

شما هفته های سختی را پشت سر گذاشته اید اما خدا رو شکر پایان خوشی در انتظارتان است. از اطلاعات و تجربه و مهارت هایی که طی این هفته ها به دست آورده اید، استفاده کنید و آن را در کارهایتان به کار گیرید. احساسات شما شدیدا به فعالیت هایتان وابسته است پس قدم اول را بردارید تا این موفقیت خستگی اخیر شما را بر طرف سازد. نفسی عمیق بکشید و برای رهایی از تنش و استرس، کمی ورزش کنید. بد نیست امشب عشق زندگی تان را به شامی بیرون از منزل و در مکانی رمانتیک دعوت کنید و از هم نشینی با او نیز لذت ببرید.

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 2 مرداد 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 307 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php