کد خبر : 251216 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۳:۰۰

فال روزانه دوشنبه 10 مهر 1396

فال روزانه متولدین فروردین امروز که ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی که شما مجبورید به دیگران نثار کنید و عشقی که به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریک …

فال روزانه دوشنبه 10 مهر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

امروز که ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی که شما مجبورید به دیگران نثار کنید و عشقی که به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریک می‌شوید که آن را برای دیگران شرح بدهید. اکنون که ونوس خالق وارد دوازدهمین خانه خودآگاهی معنوی شده‌است، تغییر دادن احساسات شخصیتان به سمت صمیمیتی معنوی می‌تواند تمرینی مفید باشد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

فال روزانه متولدین خرداد

مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتان را فراموش نکنید. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد.

فال روزانه متولدین تیر

سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. اجازه ندهید تا موانع شما را از راه تان بازدارند؛ برعکس از آنها برای تقویت نیروی تان استفاده کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز یک تغییر جادویی خارق العاده در نیمه ناخودآگاه ذهن تان رخ می‌دهد و همه دوست دارند نتیجه این تغییر درونی شما در طی روزهای آینده ببینند. به هر حال ممکن است تصمیم بگیرید که تغییرات بزرگ را پیش خودتان نگاه دارید به خاطر اینکه به خاطر اینکه فکر می‌کنید دنیای درون شما به دیگران ربطی ندارد. اگر تصمیم بگیرید که از آنچه که در رابطه با شخص دیگری اتفاق افتاده مطلع شوید لازم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید چرا که شما می‌خواهید و نه به خاطر اینکه دیگران از شما انتظار دارند.

فال روزانه متولدین شهریور

برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

فال روزانه متولدین مهر

ممکن است امروز احساس گیجی پریشانی کنید، به خاطراینکه فکرمی‌کنید قدرت خلاقیت شما امروز ناپدید شده است. کارهای تکراری و روتین شما امروز معکوس شده است،‌ و باعث می‌شوند که نتوانید براحتی روی دنبال کردن رویاهایتان تمرکز کنید. بخاطر اینکه نمی‌توانید کارهای معجزه بخش انجام دهید خود را سرزنش نکنید. شما بیش از آن که حتی فکرش را هم بکنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی که شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است که باید برای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید صبر و شکیبایی داشته باشید.

فال روزانه متولدین آبان

شما امروز سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

فال روزانه متولدین آذر

شاید امروز تلاش کنید که خودتان رانگه دارید! اما قبل از اینکه به طور کامل ناامید شوید از تنهایی و خلوت خود بیرون خواهید آمد. وقتی که در طول روز امکان گفتگوهای فریبنده بر سر مسائل جذاب با آدم‌های متفاوت وجود دارد، تمرکز کردن بر روی کار برای انسان تبدیل به چالش می‌شود. شما باید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید تا بتوانید ترکیب وسیعی از موضوعات متنوع را در بربگیرید. عجیب تر از همه اینکه وقتی بیشتر در دنیای اطرافتان درگیر می‌شوید، بهتر از قبل به همه کارهایتان می‌رسید.

فال روزانه متولدین دی

اگر امروز کمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما نقشه‌های بیش از حد بزرگی را در سر می‌پروردانید البته داشتن رویاهای بزرگ خوب است اما تا حدی که باعث پیشرفت شما شود نه این که تنها انها را در سر داشته باشید.برای رسیدن به رویاهای بزرگ ابتدا باید زندگی تان را پله به پله ارتقا ببخشید نه این که به یک باره از یک پله بخواهید به پله‌های اخری صعود کنید.شما در فعالیت‌هایتان نیز کند عمل می‌کنید بهتر است کمی‌بر سرعت فعالیت‌ها و کارهای زندگی تان بیافزاید.

فال روزانه دوشنبه 10 مهر 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 10 مهر 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 206 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php