کد خبر : 253980 تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱:۰۰

فال روزانه شنبه 7 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان …

فال روزانه شنبه 7 بهمن 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

فال روزانه متولدین خرداد

با وجود اینکه شما از تمام جذابیت خود برای رسیدن به آن چیزهایی که می‌خواهید استفاده می‌کنید اما احتمالا شخصی متوجه اشارات شما را می شود. اما برعکس مسائل واقعی برای شما امروز توسط دیگران قابل مشاهده نیستند. مشکل اصلی رابطه بین شخصیت و روح شماست. و خوشبختانه بهترین دوستان‌تان می‌دانند که نباید براساس ظاهر شما قضاوت کنند. در وهله اول باید در رابطه با انگیزه‌های خود روراست باشید . بدین ترتیب از نتیجه این کار شگفت‌زده خواهید شد.

فال روزانه متولدین تیر

سیاره حاکم شما نپتون کمک پرانرژی از اتصال با خورشید دریافت می‌کند و از زمانی که این اتفاق در دوازدهمین خانه از اسرار شما می‌افتد می تواند اسرار پشت پرده را آشکار کند. دیگران شاید این اتفاق جادویی را درذهن شما درک نکنند. از این نترسید که رویاها و تصورات تان خودجوش هستند؛ خلاقیت و توانایی شما باعث می‌شود که بزودی همه آنها صورت واقعیت به خود بگیرند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می‌باشد و ناآرامی‌و بی‌قراری‌تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

فال روزانه متولدین شهریور

به نظر می‌رسد امروز دیگران معنی حرف‌هایی که می‌زنند متوجه نشوند و یا حتی حرف‌های بی معنی بزنند. اما شما می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از میان حرف‌هایشان به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید و براساس آن اطلاعات تصمیم گیری کنید. ممکن است وسوسه شوید در کارهایشان دخالت کنید و به این ترتیب می‌توانید بر اوضاع مسلط شوید. این کار شما یاس و ناامیدی تان را از بین می‌برد. اما بهتر است صبر کنید و اجازه دهید اوضاع خود به خود درست شود و شما دخالت نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

اگرچه شما می‌دانید که در عشق چه چیزی را جستجو می‌کنید، اما هنوز هم نیازهای خودتان را سرکوب می‌کنید. متولدین برج جدی به یاد داشته باشید که بین عشق ایده‌آل و استرسهایی که هنگام قرار گرفتن در یک رابطه دوستی واقعی به وجود می‌آید تفاوتی بسیار عظیم وجود دارد. لذت بردن با دوستانتان در چند روز آینده برای شما مناسب‌تر است. به گونه‌ای با خودتان رفتار کنید که می‌خواهید دوستانتان هم با شما اینگونه رفتارکنند..

فال روزانه متولدین آبان

ماه کامل امروز در چهارمین خانه از “خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش‌های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می‌توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آذر

در رابطه با مسائل کاریتان دچار مشکلی شده اید، به خاطر همین مشکلات از دیگران دوری می‌کنید و به انزوا رفته اید. برای این که توجه دیگران نسبت به خودتان را منحرف کنید کارهای بسیاری را انجام می‌دهید برای مثال تنهایی را اختیار کرده اید. اما خلوت نشینی دیگر کافی است، روابط اجتماعی تان را بهبود ببخشید و بهتر است برای حل مشکلاتتان از دیگران نیز کمک بگیرید. زیرا مشکلتان به راحتی و با شیرینی هر چه بیشتر حل خواهد شد.

فال روزانه متولدین دی

شما امیدوارید که هر رویدادی که در پیرامونتان اتفاق می‌افتد به نفع شما تمام شود. امکان این وجود دارد که مسائلی که در حد یک رویا در ذهن شما وجود دارند، به زودی در روزهای آینده تبدیل به واقعیت بشوند. ولی دیگران را مجبور به انجام کاری کردن می‌تواند خطرساز باشد. خونسرد بودن به تثبیت کردن شرایط کمک می‌کند، شما می‌توانید کارهایتان را به روزهای بعد موکول کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

ممکن است امروز در کشمکش و تقلا باشید چرا که می توانید مسیری را به سوی موفقیت ببینید با این حال به نظر می رسد آنها به آسانی بدست تان نمی رسند. اگر رابطه کنونی تان دچار مشکل شد به یاد داشته باشید که از بین بردن علاقه در یک دوستی پر معنی عاقلانه ترین کاری نیست که می توانید انجام بدهید. بهترین توانایی شما این است که خودتان را به روشنی بیان می کنید حتی زمانیکه می دانید با عقاید و نظرات دیگران همخوانی نداشته باشد. به یاد داشته باشید که صادق ماندن با خود بسیار سخت است و می تواند تنها راه حلی باشد که شما تا بحال بدنبال آن بودید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه‌ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می‌کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می‌شود. اما باریک‌بینی در تصمیم‌گیریهای‌تان و آینده نگری شما را قادر می‌سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید پیشرفت کنید.

فال روزانه شنبه 7 بهمن 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه 7 بهمن 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 350 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php