کد خبر : 119334 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸

گورستانی بر روی صخره + عکس

مردم قوم ایگوروت در منطقه ساگادا که از 2 هزار سال قبل در این منطقه زندگی می کرده اند، همواره جسد افراد مورد احترام و نزدیک به خود را در درون تابوت هایی قرار داده و آن تابوت ها را با استفاده از میخ ها به صخره های نزدیک به …

مردم قوم ایگوروت در منطقه ساگادا که از 2 هزار سال قبل در این منطقه زندگی می کرده اند، همواره جسد افراد مورد احترام و نزدیک به خود را در درون تابوت هایی قرار داده و آن تابوت ها را با استفاده از میخ ها به صخره های نزدیک به محل سکونت خود آویزان می کردند.

گورستانی بر روی صخره + عکس

گورستانی بر روی صخره + عکس

گورستانی بر روی صخره + عکس
به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 364 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ملا نسرالدین در تاریخ 15 مهر 1393 گفته : پاسخ دهید

کارشون جالبه چون در دنیای کنونی و با این افزایش جمعیت سرسام آور، باید نگاه جدیدی به مسئله مراسمات مردگان داشت. مثل چرخ کردن اجساد و دفن بهداشتی آنها به جای ایجاد قبرستانهای چند ده هکتاری. الان شهرهای بزرگ ایران قبرستانهایی دارند که به لحاظ موقعیت از محل سکونت بسیاری از مردم ساکن همین شهرها، موقعیت مکانی بهتری را دارا می باشد. یعنی دسترسی مردگان به مرکز شهر آسانتر است تا ساکنان این شهرها و به لحاظ وسعت هم درصد قابل توجهی را شامل می شود. ولی در صورت کنسروسازی بقایای مردگان می توان آنها را به مناطق گسترده و بلا استفاده بیابانی منتقل و در آنجا افدام به دفن بهداشتی آنان نمود.در این روش روزانه تعداد تقریبی 100 نفر تنها با یک سفر کامیون مجهز به مرکز دفن بهداشتی مردگان قابل انتقال می باشند.

css.php