کد خبر : 253224 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۱۶

فال روزانه چهارشنبه 29 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید …

فال روزانه چهارشنبه 29 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند که نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.

فال روزانه متولدین خرداد

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند امروز شما را پریشان کند همچنان که شما را با پیغام‌های عاطفی مختلفی در برمی‌گیرد که می‌تواند کاملا با هم در تضاد باشد. در مقابل وسوسه‌هایی که شما را غرق خود کرده اند ایستادگی کنید؛ در عوض تنها از تغییرات خلقی خود و تجربیاتی که از آنها بدست می‌آورید لذت ببرید. اگرتاکنون با شیطنت و بدجنسی در مقابل تمایلات خود ایستاده بودید، اکنون زمان آن است که بدنبال آنها بروید. شما هنوز قادرید که زمانیکه دیگران به شما تکیه می‌کنند مسئولیت شان را بر عهده بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

بلندپروازی شما بسادگی می‌تواند شما را از راه تان منحرف کند ولی شما قادرید که با تغییر مقداری از عوامل جایگزین شرایط خود را تغییر دهید. طبیعتا زندگی بسیار پیچیده است بنابراین سعی نکنید تا خود را حتی در جزیی ترین امور استاد بدانید و بخواهید که به تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشید. فقط روی بخش‌های مهم تمرکز کنید.خوشبختانه بقیه چیزها به خودی خود حل خواهند شد.

فال روزانه متولدین مرداد

دیگران ممکن است امروز شما را به عنوان یک راهنما و مشاور ببینند، به خاطر اینکه به نظر می‌رسد که شما هوش و استعداد خوبی دارید و پاهایتان استوار به زمین متصل هستند. خوشبختانه، شما آماده یک مبارزه و رقابت هستید، و نباید این فرصتی را که برای نشان دادن توانایی که برای مشخص کردن اختیارات تان دارید را از دست بدهید. اگر چه این زمان بسیار جدی و مهمی‌است، اما سعی کنید خلق و خوی شاداب و بانشاط خود را از دست ندهید. شما می‌توانید در حالیکه زمان خوبی دارید همچنان موثر و مفید واقع شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز برای رفع کردن یک سوءتفاهم تلاش کرده و احساس مسئولیت می کنید، اما به طریقی قصد و نیت شما می تواند اشتباه تعبیر شود. حتی اگر شما فکر کنید که خیلی واضح صحبت می کنید، دیگران ممکن است که گفته های شما را اشتباه تفسیر کنند. هرچقدر هم که بیشتر توضیح بدهید، بیشتر گرفتار خواهید شد. سعی نکنید که به سختی فعالیتهایتان را توجیه کنید. اکنون ساکت بودن و کمتر حرف زدن مؤثر است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز می‌توانید از شر غم و غصه‌ای که شما را مشغول به خود کرده بود، خلاص شوید، مخصوصا اگر بتوانید رنجش و یا ناراحتی که در زیر خاکستر خود را پنهان کرده است را برطرف کنید.اما هنوز شما ممکن است درباره احساسات خود نگران باشید،‌ به خاطر اینکه نمی‌توانید همه آنها در گفتگوی خود با اطرافیان تان بازگو کنید. به جای اینکه نگران این باشید که کدام نیازهایتان را باید بازگو کنید،‌ قبول کنید که هر چیزی که شما باید ابراز کنید زمانی نتیجه خواهد داد که فرصت آن پیش بیاید. شما بیش از آن که فکرش را بکنید وقت دارید.

فال روزانه متولدین آبان

ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!

فال روزانه متولدین آذر

حالا که ماه وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه صمیمیت شده است، احساساتتان نیز شدیدتر شده است. شما دوست دارید همه چیز را شفاف و زیبا نگه دارید، اما افراد دیگر لزوماً از این قانون پیروی نمی‌کنند. شما شک دارید که آیا به مراحل بعدی بروید و یا تا موقعی که سازگاری و تعادل خود را دوباره به دست نیاورده‌اید صبر کنید. دست برداشتن از مقاومت سبب می‌شود مسیر سرنوشت شما را به دور دستها ببرد.

فال روزانه متولدین دی

مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما امروز احساس شکست‌ناپذیر بودن می‌کنید، اما خوش بین بودن بی‌حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای‌تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می‌رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روزی عالی برای رسیدگی به اوراق کاری و مالی و هر چیز دیگری که دارای مهر رسمی است،می باشد.ذهن شما بسیار عالی عمل می کند،همه چیز را بسیار واضح و کامل مدنظر دارید و واقعاً وضعیت ذهنی خوبی برای رسیدگی به این امور دارید.این امر از دید شخصی که مافوق شماست مخفی نمی ماند و بسیار تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

فال روزانه چهارشنبه 29 آذر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 29 آذر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 256 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php