کد خبر : 248161 تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۵:۰۰

فال روزانه سه شنبه 6 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین اکنون ماه در سومین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و امروز برای شما روز فوق‌العاده‌ای است، برای اینکه یک نفر کاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا خواهد کرد و نشان خواهد …

فال روزانه سه شنبه 6 تیر 1396

فال روزانه متولدین فروردین

اکنون ماه در سومین خانه شما که مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و امروز برای شما روز فوق‌العاده‌ای است، برای اینکه یک نفر کاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد کرد. تبادل نظر کردن با یک دوست حقایق را افشا خواهد کرد و نشان خواهد داد که این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی‌پرده گویی شما سبب می‌شود که احساس بهتری نسبت به خود پیدا کنید، و کسانی را که دور و بر شما هستند را نیز شگفت‌زده می‌کند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما امروز به عنوان عضوی از یک تیم بسیار مورد احترام هستید، اما ممکن است یک سری نظرات مخالف ظاهر شود و به کار تعاونی دسته‌جمعی شما لطمه بزند. حتی اگر شما دلیل خوبی برای انجام دادن عملی برخلاف میل گروه دارید، عملکردهای شما می‌توانند توسط افرادی از گروه که مشکل‌ساز هستند سوءتعبیر شود. اگر شما اجازه دهید همه چیز به روال عادی خود پیش برود اثربخشی شما نهایتاً زیادتر خواهد شد.

فال روزانه متولدین خرداد

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

فال روزانه متولدین تیر

شما امروز نسبت به روزهای قبل حال و حوصله بیشتری دارید و به راحتی با شخصی که به حرفه شما وارد شده است به رقابتی حساس می‌پردازید. حتی اگر نیت شما هم خوب باشد، وضعیتی اتهام‌آمیز داشتن باعث می‌شود که دیگران تحریک شوند تا علیه شما وارد عرصه شوند. آگاه بودن از نگرشهای خودتان اعم از نگرشهای منفی و نگرشهای مثبت درحالیکه به شما اجازه می‌دهد که قبل از اینکه شرایط سخت و دشوار گسترش پیدا کنند از آنها بگذرید، می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

فال روزانه متولدین مرداد

شما توسط یک اتفاق یا صحبتی که به تازگی برایتان پیش ﺁمده است انرژی مثبت زیادی گرفته‌اید، به همین دلیل اقدامات و فعالیت‌های مهمی را بر می‌دارید که در ﺁینده‌تان تاثیر فوق العاده‌ای دارد. به خاطر داشته باشید که هر کاری پستی و بلندی‌های مختص به خودش را دارد، هیچ گاه نا امید و یا هیجان زده نشوید، در هر مرحله‌ای که هستید صبر را پیشه خود کنید تا به موفقیت کامل دست پیدا کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین مهر

شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیک‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت کردن برای اینکه مکالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان کار سختی است. ممکن است افکار شما خیلی پراکنده باشند . شما حتی شاید نفهمید که چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی که لازم است گفته شود بکشانید. مهم نیست که این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت کردن در مورد کلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بکشانید که می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود.

فال روزانه متولدین آبان

ممکن است امروز بسیار پریشان و نگران باشید، با این حال آنقدر توانایی دارید که احساسات ناخوشانید خود را به بهره وری و کارایی بالایی تبدیل کنید. گام اول این است که انتظارات خود را به دور بریزید و بپذیرید که دقیقا نمی‌دانید به کجا دارید می‌روید. سپس لازم است که هر چیزی را که نیاز دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت،‌ آنقدر باظرفیت باشید که دستورات جدید را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آنها دست یابید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما دید تازه‌ای نسبت به شغلتان پیدا کرده‌اید. شاید این تغییرات ذهنی شما در نتیجه سود مالی زیادی باشد که در نتیجه کار سخت و زیاد حاصل شده است. هم اکنون شما ترجیح می‌دهید که به خرید بروید، و همین موضوع می‌تواند شما را برای بیشتر کار کردن مشتاق‌تر کند. انگیزه‌ها و محرکهای شما هرچه که باشند برایتان مفید و سازنده هستند چون باعث شده‌اند شما احساس بهتری پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

شما باید قادر باشید که در یک موقعیت دشوار بهترین کاررا انجام دهید اگر شریک یا دوست شما از نظرات شما پیروی نکرد شما کار خودتان را بکنید. اخیرا به خاطر رفتار عجیب و غریب کسی شوکه شده اید اما الان آماده اید که برای رسیدن به موفقیت و شادکامی در زندگی تان کاری بکنید. خوشبختانه شایستگی و لیاقت تان راه را برای شما هموار می‌کند و اشتیاق شما برای یادگیری اعتماد به نفس شما را افزایش داده و به هر کجا که می‌خواهید شما را می‌رساند.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما می‌توانید در یک لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر کردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 427 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php