دیدگاهتان را بنویسید

ارمینا در تاریخ 23 می 2014 گفته : پاسخ دهید

اینا دیگه کین .احمق ها ادم که با بچه خودش این کارو نمی کنه!!!!!!!!!!

سادينا در تاریخ 5 دسامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

مگه بچه هاسگ هستن بسته اند

مریم در تاریخ 13 نوامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

جالب بود ، نمی دونستم اینطور آدمایی هم پیدا میشن ، واقعا ک

الناز در تاریخ 21 اکتبر 2013 گفته : پاسخ دهید

اخه مگه اینا رو از سر جوب اوردن که اینکارارو میکنن

ملودی در تاریخ 14 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وای خدا لعنتشون کنه . فقط اینو بگم که خیلی پستن.

eliiiii در تاریخ 12 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

حیونکیا…

مگه میشه تا این حد بی رحمی!!!

سارا در تاریخ 11 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خیلی نامردن

؟؟؟؟؟؟؟ در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

چقد با نمک بودن…..خوشم اومد….برای بچه هام ازین ب بعد همین کارا هارو میکنم….(@ = @ )

shadi در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

vayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy na….bichare haaaaaa

سحر در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

بر روح شون لعنت این چه طرز بچه بزرگ کردنه واقعا” دل آدم میسوزه براشون فرشته های معصوم.

رویا در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وقتی میگن انور آب مهر ومحبت وجود نداره.دروغ نگفتن بخدا.
برای همین که اصلا دلم نمیخاد برم خارج ازایران.
هیچ جا ایران نمیشه.مشکلات هست ولی بهتر ازجای دیگه هست.

نغمه دولت شاهي در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خیلی بدن بخدا واقعاکه اعصابم بهم ریخت بخدا…

نونا در تاریخ 10 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خاک برسرهمشون بی شعورا

مسلم معزی در تاریخ 9 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

خیلیییییییییییییییییییییییییییییی جالب و بیرحمانه بود

نیلو در تاریخ 9 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

مهدی بلا نسبت اصلا ادم نیستن…..خیلی بی رحمن،مطمئن باش نمیدونن چه ضرری به روح بچه هاشون میزنن!

مهدی در تاریخ 9 سپتامبر 2013 گفته : پاسخ دهید

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!!!!!!!!!!اینا دیگه چجور آدمایین؟؟؟؟؟؟؟