کد خبر : 253791 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲:۲۶

فال روزانه سه شنبه 26 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، …

فال روزانه سه شنبه 26 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

ارتباط برقرار کردن با یک گروه هم فکر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این کار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید که کاری را خارج از حیطه کارهای قبلی‌ات انجام دهید. درمورد اینکه دیگران چگونه فکر می‌کنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر کند تا روش زندگی تان را بازیابی نمایید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما به تازگی کاری و یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می‌توانید به هدف غایی خود نائل شوید، اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی‌توانید به نتیجه ی مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش‌های و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و با ارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می‌توانید در آینده ی نه چندان دور به اهداف خود برسید.

فال روزانه متولدین تیر

به جای اینکه از کاری که باید همین الان انجام دهید ناراحت و عصبی شوید و شروع به غرولند کنید سعی کنید آن را به عنوان یک بازی ببینید. اگر شما زمان خوبی داشته باشید بیشتر مشتاق می‌شوید که بهره وری خود را بالا ببرید. اما سعی نکنید تا از روبرو شدن با پی آمدهای واقعی که امروز نمایان می‌شوند اجتناب کنید. به خاطر اینکه گرفتگی ماه در ششمین خانه “جزییات زندگی” شما اتفاق افتاده است. یک چیز بی اهمیت می‌تواند تاثیر مهمی روی بقیه مسائلی بگذارد که شما قبلا در کار خود برای دسترسی به موفقیت انجام داده بودید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما فکر می کنید که می دانید با افراد دیگر چگونه رفتار کنید، اما احتمال زیادی وجود دارد که سیگنال ها را اشتباه بفهمید. به جای اینکه یکدفعه به نتیجه کار فکر کنید، فرضیه های خود را بررسی کنید. ارتباط برقرار کردن می تواند فاصله ها و سوءتفاهماتی که به وجود آمده است را رفع کند. در این صورت حتی اگر اشتباه کنید، اگر از اطرافیان تان درخواست کمک کنید آنها خوشحال خواهند شد.

فال روزانه متولدین شهریور

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی ‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

فال روزانه متولدین مهر

امروز برایتان آسان نیست که انرژی خود را به حرکت وادارید چرا که اتصال خورشید- نپتون امروز در نشان شما و در ششمین خانه از “کار” شما دیده می‌شود. حتی با وجود مسیرهای روشن سخت است که دقیقا بدانید مسیری که اکنون در آن قرار دارید به کجا منتهی می‌شود. اما الان زمان این نیست که انگیزه‌های خود را زیر سئوال ببرید. با وجوداینکه فکر می‌کنید که می‌توانید باز هم صبر کنید؛ الان یک حرکت مستقیم به سوی هدف مورد نیاز شماست!!

فال روزانه متولدین آبان

باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

فال روزانه متولدین آذر

شما امروز فکر می‌کنید که دیگران شما را به سمت مسیری هل می‌دهند که خودتان انتخابش نکرده اید، اما مقاومت کردن در برابر تلاش‌های آنها می‌تواند سبب ایجاد مشکل دیگری شود. باوجود این شما نمی‌توانید به خاطر به حداقل رساندن مشکلات با هر کسی موافقت کنید، حتی اگر خودتان هم مشکلاتی را ایجاد کنید ولی می‌خواهید جایگاه خود را داشته باشید. امروز به جزئیات بی اهمیت هم توجه کنید؛ چسبیدن به مفاهیم کلی شاید به نظر خوب باشد، اما موقعیت شما را تضعیف می‌کند.

فال روزانه متولدین دی

امروز شما کمتر از آن چیزی که به دیگران نشان می‌دهید آرام و خونسرد هستید. حتی اگر احساسات تان پیچیده و آشفته باشد، آنقدر روی آنها کنترل دارید که به دیگران نشان دهید خونسرد و بی خیال هستید. اما پنهان کردن احساسات تان می‌تواند نتیجه عکس روی شما داشته باشد، همچنانکه محدودیت‌های شما باعث می‌شود شما کمتر از قبل قابل اطمینان باشید. اگر آسیب پذیری خود را کمتر نشان دهید به نفع شما خواهد بود و به اطرافیان تان شما یادآوری خواهد کرد که شما نیز انسان هستید.

فال روزانه متولدین بهمن

در این اواخر کارهایی که از شما سر می‌زند کاملا با هم تضاد دارند. بعضی از کارهایتان ناشی از خرد بالای شماست و بعضی کارهای دیگری که انجام می‌دهید ناشی از بی تجربگی بودن شماست. شما در کارهایتان بیش از حد احساساتی عمل می‌کنید. بخصوص با فرا رسیدن فصل جدید هیجانات شما بیشتر شده به همین دلیل رفتارهایتان بیش از پیش از منطق دور شده است. توصیه می‌کنیم انعطاف پذیری را در همه کارهایتان حفظ کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز به راحتی می‌توانید از احساسات خود آگاه شوید، برای اینکه شما در حالی که از صحبت کردن دست کشیده‌اید، به جای جنگ و دعوا کردن بر سر عواطفتان نسبت به آنها منطقی فکر می‌کنید. در این صورت شما می‌توانید هردو جهان خود را به بهترین شکل بسازید؛ در حالی که مسائل عاطفی قدرتمندی را تجربه می‌کنید، می‌توانید میزان حساسیت خود را نیز ثابت کنید. اگر شما در مورد آنها صحبت کنید، باز هم می‌توانید نسبت به آنها کمی ‌بی‌اعتناتر شوید.

فال روزانه سه شنبه 26 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 26 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 287 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php