کد خبر : 257458 تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱:۴۶

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸ از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!   فال روزانه متولدین فروردین ماه فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸ حتی در موقعیت های پرتنش, شما می توانید رهبری را به دست بگیرید و کارها را بهتر پیش ببرید. سعی کنید صادقانه …

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

حتی در موقعیت های پرتنش, شما می توانید رهبری را به دست بگیرید و کارها را بهتر پیش ببرید.

سعی کنید صادقانه و دلگرم کننده باشید.

امروز، یک شب برای لذت بردن از اوقات شاد با دوستان و خانواده است. لازم است زبان خود را کنترل کنید، این بار خیلی راحت است.

در طول امروز همه چیز خیلی آسان نخواهد بود:با وجود آگاهی با ارزش, شما در لحظات استرس, اضطراب و کش مکش پیش خواهید رفت.

مراقب رقابت های دائمی با همسرتان باشید!

امروز لازم خواهد بود که به روابط نزدیک خود و یا به روش خودتان عمل کنید، در غیر این صورت شما در معرض خطر تنش های بزرگ در دایره خانوادگی تان قرار خواهید داشت.

شما از انرژی خود بهتر استفاده خواهید کرد و در یک پروژه دشوار موفق خواهید شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

در مورد منافع خود صحبت کنید، حتی اگر ممکن است از دیگران کمک بخواهید، تا کارهایتان راحت تر پیش بروند.

به دور و بر خود دقیق تر نگاه کنید، به اطرافیانتان کمک کنید، که به زودی پاداش آن را دریافت خواهید کرد و از زندگی لذت بیشتری می برید.

شما تصور می کنید که در یک کویر گم شده اید، زیرا به نظرتان می رسد که هیچ کس شما را نمی فهمد؛ بیش از حد شکایت نکنید برای فهمیدن، ابتدا سعی کنید دیگران را درک کنید،و ایده هایتان را به دیگران تحمیل نکنید و احترام متقابل بگذارید.

ممکن است مجبور شوید برای شکست شخصی پاسخگو باشید و جواب پس بدهید، اما خودتان را اذیت نکنید و بدانید که هر شکست، پلی است برای رسیدن به پیروزی و تعمیر یا جایگزینی آن دیگر جواب نخواهد داد.

امروز حتما به والدین خود سری بزنید و خوشحالشان کنید و دعای خیرشان را بدرقه راهتان کنید.

معاشرت کردن با دوستان قدیمیتان را از سر بگیرید و بدانید که دیگر مانند آنها تکرار نخواهد شد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

بعضی از افراد در زندگی شما باید از روش بسیار نابالغ زندگی خود رها شوند و شما می توانید به آنها کمک کنید.

روابط عالی را با همکاران و دوستان تان برقرار کنید.

شما ممکن است از کمر درد، خصوصا در قسمت پایین ستون فقرات رنج ببرید؛ کاری را انجام ندهید که نیازمند نیرو و استقامت است.

گر ورزش کنید و رژیم غذایی مناسب داشته باشید، وضعیت جسمانی شما از چیزی که هستید بسیار جوان تر و سریع تر خواهد شد.

شما فردی با انرژی هستید و می توانید با استفاده از انرژیتان، بسیاری از پروژه ها را به اتمام برسانید و به نتیجه موفقیت آمیزی دست یابید.

به زودی پول خوبی را کسب می کنید که می توانید از آن در سرمایه گذاری های مختلف استفاده کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

اگر در مورد مسائل مالی پشتوانه ندارید، سعی کنید که ولخرجی های بی رویه تان را مدیریت کنید ، تا دچار بحران های مالی نشوید.

بودجه دقیقی برای خرج های روزانه ترتیب دهید و فقط از آن مقدار استفاده کنید.

روابطتان با دوستانتان را بیشتر کنید و معاشرت داشته باشید.

زندگی زناشوییتان را دوباره ارزیابی کنید و از کنار هم بودن نهایت لذت را ببرید.

شما روابط امیدوار کننده ای را خواهید داشت.

هیچ چیز و هیچ کس نخواهد توانست نظر شما را عوض کند یا شما را متوقف کند؛ شما مستقیما به سمت هدف می روید، و در تعهدات مختلف خود موفق خواهید بود!

اخیرا تصمیم بر رها کردن پروژه های نیمه تمام تان که مدتی عقب افتاده اند، گرفته اید.

اما با یک برنامه ریزی و اولویت بندی میتوانید به همه آنها سر و سامان دهید.

