کد خبر : 253173 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۳:۲۳

فال روزانه یکشنبه 26 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین شما امروز نمی‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می‌توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه …

فال روزانه یکشنبه 26 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

شما امروز نمی‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می‌توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه‌هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

حتی اگر نگران خواسته‌هایت هستی، به خاطر سلامتی‌ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می‌کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می‌رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

فال روزانه متولدین خرداد

شما می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید حتی اگر امروز انرژی برای این کار نداشته باشید. اگر تا کنون در رابطه با بیان یک موضوع دشوار خانوادگی در کشمکش بودید، ممکن است در نهایت راهی بیابید که امروز این کار را بکنید. رویکرد خوش بینانه و جدید شما به زندگی مانند خورشیدی است که امروز دنیا را برای تان روشن تر و جالب تر می‌کند. در رابطه با استرس ها و فشارهای کاری آینده نگران نباشید؛ سعی کنید روحیه خوب خود را حفظ کنید!

فال روزانه متولدین تیر

درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما در این تردید به سر می‌برید که بهترین و عالی ترین ایده‌های خود را تا زمانیکه مطمئن شوید آنها حتما محقق می‌شوند، پنهان کرده و به تاخیر بیندازید. شما نمی‌خواهید که با دیگری مذاکره داشته باشید،‌ به خاطر اینکه دیگران ممکن است ندانند که شما چکار دارید می‌کنید. بلکه می‌خواهید درک و حس عادی خود را قبل از اینکه برنامه‌های خود را عملی کنید بدست آورده تا مجبور نباشید بعدا دوباره به عقب بازگردید و اشتباهات خود را بازبینی کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

شما امروز فکر می‌کنید که به آخر خط رسیده‌اید؛ در حالیکه از شدت ناامیدی میزان استرس و ناراحتی شما بسیار افزایش پیدا کرده است و وسوسه شده‌اید که همه چیز را به حال خود رها کرده و فرار کنید. اما فرار کردن راه حل مناسبی نیست. برای اینکه اگر امروز از این مشکلات فرار کنید، درجای دیگر و روز دیگر به سراغ شما می‌آیند. پس بهترین راهبرد، صادقانه رفتار کردن و مبارزه کردن با مشکلات است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف‌های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

فال روزانه متولدین آبان

شما در حال حاضر می‌توانید بین فعالیت‌های حرفه‌ای خود و تلاش‌هایی که برای رسیدن به اهدافتان بر خود متحمل کرده‌اید تعادلی منطقی برقرار کنید. اما باید حواستان به حرف‌هایی که می‌زنید باشد، برای اینکه امکان دارد سخنان شما به درستی منظورتان را نرساند. به جای اعتماد به نفس بیش از اندازه روش خود را ملایم تر کنید، وگرنه ممکن است دیگران جسارت شما را با خود بزرگ بینی اشتباه بگیرند.

فال روزانه متولدین آذر

ممکن است امروز احساس گیجی پریشانی کنید، به خاطراینکه فکرمی‌کنید قدرت خلاقیت شما امروز ناپدید شده است. کارهای تکراری و روتین شما امروز معکوس شده است،‌ و باعث می‌شوند که نتوانید براحتی روی دنبال کردن رویاهایتان تمرکز کنید. بخاطر اینکه نمی‌توانید کارهای معجزه بخش انجام دهید خود را سرزنش نکنید. شما بیش از آن که حتی فکرش را هم بکنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی که شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است که باید برای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید صبر و شکیبایی داشته باشید.

فال روزانه متولدین دی

بعد از چند روز زندگی احساسی شما به سرعت به حالت طبیعی برمی‌گردد. اما هنوز هم اگر حس کنید که کاملا ازتان قدردانی نشده است، این اتفاق برایتان تبدیل به مشکل بزرگی می‌شود. دیدن اینکه دیگران صادقانه بهتان عشق می‌ورزند برای شما کار سختی است!! چراکه حالا ونوس- یعنی سیاره بختتان- از هفتمین خانه تان یعنی خانه شریکان برمی‌گردد. به جای افسوس خوردن برای چیزهایی که نمی‌توانید به دست بیاورید، روی کارهای که می‌توانید برای دیگران انجام دهید تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز به نظر می رسد که دیگران مشغول لذت بردن از زندگی شان هستند ،اما نظر شما در تنگنای سختی گرفتار شده اید. اگرچه این موقعیت ممکن است دارای پیچیدگی های نامحسوسی باشد،اما شما باید تصمیم بگیرید که در این شرایط باقی بمانید یا اینکه آن را تغییر دهید. اگرچه نشانه ها حاکی از این هستند که مسایل در حال حل شدن است، اما برای تان سخت است که از آن وضعیت نجات یابید. به یاد داشته باشید که لازم نیست زندگی تان را خراب کنید؛ فقط با گام های کوچک اما پی در پی رو به پیش روید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر امروز شخصی با یک ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینکه به خوبی آن را بررسی کنید، با دید منفی ذهنتان را کاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال کردن فکرهای جدید تلف کنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل که اخیراً درگیر یک نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فکر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده کنید.

فال روزانه یکشنبه 26 آذر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 26 آذر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 220 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php