کد خبر : 250409 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۴:۰۰

فال روزانه چهارشنبه 15 شهریور 1396

فال روزانه متولدین فروردین با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی …

فال روزانه چهارشنبه 15 شهریور 1396

فال روزانه متولدین فروردین

با وجود احساس سستی و رخوتی که امروز در شما وجود دارد، می‌توانید برای کارهای امروزتان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده و آنها را فهرست‌بندی کنید. اگرچه این کار محتمالاً زمان زیادی را می‌طلبد که این زمان صرف تأمل کردن در چگونگی انجام این امور می‌شود، ولی این کارها شما را مشغول خواهد کرد و شما را با مسئولیتهایی مواجه خواهد کرد که یکی پس از دیگری از راه می‌رسند. متأسفانه بعد از اینکه این سر و صداها خوابید، شما باز هم باید باید با پرسشهای بدون پاسختان روبرو شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید

فال روزانه متولدین خرداد

شما تلاش‌های بسیاری را انجام می‌دهید که زندگی‌تان را از مرزی که امروز در ﺁن قرار گرفته است دور کنید. شما در این روزها خبرهای خوبی را از همه جا و در رابطه با مسائل مختلف خواهید شنید. سعی کنید برای رسیدن به ایده ﺁل‌های زندگی تان مسیر مستقیم را بپیمایید، اینقدر راه خود را دور نکنید. شما در این روزها مثبت بین شده‌اید و با نگاهی تازه به اطراف‌تان می‌نگرید، این کار اثری فوق‌العاده مثبت در زندگی شما دارد.

فال روزانه متولدین تیر

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

فال روزانه متولدین شهریور

ممکن است در رابطه با تسلیم شدن در برابر احساسات تان نگران و بیمناک باشید. اگر بتوانید آرام باشید حس آشنای امنیت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند تا در این لحظه کاملا احساس رضایت و شادمانی کنید. نیازی به چرخاندن چرخ‌های عقل و منطق نیست؛‌ زمان تجزیه و تحلیل گذشته است. به یاد داشته باشید نشان شما آماده تنفس زیر عمیق ترین آب‌ها است. امروز در اعماق دریا شنا کنید و انرژی روحی خود را ذخیره کنید.

فال روزانه متولدین مهر

شما امسال خیلی تلاش کرده‌اید که موقعیت خود را از نظر حرفه‌ای بالاتر ببرید. باوجود این امروز از این همه کار سخت خسته شده‌اید. به احساسات خود خیلی توجه کنید، چرا که شما اصلا از ناامیدی و یاس که در حال رشد کردن و بزرگ شدن است آگاه نیستید. این ناامیدی در آخر راه می‌تواند مشکلتان خیلی زیادی را به وجود آورد. پنهان کردن ناامیدی تان شاید برای مدت کوتاهی جواب بدهد، اما در دراز مدت ممکن است باعث خشم و عقده‌های فروخورده و یا حتی ناراحتی‌های عاطفی شود. سهیم کردن یک دوست در احساسات‌تان بهتان کمک می‌کند تا فشاری که روی خود احساس می‌کنید را کم کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

فال روزانه متولدین آذر

امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری که افراد دیگر، شرکت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌کنند شرکت کنید. لازم است که با شریک کاری خود خیلی صمیمانه صحبت کیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بکشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت کنید. وقتی این مشکلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نکنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

فال روزانه متولدین دی

باوجود اینکه در سال جدید خوشی‌ها و لذت‌های جدید به زندگی تان راه پیدا کرده است، ولی اکنون شما احساس سرخوردگی می‌کنید! شاید شما دوران سخت و پرتنشی را پشت سر گذاشته باشید، اما حالا آسمان نورانی تر شده و افق‌های روشنتری پیش رو دارید! اما مشکلات هم کمین کرده و در راه هستند و اگر کنترل برنامه هایتان از دستتان در برود دلسرد و ناامید خواهید شد. با رد کردن و نادیده گرفتن واقعیات زندگی فقط اتفاقات غیر قابل اجتناب را به تاخیر می‌اندازید. شما می‌توانید با هوشمندی و آگاهی نگرش‌های منفی را در خود شناسایی کرده و آنها را به افکار مثبت تبدیل کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما احساس می‌کنید که لازم است برای موضوع مهم و حساسی که در خانه پیش آمده وقت بگذارید و بهش توجه کنید. شاید در محل کار انقدر کار و برنامه داشته اید که تا حال نتوانسته اید برای خانواده تان به اندازه کافی و به نحو موثری وقت بگذارید. مطئمن شوید که قبل از اینکه افراد خاص زندگی تان فکر کنند که عشق آنها اصلا برایتان اهمیتی ندارد, شما توجه و عشق خود را بهشان نشان داده‌‌اید. پس همین امروز از کسانی که دوستشان دارید قدردانی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

زندگی شما اکنون یک تناقض آشکار است به خاطر اینکه آن چیزهایی که در واقعیت اطراف شما هستند حقیقت ندارند؛ با این حال زمانیکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید می‌توانید کاملا درست و واضح برنامه ریزی کنید. مشکل این جاست که سخت است تمام جزییات این تصورات را به عمل تبدیل کنید. عنان کنترل را رها کنید و به سادگی با امواجی که بوجود می‌آیند گردش کنید چرا که این کار می‌تواند یک حرکت موثر برای امروز باشد.

فال روزانه چهارشنبه 15 شهریور 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه چهارشنبه 15 شهریور 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 218 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php