کد خبر : 252779 تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۳:۰۰

فال روزانه یکشنبه 5 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین دوری کردن از تنش‌ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می‌رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده‌اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. زمانی که شما تشخیص بدهید هیچ اجباری …

فال روزانه یکشنبه 5 آذر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

دوری کردن از تنش‌ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می‌رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده‌اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. زمانی که شما تشخیص بدهید هیچ اجباری وجود ندارد که گزینش شما همه چیز و یا هیچ باشد، شما خیلی زود پیشرفت خواهید کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما بین دو احساس سردرگم شده اید، قلب تان به شما می‌گوید بله این کار را انجام بده اما ذهن و منطق تان به شما می‌گوید نه این کار را نباید اینجام بدهید و شما را دچار یک سردر گمی‌گرده‌اند. شما اگر تصمیمات و انتخاب‌های دیگری را بگیرید و به ﺁنها نیز عمل کنید، هیچ اتفاق ناگواری برایتان رخ نمی‌دهد، بهتر است زندگی تان را از یک نواختی که دچار ﺁن شده است خارج سازید.گاهی نیز کارهای هیجان انگیز انجام دهید تا روحیه‌تان عوض شود.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز اتفاق غیر منتظره‌ای برایتان می‌افتد و شما نمی‌توانید دلیل موجهی برای آن پیدا کنید. تصورات وخیالات تازه ای از ضمیر ناخودآگاهتان سر بیرون می‌آورند و بهتر است به جای نادیده گرفتن شان به آنها توجه کنید. به رویاهاتان اجازه پرواز دهید و ببینید شما را به کجا می‌برند. شاید مقصد نهایی شان را ندانید، اما حداقل می‌توانید احساسات خفته خود را بیدار کرده و بهتر آنها را بشناسید.

فال روزانه متولدین تیر

با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید. به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد . اجازه ندهید شخص دیگری به شما بگوید که باید اکنون چکار کنید؛ فقط لازم است که زمان بیشتری اختصاص دهیدتا مطمئن شوید آنقدر اطراف تان امن است که سر از لاک خود بیرون بیاورید.

فال روزانه متولدین مرداد

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین شهریور

نامه یا خبری را دریافت میکنید که به انتظار طولانی شما در ارتباط با مشکلات مالی پایان خواهد داد. داشتن آرزوهای دنیوی اگر شما را از اصلتان دور نکند، نه تنها مخرب نیست بلکه بلکه لازمه ی یک زندگی مناسب و آسوده است در این رابطه خود را سرزنش نکنید

فال روزانه متولدین مهر

شما نمی‌توانید از انجام دادن آنچه که قبلاً انجام شده کناره‌گیری کنید. به یاد داشته باشید که وقتی شما می‌خواهید خودتان باشید شاید دیگران زیاد در مورد شما درست قضاوت نکنند. شاید شما امروز نتوانید از پیش روی نگرانی‌های دورنی‌تان جلوگیری کنید، اما مجبور نیستید که به اضطرابهایتان اجازه بدهید که تعادل شما را بهم بریزند.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما مجبور نخواهید شد با ناراحتی‌های جدی دست و پنجه نرم کنید، اما آنها در پس زمینه وجود دارند. از نظر معنوی شما حس و حال خوبی دارید، برای اینکه می‌توانید خوشی‌های خود را با دیگران سهیم شوید. اما نباید دوباره این کار را انجام دهید؛ شما باید محدودیت‌های خود را نیز قبول کنید و این موضوع در حین تفریح کردن امنیت شما را تضمین می‌کند.

فال روزانه متولدین دی

کمی احتیاط اکنون برای شما لازم است به خاطر اینکه بتوانید روی زخم روحی که بر اثر مشکلات مالی در شما ایجاد شده مرهم بگذارید. خوشبختانه هر مشکل مالی راه حلی دارد اما شما ادعا می‌کنید که می‌خواهید مقدار مناسبی نیرو برای این موقعیت خرج کنید. می‌توانید به واسطه کمی عقل و منطق از این موقعیت سود ببرید بنابراین زمان را از دست ندهید و اول تحقیق کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز به نظر می‌رسد شخصی به طرز غیر قابل تحملی شما را آزرده خاطر می‌کند و بی هیچ دلیل مشخصی با شما مخالفت می‌کند که این کار باعث بوجودآمدن لحظات سختی برای شما می‌شود. اما احتمالا ماجرا بیش از چیزهایی است که چشم شما آن ها را می‌بینند. ممکن است دیگران آن ناامیدی و یأسی که شما از خودتان بابت حل و فصل استرس‌های درونی تان دارید به خود شما منعکس کنند. زمانیکه شما می‌بینید که وظایفی که در خانه یا محل کارتان دارید، تلاش می‌کنید تا انجام دهید.

فال روزانه یکشنبه 5 آذر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه یکشنبه 5 آذر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 222 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php