کد خبر : 253796 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲:۲۷

فال روزانه چهارشنبه 27 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما قصد دارید کار تازه ای را آغاز نمایید. در ابتدا لازم است برنامه ریزی و طرح کلی از کارتان را تجسم کنید و بعد اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. افق فکری خود را متمرکز کنید زیرا موفقیت‌های خیلی بزرگی در انتظار شما خواهد بود. …

فال روزانه چهارشنبه 27 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما قصد دارید کار تازه ای را آغاز نمایید. در ابتدا لازم است برنامه ریزی و طرح کلی از کارتان را تجسم کنید و بعد اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. افق فکری خود را متمرکز کنید زیرا موفقیت‌های خیلی بزرگی در انتظار شما خواهد بود. پس ساکن و بی حرکت نمانید. نیرویی شما را در طی راه همراهی می‌کند پس همین امروز اقدام نمایید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز اضطراب و استرسی که دارید بیشتر از قبل خواهد شد زیرا می دانید که نسبت به تعهداتی که دارید باید پایبند باشید و آنها را به درستی انجام دهید. ممکن است وسوسه شوید که کمی تفریح کرده تا از خستگی و فشاری که برروی تان قرار دارد رها شوید. به یاد داشته باشید که فعلا باید سخت کار کنید تا تمام تعهدات خود را به خوبی به پایان رسانده و سپس به تفریح و استراحت مشغول شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما مسئول اشخاص و رفتارهای دیگران نیستید. زیرا شما در این روزها بیش از حد خود را به دیگران اختصاص داده اید و زمان کمی را برای خودتان، فعالیت‌های شخصیتان صرف می‌کنید. شما با توجه کردن به دیگران می‌خواهید شخصیت اصلی خودتان را به دیگران اثبات کنید اما برای اثبات وجودتان راه‌های دیگری نیز وجود دارد. زیرا زمانی به خود می‌آید و می‌بیند که هیچ کار درست و مفیدی را برای خودتان انجام نداده اید.

فال روزانه متولدین تیر

گرفتگی ماه در دهمین خانه از “وضعیت عمومی” شما قرار گرفته است و شهرت کوتاه مدتی برای شما به ارمغان خواهند آورد. ممکن است احساس کنید در اوج بازی هستید اما لازم است بدانید که نمی‌توانید این موفقیت آشکار را برای همیشه برای خود نگاه دارید و این وضع پایدار نیست. ممکن است وسوسه شده باشید که اگر به انتظارات خود دست پیدا نکنید از میدان دید بالای خود در زمینه کاری فاصله بگیرید. اما اکنون تصمیم گیری صحیح نیست به خاطر اینکه فردا شما ذهنیت خود را باز هم تغییر خواهید داد.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز مشکلات زندگی شما بیشتر و نسبت به همیشه پیچیده‌تر شده است. ممکن است افرادی شما را تحت فشار قرار دهند اما شما باید فراتر از تلاشهای پنهان آنها عمل کنید. اما شما نمی‌توانید دخالتهای پنهان آنها را قبول کنید، پس تلاش کنید که مسائل را از حیطه کنترل آنها خارج کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

ایجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با این حال گرفتگی کامل ماه در یازدهمین خانه از “دوستان” شما نشان می‌دهد که شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.

فال روزانه متولدین مهر

سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید.می توانید از کارهای خلاق و هم چنین رابطه ها بهره مند شوید.بودن با افرادی که در گذشته با آن ها معاشرت داشته اید خاطرات زیادی را زنده می کند.اگر می خواهید مهمانی بگیرید یا دوستی را به صرف غذا دعوت کنید اکنون بهترین زمان است. معاشرت با آنها روحیه تان را بالا می برد و ایده های آنها قوه تخیل شما را فعال می کند. زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم با خویشاوندان است.

فال روزانه متولدین آبان

به دلیل اتفاقات شگفت انگیزی که برایتان پیش خواهد آمد، شما کنترل‌های سریعی را بر روی رفتار یا گفتارتان ندارید و این موضوع می‌تواند برای شما خطرناک باشد. زیرا در اثر پیش آمد این اتفاقات کارهایی را انجام می‌دهید که بعدا از انجام شان پشیمان می‌شوید توصیه می‌کنیم که عکس العمل‌های سریعی را از خود نشان ندهید. اما خوشبختانه شما با درایت بالایی که دارید می‌توانید به راحتی بر این موضوع غلبه کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز امکان دارد یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان در کارتان دخالت کند! در این صورت کنار آمدن با احساساتتان کار کسل کننده‌ای خواهد بود. یک نفس عمیق بکشید و بعد فکر کنید ببینید که به این فرد چه می‌خواهید بگویید، به خاطر اینکه ممکن است حرف اضافی یا نادرستی از دهانتان بیرون بیاید! باوجود اینکه ترجیح می‌دهید ساکت بمانید، اما وقتی شروع به حرف زدن کنید دیگر نمی‌توانید ساکت شوید! برای همین الان بهتر است به جای زیاد حرف زدن، جانب احتیاط را نگاه داشته و خیلی کم حرف بزنید.

فال روزانه متولدین دی

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند به روشنی نشان دهنده آب‌های کدر و گل آلود در تمایلات شما باشد. درک شما از اینکه ماه گذشته چه می‌خواستید امروز هوشیار تر شده است. بسیار حساس بودن می‌تواند شما را از واکنش عاطفی تان نسبت به یک موقعیت استرس زا آگاه کرده و از نشان دادن یک برخورد شدید جلوگیری کند. مشاهده کنید که چگونه تغییرات خلقی شما باعث می‌شود تا دیدگاه دیگری نسبت به موقعیت اخیر پیدا کنید پس بیش از توان تان به دیگری قول کاری ندهید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما با بازیگوشی و شیطنت‌های خود دیگران را هم مجبور می‌کنید کارهای خود را نیمه کاره رها کنند. دوستان و همکارانتان فکر می‌کنند شما به اندازه کافی کار نکرده‌اید، اما شما خودتان عقیده دارید که بیشتر از وظیفه خود کار کرده‌اید. اگر دیگران به خاطر عدم حضور همیشگی تان در محل کار بهتان ایراد گرفتند، اولین جوابتان این است که دوست دارید با آرامش کارهایتان را انجام دهید. اجازه ندهید این مشکلات باعث دعوا و مشاجره بین شما و همکارانتان شود.

فال روزانه متولدین اسفند

تلاش برای برقراری تعادل بین دنیای درونی و بیرونی تان می‌تواند امروز تبدیل به یک سناریوی عالی شود. مسیر شغلی شما ممکن است اکنون تغییر کند اما شما ترجیح می‌دهید تا به اهداف طولانی مدت و قدیمی خود وفادار بمانید. در زمان تعطیلات آآخر هفته شما از جنگیدن و مقاومت در برابر تغییرات خسته خواهید شد. تسلیم شدن در برابر امواج قوی تر اکنون شما را قادر می‌سازد که با موفقیت حرکت کنید به جای اینکه در دقیقه آخر مجبور باشید برای حرکت کردن به خودتان فشار بیاورید.

فال روزانه چهارشنبه 27 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 27 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 256 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php