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

فال روزانه متولدین مرداد ماه

همچنین در طی این مسیر می توانید با افراد قابل اعتماد مشورت کنید و سعی کنید اسرار خود را به هر شخص غیر قابل اعتمادی نگویید تا در مشکلات شخصی با افرادی که این نکات را به آنها گفته اید، دچار مشکلات مختلف نشوید! با این حال فرد مقابلتان را به خوبی بشناسید.

شما این فرصت را خواهید داشت تا با موانعی بر سر راه خود کنار بیایید و بعدا افتخاری را به دست خواهید آورد. به هر حال، سعی کنید جنبه روشن مسائل را ببینید.

امروز عصبی خواهید بود و به سختی می توانید استراحت کنید.

شما احتمالا محکوم خواهید شد و نیاز به زندگی جدید و اغلب هم زمان را احساس خواهید کرد.

امروز، یک روز مثبت برای بهبود آینده شغلی تان است.

بیشتر درباره مشکلاتتان حرف بزنید. امروز برای یک داستان عاشقانه جدید و یا تشدید عشق و شوری که در حال حاضر زنده است، مطلوب خواهد بود.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما می توانید لحظات بسیار خوشایندی را داشته باشید، موفقیت هایی را به دست می آورید و ناراحتی های فعلی زندگی را بهتر تحمل می کنید.

برای لذت بردن از زندگی خود درنگ نکنید، اما با رعایت اعتدال، اینگونه متوجه خواهید شد که روحیه شما بهتر می شود.

شما می توانید از آن محافظت کنید. اجازه بدهید بعضی ها دفاع شما را بشکنند. چیزی ناگفته تا زمانی که برای تغییر آن آماده اید، بدون تغییر باقی خواهد ماند. اگر می توانید به تعطیلات بروید و از این فرصت استفاده کنید، تا به خارج از خانه بروید، سفر شما مطبوع و غنی از بسیاری از جنبه ها خواهد بود.

شما به زودی با معنی عشق واقعی آشنا خواهید شد. گوش هایتان حساس خواهند بود، نسبت به سطوح بالای سر و صدای بسیار بالا هشیار باشید

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

فال روزانه متولدین مهر ماه

به زودی به لطف و کمک مشاوره و خانواده یا برخی از همکاران خود موفقیت خوبی کسب خواهید کرد، ویتامین b بیشتری مصرف کنید ، که برای سلامتی شما بسیار مفید خواهد بود.

شما میتوانید برای افرادی که نزدیکتان هستند مفید باشید و کمک کنید.

مراقب باشید،فردی که به آن اعتماد دارید سعی میکند تا بر سر راه موفقیت شما موانعی بگذارد

شما ممکن است دیدگاه نسبتا بدبینانه ای را به برخی چیز ها داشته باشید که این خطر ابتلا به بدخوابی یا سوء هاضمه را افزایش میدهد،بنابراین بهتر است آرام باشید و افکار مثبت را جایگزین کنید.

امروز زمان مناسبی برای ساماندهی بودجه به روش عقلانی تر خواهد بود.

امروز با تاخیر و یا سوء تفاهم ها عصبی و مضطرب نشوید و تمام تلاش خود را کنید تا بتوانید روی اعصابتان کنترل داشته باشید.

یکی از فرزندانتان ممکن است باعث ناراحتی و نگرانی شما شود، سعی کنید با او بحث نکنید که موضوع خیلی جدی نخواهد بود.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

سعی کنید برای زندگی خود یک چارچوب مشخص کنید، تا هر کسی اجازه مداخله در آن را نداشته باشد. از دوستان و مشاوران حرفه ای برای کار خود مشورت بگیرید تا بهترین عملکرد را اشته باشید، امروز نیز زمان مناسبی برای درخواست اضافه حقوق خواهد بود.

وضعیت مادی شما تا حدودی متزلزل خواهد بود, اما صبور و خوش بین باشید، که به زودی همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت. ممکن است مجبور شوید که هرج و مرج ایجاد شده توسط افراد دیگر را در اوایل امروز تحمل کنید، بگذارید مردم اشتباهات خودشان را مرتکب شوند.

