کد خبر : 252994 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲:۲۴

فال روزانه چهارشنبه 15 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین نشانه‌هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه که اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها …

فال روزانه چهارشنبه 15 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

نشانه‌هایی که شما در رویاهایتان با آنها روبرو می‌شوید شاید در زندگی واقعی شکل واقعی به خود بگیرند. اگرچه این اتفاق اتفاق شگفت‌انگیزی است، ولی وقتی تخیلات شما تبدیل به واقعیت می‌شوند زندگی شما نیز پیچیده‌تر می‌شود. آنچه که اتفاق می‌افتد مهم نیست، فقط در دام ترسها و تردیدهایتان نیفتید، برای اینکه اینها می‌توانند عالی‌ترین موقعیت‌ها را خراب کنند. لازم نیست که هر چیزی را برای دیگران ثابت کنید. فقط باید دلتان پاک باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما با دیدی کلی به زندگی می‌نگرید به همین دلیل بسیاری از پیشامدهایی که رخ می‌دهد را نمی‌بینید یا این که با بی تفاوتی از کنار ﺁنها رد می‌شوید. شما درک صحیحی از مسائل زندگی دارید و اکثر اوقات حدس‌هایی که در رابطه با جریانات زندگی می‌زنید درست هستند. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید. ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری‌های منطقی پیش برود.

فال روزانه متولدین خرداد

مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم شدن می‌رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه‌های خود گنجانده اید. و این

فال روزانه متولدین تیر

ممکن است امروز همچنانکه تلاش می‌کنید انرژی تان را محدود کنید تا بفهمید چه اتفاقی دارد بین شما و همکارتان می‌افتد ارتباطات شخصی تان نیز دچار مشکل شود. اما در حقیقت به نظر می‌رسد زندگی تان کمی یکنواخت و ساکن شده است. هرجا که می‌روید از آنجا خاطره دارید. عقب نشینی کردن برای دور بودن از اضطراب و آشوب راه خوبی است. انرژی خود را احیا کرده و نظمی دوباره به افکارتان ببخشید.

فال روزانه متولدین مرداد

در طول روز استرس در وجود شما شکل می‌گیرد و دیگر برای تان مشکل است که حتی برای ساعتی آرام بگیرید. حتی اگر در خانه هم باشید راحت نیست که بتوانید ذهن تان را از کارهایی که در محل کار دارید منحرف سازید. خوشبختانه الان نیازی نیست که هیچ مسئله ای را حل کنید. اجازه دهید که احساسات تان با جریان تغییرات بالا و پایین شوند. اگر ممکن بود تصمیم گیری‌ها مهم خود را به آخر هفته موکول کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

حتی اگر شما از زندگی روزمره تان راضی هم هستید، با فکر کردن و تمرکزکردن توانایی بهتر شدن را هم دارید. به جای اینکه بی هدف رویاپردازی کنید، در حالیکه با احتیاط افکارتان را به مسیری می‌کشانید که تصاویر مثبتی را در ذهتان می‌پروراند، آنها را تحت کنترل خود درآورید. شما همانگونه هستید که خودتان فکر می‌کردید، بنابراین با تغییر دادن تصویرهایی که نگرش شما را می‌سازند، روزهای بهتری داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

شما امروز فرصت دارید که خوشی و سلامت در زندگی تان را افزایش دهید،‌ چرا که ونوس،‌الهه عشق، هم اکنون وارد نشان شما می‌شود و در یک اقدام بی سابقه و نادر برای چهار ماه بعدی در نشان شما منزل خواهد کرد. اگر چه این اخبار کاملا خوشایندی است، ولی لازم است که شما بیشتر درباره کارهایی که برای خوشی‌ها و لذت‌های نفسانی انجام می‌دهید فکر کنید. به هر حال، شما هنوز باید بحرانی را که از تاثیر نظرات صلح طلب تان بوجود آمده را حل کنید. اگر نتوانستید همین الان به رویاهایتان برسید، سعی کنید ناامید نشوید.

فال روزانه متولدین آبان

شما در این روزها خواهان یک ملاقات عشقی یا یک ملاقات جهت پیشرفت کارهایتان هستید اما این وقت ملاقات به شما داده نشده است به همین دلیل دچار نزاع یا ستیزی با شخص یا اشخاصی می‌شوید. به تازگی با دوست‌تان به مشکلی بر خورده‌اید به همین دلیل تلاش می‌کنید تا بین این موضوعات یک توازن و تعادلی را برقرار کنید. درس‌هایی را که باید یاد می‌گرفتید به انتها رسیده است اکنون زمان باز پس دادن این درس‌ها و هنگام امتحان است.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

فال روزانه متولدین دی

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

فال روزانه متولدین بهمن

فال روز متولدین امروز برای تان ساده است که نیمه پرلیوان را ببینیدوبسیار برایتان مفیداست محبوبیت شما بسیار زیاد است احساس عالی دارید و چیزهای زیادی دارید که می توانید شکرگزار آنها باشید در هر لحظه ممکن است دوست بسیار نزدیک و یا همسایه ای راهی جدید را در مسیر زندگی شما قرار دهد که بسیار برای تان لذت بخش باشد و احتمالاً آن قدر خبر جالبی است که به خاطر آن می خواهید جشنی بگیرید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای تان سخت است تاثیری که بر روی اطرافیان تان دارید را ببینید به هر حال بسیار مهم است که قبل از اینکه کاری انجام دهید که بعدا پشیمان شوید به عواقب آن خوب بیندیشید. حتی اگر نیات شما خوب باشد باز هم ممکن است رفتار عجیبی داشته باشید و آنهایی که از شما حمایت می‌کنند را آزار دهید. اما اگر این طور به نظر می‌رسد که شما خودتان را عقب نگاه داشته‌اید احتمالا شخصی به شما مشکوک می‌شود. بهترین راه حل این است که از قدرت خود آگاه باشید و زمانیکه لازم است از این توانایی خود بهترین بهره را ببرید.

فال روزانه چهارشنبه 15 آذر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 15 آذر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 326 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php