کد خبر : 254031 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۰۰

فال روزانه چهارشنبه 11 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به …

فال روزانه چهارشنبه 11 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت‌تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز که ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن کرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره کنید که بتوانید کارهایتان را تمام کنید، در این صورت از نظر کاری احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اگر ذهن شما با فکر کردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و کارهایی که الان می‌توانید انجام دهید متمرکز کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله‌ها می‌تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی‌اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می‌کنید راحت‌تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می‌توانید خودتان را نجات دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید کمتر از گذشته کار کنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینکه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نکنید. اگر شما این کار بکنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد که رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.

فال روزانه متولدین آبان

شما می‌توانید در رابطه با آن چیزهایی که می‌خواهید بسیار مصمم و قاطع باشید همچنانکه سیاره حاکم شما با ونوس سیاره امیال و آرزوها در یک جهت قرار گرفته‌اند. بعضی اوقات شما بسیار مایلید که افکارتان را تغییر دهید و دوست دارید که از فرصت‌هایی که شرایط برای تان مهیا می‌کنند نهایت استفاده را ببرید. بنابراین سرسختی هایی که شما را به جایی نمی‌رسانند را از وجودتان پاک کنید و انعطاف پذیر باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما واقعاً می‌خواهید ایده‌هایتان را برای خود نگه دارید، برای اینکه خورشید نورانی در حالی که در هفتمین خانه‌تان در ارتباط با دوستانتان قرار دارد از اورانوس اشعه‌هایی را می‌گیرد. اینک در زندگی شما مانعی برای فعالیتهایتان وجود ندارد، بنابراین فعالیت کردن بر اساس ایده‌های خوبتان کار سختی نیست. حتی اگر برنامه‌هایتان را روی کاغذ نیاورده‌اید و خوب بررسی شان نکرده‌اید ولی به جلو رفته و آنها را مطرح کنید. به احتمال زیاد دیگران هوش و بصیرت شما را خواهند دید و به خاطر تلاشهایتان ازتان حمایت خواهند کرد.

فال روزانه متولدین دی

روزهایی که در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند که برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می‌یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر کند باز هم می‌توانید در محل کار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شک و گمان نگه خواهد داشت.

فال روزانه متولدین بهمن

شما صادقانه اعتراف می‌کنید که اگر مثل دیگران با پختگی کامل وظایفتان را انجام ندهید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اما اکنون زمان کافی و مکان مناسب برای انجام دادن مسئولیتهایتان وجود دارد. شما اکنون سهم خودتان را انجام داده‌اید و درحالی که کودک درون شما شروع به ظاهر شدن کرده است دوباره زمان تفریح کردن نیز فرا رسیده است. فقط به خاطر اینکه دوست دارید قدری هم خوش باشید در مورد خودتان آنقدر با منفی بافی قضاوت نکنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از بازی کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

فال روزانه چهارشنبه 11 بهمن 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 11 بهمن 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 517 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php