کد خبر : 254275 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۰۰

فال روزانه سه شنبه 24 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می‌خواستید، …

فال روزانه سه شنبه 24 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می‌برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می‌خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می‌توانید روی پولهایی که بعداً می‌خواهید بگذارید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما می‌خواهید یک سری فعالیت‌های تازه‌ای را آغاز نمایید اما به دلیل این که مهارت‌های لازم برای شروع و ادامه ی کار را ندارید، گیج و سر در گم شده اید و نمی‌دانید باید چه کرد. زیرا برای کار خاصی که می‌خواهید آغاز کنید داشتن این مهارت‌های الزامی‌است، توصیه می‌کنیم به جای این که در کارهایتان دچار سر در گمی‌شوید از شخصی که دارای بینش و مهارت کافی است کمک بگیرید، از تجارب او استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید.

فال روزانه متولدین خرداد

زیاد آسان نیست که امروز را به روزی مفرح و به یاد ماندنی تبدیل کنید مخصوصا اگر خوشبختی و شادمانی را به یکی از دوستان نزدیک و یا همسرتان پیوند دهید. مشکل ممکن است از اشتیاق شما باشد که دوست دارید همه چیز را به شخص دیگری ربط دهید . اگر اخیرا شخصی در زندگی شما با یک مسئله عاطفی مواجه شده باشد آن را به خودتان نسبت ندهید. بهترین کار این است که فقط یک شنونده خوب باشید و بدون اینکه سعی کنید کاری را به گردن بگیرید تلاش کنید تا اوضاع را بهتر کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما هر کاری که می‌کنید حتی اگر به نظر خودتان کار درستی هم باشد، مدام به در بسته می‌خورید!! شما می‌توانید به راحتی در مورد خودتان بیشتر از هر چیز دیگر صحبت کنید، اما اعتماد به نفستان به آن اندازه که خودتان باور دارید بر پایه واقعیت استوار نیست. به جای سریع حرکت کردن و سکندری خوردن بهتر است که کمی ‌سرعت خود را کم کنید! حالا ثابت قدم بودن و تامل کردن برای شما سودمند تر از خودستایی کردن و خیالبافی است.

فال روزانه متولدین مرداد

اکنون رفتار خوب شما شاید فقط روشتان برای پنهان کردن یک نگرانی رو به رشد باشد. مادامی که شما خنده بر لب دارید، دیگران شاید حتی متوجه نشوند که شما زمان سختی را می گذرانید. اکنون برای شما بهتر لست که احساسهایتان را با دیگران در میان بگذارید، سپس پس از اینکه آنها آشکار شدند نتیجه ای منطقی بگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه متولدین آبان

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما می‌ترسید به چیزهایی که می‌خواهید نرسید. شما می‌توانید با حضور پیدا کردن در مکانهای مذهبی یا انجام دادن یک فعالیت اجتماعی دیگر فشاری که نیازهایتان بر شما وارد می‌کنند را کم کنید. انجام دادن کاری که تأثیری قابل توجه در دیگران داشته باشد باعث می‌شود شما نسبت به خود احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

امروز صحبت کردن در مورد نقاط ضعفتان با یکی از دوستان نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. اظهار نظرات خالصانه دوستتان باعث می‌شود دیدگاهی که شما نسبت به خودتان دارید تغییر کند. اطلاعاتی که شما امروز می‌گیرید چیزهای جدیدی نیستند، فقط شما بیشتر مشتاق هستید که با حقیقت روبرو شوید. انطعاف پذیر بودن و صادق بودن با دیگران در نهایت باعث می‌شود اعتماد به نفس از دست رفته‌تان را بازیابید.

فال روزانه متولدین بهمن

سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید.می توانید از کارهای خلاق و هم چنین رابطه ها بهره مند شوید.بودن با افرادی که در گذشته با آن ها معاشرت داشته اید خاطرات زیادی را زنده می کند.اگر می خواهید مهمانی بگیرید یا دوستی را به صرف غذا دعوت کنید اکنون بهترین زمان است. معاشرت با آنها روحیه تان را بالا می برد و ایده های آنها قوه تخیل شما را فعال می کند. زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم با خویشاوندان است.

فال روزانه متولدین اسفند

شما در این روزهای اخیر با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهید شد. اما خوشبختانه امیدی که شما به آینده دارید مانند یک پشتیبان از شما حمایت می‌کند تا بتوانید به اهدافی که در نظر داشته اید و کمی به تعویق افتاده اند برسید. زندگی شما در حال تغییر می‌باشد و تنها شخصی که راه‌های تغییر را باید بپیماید شما هستید پس بهتر است راه درست را با مشورت دیگران انتخاب کنید.

فال روزانه سه شنبه 24 بهمن 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 24 بهمن 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 434 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php