کد خبر : 254106 تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه 14 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن …

فال روزانه شنبه 14 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین

زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است. موفقیت تنها به کسانی اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراین از این نترسید که با تصمیمات خوب در اجتماع حاضر شوید. پس سخت کار کنید تا رویاهای خود را به تحقق رسانید.

فال روزانه متولدین تیر

شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!

فال روزانه متولدین مرداد

اگر امروز کسی شما را به مهمانی دعوت کرد، حواستان باشد که دعوتش را قبول نکنید. برای اینکه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما کارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج کارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینکه با این ور و آن ور رفتن و جان کندن وقتتان را تلف کنید، سعی کنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان کمک بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران کار سختی است، اما درحال حاضر این کار عاقلانه‌ترین راه است.

فال روزانه متولدین شهریور

ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده‌های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می‌شود که قبل از اینکه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی کنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه کمی بیشتر شده است، برای اینکه می‌خواهید در نهایت قبل از افشا کردن آنچه که در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی که می‌گویید اطمینان حاصل کنید. اما نباید مدت زیادی تأمل کنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.

فال روزانه متولدین مهر

شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

فال روزانه متولدین آبان

ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

فال روزانه متولدین آذر

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز سعی می کنید بخشی از اطلاعاتی که دارید را از دیگران مخفی کنید، اما این موضوع باعث می شود اطرافیان شما ناراحت شوند. بهتر است که روشتان را تغییر داده و آنها را همان طوری که هست به دیگران هم بگویید. هر کاری که شما یا اطرافیانتان از انجام دادنش کوتاهی کرده اید، خیلی زود آشکار خواهند شد و اکنون اگر این کارها انجام شوند، مشکلات بیشتر خواهد شد. الان صداقت داشتن بهترین سیاست است.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز می‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید کارهایتان را انجام دهید و درباره آن سخت کوشی کنید تا در رابطه با تصمیمات محدود کننده خود کاری انجام دهید. اما این موضوع درباره این نیست که چگونه موقعیتی نیاز است که اداره شود. اگر به یاد داشته باشید که اطلاعات عملی میتواند زندگی شما را آسان تر کند ممکن است مشتاق شوید که موضع خود را در رابطه با راه و مسیرتان تغییر دهید. در وهله اول بپذیرید که تاکنون اشتباه می‌کردید و نیروی خود را در همین میان راه تغییر جهت دهید.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلکه فقط بدین معنی است که شما باید به تعهداتی که می‌دهید بیشتر توجه کنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول کنید، ممکن است همه چیز را خرابتر کنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فکر کنید.

فال روزانه شنبه 14 بهمن 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 14 بهمن 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 413 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php