اجازه بحث با عزیزانتان را به خود ندهید، و تا حد ممکن آرامش خود را حفظ کنید که همه چیز به زودی آرام خواهد شد و اینگونه از کدورت های احتمالی جلوگیری کرده اید. مشکلات مالی در کمین است، سعی کنید که بیشتر صرفه جویی کنید و برای خرج کردن اموالتان برنامه ریزی داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

باید صبر بیشتری نسبت به فرزندانتان نشان دهید. , مینای دندانتان را با فعال کردن تولید بزاق با جویدن آدامس بادکنکی, تقویت کنید، بدون نوشیدنی های شیرین، قهوه یا چای بنوشید

اگر مشکلی دارید، وقت آن است که به همه چیز توجه کنید و تغییراتی را ایجاد کنید. صادق, رک و صریح باشید. شما می توانید از این رفتار برای خلع سلاح مخالفانتان استفاده کنید.

مشارکت هایی باعث ایجاد برخوردهای همدلانه ای می شود و باعث می شود که خلق و خوی شما بهتر شود، شما دارای وفاداری نمونه ای هستید که همیشه از طرف همه ستایش خواهد شد.این روزها بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و مراقبت کنید.

دوستانتان کمک ارزشمندی به شما خواهند کرد، آن ها شما را تشویق خواهند کرد که به پروژه هایی که در ذهن شما گرامی هستند، برسید و حتی برای شما کارهایی انجام می دهند، آن ها حتی قبول خواهند کرد که به شما پول قرض دهند.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

متاسفانه، به تازگی توانایی مدیریت بین کار و زندگی شخصی تان را از هم ندارید و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی در زندگیتان می شود ،که بهتر است این خصوصیت را ترک کنید، خلق و خویتان را در خانه بهبود بخشید و نسبت به همسرتان درک متقابل داشته باشید و در مورد مسائل و مشکلاتی که اخیرا پیش آمده است، با هم صحبت کنید.

شما زمانی که کار و فعالیت می کنید، رضایت بیشتری نسبت به خود خواهید داشت و تنبلی، روحیه شما را کسل میکند و نسبت به زندگی ناامید و دلسرد می شوید.

امروز می تواند یک روز بسیار سودآور برایتان باشد، بهتر است که کمتر عجله کنید.بر روی آنچه که از زندگی انتظار دارید، متمرکز شوید تا به زودی به دستشان بیاورید.

انرژی که در حال حاضر دارید، باعث می شود که تلاش کنید و بر همه چیزمسلط شوید.اعتماد کردن به دیگران برای شما آسان نیست، به خصوص زمانی که زمان تغییرات غیر منتظره ای را به ارمغان آورده است.

امروز به ندای درونی خود اعتماد کنید و تصمیم بگیرید که در نگاه اول احساس خوبی داشته باشید.-

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

فال روزانه متولدین بهمن ماه :

حس شوخ طبعی خود را حفظ کنید که باعث می شود گذر عمر به خوبی سپری شود و از آن لذت ببرید.

برای روحیه خود، به طبیعت بروید و پیاده روی های طولانی مدت را تجربه کنید، که هم باعث بهبود روحیه و هم سلامت شما خواهد بود.

هر گونه دعوتی را چه در جمع دوستان و چه اقوام، بپذیرید که بسیار به شما خوش خواهد گذشت. شما به زودی به موفقیت های زیادی دست پیدا می کنید و می توانید ماه آینده بسیاری از بدهی های خود را پرداخت کنید و با خیال راحت برای آینده تان برنامه ریزی داشته باشید.

خودتان را منزوی نکنید و بیشتر در جمع باشید. ا اینکه ممکن است احساس نیاز به توجه و علاقه کنید, یک شریک خوب درک می کند که شما به دنبال چیزی عمیق و واقعی تر هستید. هر ریسکی که امروز انجام می دهید, با عقل سلیم پشتیبانی می شود و می تواند به نفع شما پیش برود.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه :

امروز انرژی های منفی را دور بیاندازید و انرژی ها و کارهای مثبت را جایگزین آن کنید، تا بتوانید خوشحال باشید و از تغییر نگرش آن بهره مند شوید.

در برابر برخی قضاوت های نابجای افراد بی خیال شوید و آنها را جدی نگیرید، که بسیار زود پشیمان خواهند شد و متوجه کارشان می شوند.

پروژه های مهمتان نیاز به سرعت و توجه کمتری به جزئیات دارند. درخواست کمک آسان است، اما می تواند یک حرکت عاقلانه باشد.

این، به خصوص در صورتی درست است که شما به کاری مشغول باشید و هم بچه داری کنید، اینگونه از زندگیتان بیشتر لذت می برید.

 

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 277 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php