کد خبر : 253354 تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۰:۴۲

فال روزانه سه شنبه 5 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت …

فال روزانه سه شنبه 5 دی 1396

فال روزانه متولدین فروردین

اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می‌کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می‌کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

همچنانکه ماه در نشانه شما کامل می‌شود ترسهایتان نیز بیشتر و بیشتر می‌شوند. متاسفانه شما در زمان مناسب حرفی برای گفتن ندارید. موضوعات حتمی اکنون می‌توانند ادامه داشته باشند. یک سری ارتباطات کاری وجود دارد که به نظر می‌رسد بیش از اندازه ظاهر می‌شوند. مهم نیست که چه اتفاقاتی می‌افتد. به کارت ادامه بده و به هرچیزی که برایت بهتر است بپرداز و به عقب برنگرد.

فال روزانه متولدین خرداد

صحبت کردن قبل از اندیشیدن طریقه شما نیست، با این حال امروز روز دیگری است. شما از نظر فکری در اوج هستید و رازی در سینه دارید که باعث شده احساس ناخشنودی کنید. نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت کرده و تمرکز را از کارتان می‌گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار دارد،‌ پس حرفهای تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

فال روزانه متولدین تیر

امروز سیاره بختتان یعنی ونوس، شما را در حالیکه به وسیله قدرت یک عشق عالی فریفته شده و یا حتی آزار دیده‌اید، می‌تواند دوباره با عشقتان پیوند دهد. ولی متاسفانه شما قادر نیستید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید، چرا که تمام این رویاها زاییده ذهن خیالپرداز بیش از اندازه فعالتان هستند. امروز اصلا نگران ابراز عشق نباشید؛ الان فقط از خوشبختی‌ها ناپیدای زندگی تان لذت ببرید!

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

فال روزانه متولدین شهریور

ذهن تان فعال است. فرصت خوبی است تا برای آینده برنامه ریزی کنید زیرا اکنون منطقی و عقلائی هستیدودوست دارید به اهدافتان برسید به ویژه آن هایی که دست نیافتنی تر هستند. واقعاً ناراحت کننده است شما دیدی مثبت دارید و یکی از همکاران آن را خراب میکند . این مشکل آنهاست .اگر دوست دارند که از شما ایراد بگیرند و روی شما زوم کرده اند، ارزش ندارد وقت تان را با آنها تلف کنید.

فال روزانه متولدین مهر

ماه نشان می‌دهد که احساس شما با واقعیت‌های زندگی‌تان درگیر است. شما می‌خواهید با عکس‌العمل نشان دادن نسبت به شرایط فعلی آن هم به طورغیرمعمول، شخصیت خود را نشان دهید. اما باید از اینکه حمایت عزیزترین دوستان و خانواده خود را از دست بدهید، بترسید. این مسئله که هم صمیمیت و هم فاصله را بخواهید حل نخواهد شد. راحت به آن اعتراف کنید تا بتوانید تفاوت چشمگیری ایجاد کنید.

فال روزانه متولدین آبان

در تعطیلات آخر هفته یک رابطه صمیمی به توجه زیادی نیاز دارد به خصوص اگر از حالا به بعد متوجه آن شوید شاید نتیجه بگیرید که یک رابطه دوستی زمانش به سر رسیده است و اکنون زمان جدایی است یا شاید متوجه شوید که کسی برایتان بسیار مهم تر شده و زمان آن رسیده که کاری در رابطه با آن انجام دهید.

فال روزانه متولدین آذر

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمان‌های مالی ممکن است استرس‌های غیرلازمی ‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی‌هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

فال روزانه متولدین دی

سیاره حاکم شما عطارد، امروز به خاطر اینکه اورانوس از مسیر خودش خارج شده و سد راه او شده، دچار استرس و ناراحتی شده است. اگر در محل کارتان پیغامی ‌گرفتید که شما را آشفته و ناراحت کردسعی کنید که آن لحظه هیچ تصمیمی‌ نگیرید تا کارها را خراب‌تر نکنید. در عوض، اجازه دهید که این درگیری و ناراحتی راه خودش را برود. شما باید در آخر تصمیم خود را بگیرید و اجازه دهید که دیگران هم حتی اگر جواب واضح و دقیقی نداشته باشند موضع خود را آشکار کنند. پس عجله نکنید!

فال روزانه متولدین بهمن

امروز زمانی که عطارد، سیاره بخت شما، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد، حتی مؤثرترین برنامه شما نیز به هم می‌خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فکر کنید، اما سنت حکم فرمایی خواهد کرد و شما به راهی رایج‌تر و معمولی کشیده می‌شوید. به جای تسلیم شدن، در هفته‌های آینده قبل از اینکه بخواهید کار خودتان را شروع کنید، آن را تقویت کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

ممکن است امروز در میان احساسات تان شناور باشید و هیچ راه حل آسانی نیز نباشد که بتوانید براحتی با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. این به معنی آن نیست که شما سوای دیگران هستید بلکه تنها زبانی است که به نظر می‌رسد قادر به بیان نکات حساس و ضروری نیست. ممکن است بهتر باشد که به جای اینکه سعی کنید تا خود را به زور جزییات بیان کنید آهنگی بنوازید که احساسات تان را بیان کند. برای از بین بردن این فشار روحی می‌توانید شعری از دنیای روحی و درونی خود بگویید که بتوانید در قالب آن احساسات خود را بیان کنید.

فال روزانه سه شنبه 5 دی 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه 5 دی 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 234 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php