کد خبر : 254290 تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۰۰

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی …

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شاید امروز نتوانید به آرزوهای خودتان دست پیدا کنید. اما بیان تصوراتتان هم کار آسانی نیست. ممکن است همه بفهمند که شما نا امید و مأیوس هستید حتی اگر ندانند که واقعاً خواسته ی شما چیست. به هرحال، آنها می‌توانند تشخیص بدهند که شما از یک چیزی خیلی ناراحتید که نمی‌توانید بگویید. ناامید نشوید شاید فردا توانستید درباره ی آن با کسی صحبت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما در سابق برای طی کردن مسیر زندگی تان با برنامه ریزی و طرح بیشتری پیش می‌رفتید، می‌توان گفت تمام اقداماتی که انجام می‌دادید حساب شده بود اما در این روزها تمام کارهایتان را با بی‌برنامگی و عجله انجام می‌دهید. به همین دلیل دچار اضطراب و تشویش بسیاری شده‌اید برای این که به وضعیت سابق تان برگردید توصیه می‌کنیم که به زندگی قبل خود ادامه دهید تا آرامش بیشتری را به دست بیاورید.

فال روزانه متولدین خرداد

آن کتاب های طالع بینی که می‌گویند شما بلد نیستید چگونه تفریح کنید را بیرون بیندازید. با وجود اینکه شما قادرید که در موقع لزوم شادمانی و تفریح خود را به تعویق بیندازید همچنین می‌دانید که کی باید از زندگی تان لذت ببرید. خوشبختانه امروز یکی از آن روزهایی است که می‌توانید استانداردهای خود را تعیین کرده و ممکن است دیگران دیگران سخت بتوانند شما را تحمل کنند. اما در این رابطه نگران نباشید؛ اکنون تا می‌توانید آواز بخوانید و برقصید.

فال روزانه متولدین تیر

شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز وسوسه شده‌اید که بخشی از داستان تان را به شیوه ای متفاوت بیان کنید. شما نباید نقاط آسیب پذیر خود را پنهان بگذارید به خاطر اینکه اگر این کار را بکنید دیگر فضایی برای دیگری وجود ندارد که با شما ارتباط برقرار کند. غرور بیجای خود را کنار بگذارید و آن را در راهی به کار بگیریدتا دیگران را از این آگاه کنید که با خودتان صادق هستید و در ارتباط با آنها نیز قابل اعتماد هستید.

فال روزانه متولدین مهر

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان

صبر شما در تمام کارهایی که انجام می‌دهید به نمونه و الگوی بارز و قابل تمجید برای همگان تبدیل شده است. شما با صبر خود توانسته اید بسیاری از سختی‌هایی را که حتی تا چندین سال بعد نیز گریبان گیر شما بودند در عرض مدتی کوتاه حل نمایید. فقط گاهی با دیدی منفی به زندگی نگاه می‌کنید. بهتر است دید منفی تان را کنار بگذاری زیرا همین صبر و بردباری شما در تمام مسائل پاسخ گوی است.

فال روزانه متولدین آذر

شما دوست دارید که امروز وقت تان را با دوستان و اعضای خانواده تان بگذرانید تا در رابطه با رویاهای خود و چیزهایی که در زندگی می‌خواهید با آنها صحبت کنید. بیان کردن دیدگاه تان راجع به زندگی فقط صحبت درباره رویاها و تصورات آن نیست. این یک حالت کاملا واقعی از سهیم کردن رویاها با دیگران است که بدون قضاوت انجام می‌گیرد و به شما یادآوری می‌کند که در حقیقت مهمترین مسئله در زندگی تان چیست و چه چیزی در اولویت قرار دارد.

فال روزانه متولدین دی

منفعت و سودهای مالی بسیاری در انتظار شما هستند و در روزهای نه چندان دوری نصیب شما می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید تا این منفعت‌های را بیهوده هدر ندهید. بعد از رسیدن به این منفعت مالی، به شما توصیه می‌کنیم که کمی استراحت کنید زیرا برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های بسیاری را انجام داده اید، کمی‌احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، برای این که دوباره قوای جسمانی خود را بدست آورید این استراحت برای شما الزامی می‌باشد، زیرا شما در پی به دست آوردن موفقیت‌های بزرگتری هستید و این موفقیت‌های به نطرتان کوچک به نطر می‌رسد.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز صدایی در درون شما بهتان می گوید که با رفتاری متفاوت خودتان را مطرح کرده و حرف هایتان را بزنید. اگر افراد دیگر بهتان اصرار کردند که برای انجام دادن کارهای مربوط به خود تلاش کنید، بر جذابیت ها و مهر و عاطفه خود تکیه کنید. اگر شما با خودتان صادق بوده و در تمام روز این حالت را حفظ کنید، بعدها هم خیلی راحت تر می توانید در کنار اعضای یک گروه و به خاطر هماهنگی با افراد گروه کنترل اوضاع را درست بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما در عین حال که در بین دوستان و خانواده‌تان نقش یک راهنمای شجاع را بازی می‌کنید، لازم است اهل عمل هم به نظر بیایید. اما فقط انجام دان کاری که به نفع همه باشد کافی نیست، چراکه برای اینکه بتوانید برای انجام دادن کارهایی که دوستشان دارید دواطلب شوید به پول هم نیاز دارید. فقط نباید کارهایتان را به گردن دیگران بیندازید. وقتی شما کنترل خود را از دست می‌دهید آنها کاملاً می‌فهمند و با این رفتار ناپسند شما به وضوح مخالفت می‌کنند. کمتر به ظاهر خود توجه کنید و بیشتر به صداقت و درستی اهمیت بدهید تا بتوانید از کمک افراد پشتیبان سخاوتمند خود استفاده کنید.

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

حتما بخوانید  فال روزانه جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه 27 بهمن 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 595 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php