کد خبر : 246079 تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷

فال روزانه امروز یکشنبه 24 اردیبهشت 1396

متولدین فروردین وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می رسند شما رنجیده خاطر می شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، …

فال روزانه امروز یکشنبه 24 اردیبهشت 1396

متولدین فروردین

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می رسند شما رنجیده خاطر می شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

متولدین اردیبهشت

شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی دهد خودتان را از فعالیت های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

متولدین خرداد

امروز شما اگر بخواهید با توجه به تخیلات و رویاهای خود پیش بروید کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، اما شما در مطرح کردن تخیلات خود با دیگران خیلی سریع عمل نمی کنید. چرا که می خواهید بعضی چیزها را مخفی نگه داشته و در موردشان به دیگران حرفی نزنید و در این راه خیلی هوشمندانه رفتار می کنید. اگر بعضی از چیزها به بیرون درز یپدا کرد ناراحت نشوید! شما کاملاً توانایی دارید که این مشکل را رفع کنید.

متولدین تیر

افرادی در محیط بیرون برای شما نقشه هایی را در سر می پرورانند که نقشه های خوبی به نظر نمی رسد، با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است مال، سلامتی، خانواده تان یا… به نحوی آسیب ببینند. هیجانات درونی تان را کنترل کنید، هر صحبتی را در هر مکانی مطرح نسازید زیرا در غیر این صورت دشمنان زیادی را برای خودتان ترتیب خواهید داد.

متولدین مرداد

ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی توانید تشخیص دهید که چگونه ایده هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می کنند. سعی نکنید احساسات تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می دهید.

متولدین شهریور

با وجود اینکه روز تولدتان آمده و رفته، ظاهراً امروز روزی است که شما می توانید آرزویی بکنید و این آرزو برآورده بشود. اما هر چقدر هم که یک رویا لذت بخش و شیرین باشد، حالا بهتر است که روی جنبه های عملی رویاهای خود تمرکز کنید. به خاطر اینکه آنها می توانند راهنمایی برایتان باشند تا بفهمید در مرحله بعدی چه کاری می توانید بکنید.

فال روزانه متولدین مهر

شما چند روزی است که به مشکل پیچیده ای برخورده اید و ظاهرا هم تا امروز راه حل ساده ای به ذهتان نرسیده است. شما حتی اگر از نظر زمان و یا مکان از خانه و خانواده تان دور باشید، اما هنوز هم از یک مشکل قدیمی خانوادگی اذیت می شوید. اما حالا هیچ چیزی به طور کامل این مشکل را حل نمی کند و هرقدر که بیشتر به خودتان فشار بیاورید اوضاع پیچیده تر می شود. پس به زور سعی نکنید کاری را انجام ندهید وگرنه واقعا مایوس خواهید شد.

فال روزانه متولدین آبان

فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته اید. مقاومت کردن در برابر رازهای زندگیتان هنوز می تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز شما خیلی رویایی فکر می کنید، گویی که درون ابرها زندگی می کنید! و چون حرف و عمل شما یکی نیست دیگران هم زیاد انگیزه ندارند که شما را به زندگی واقعی خود برگردانند. به نظر شما رویاپردازی کردن راهی برای دور شدن از مشکلات جدیدتان است، اما رویا پردازی کردن ابداً این مشکلاتات را حل نمی کند. با کار کردن و در زمان حال زندگی کردن راحت تر می توانید مشکلات خود را حل کنید.

متولدین دی

احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می کنند در پشت این خنده های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می کند نگران نباشید؛ فقط خودتان باشید.

متولدین بهمن

یکی از دوستان یا اقوامتان بیمار شده است، از کار بیکار شده است یا دچار مشکل دیگری شده است. شما می خواهید هر کاری از دستتان برمی آید انجام دهید تا به او کمک کنید. این شما را ناراحت و عصبانی می کند، ولی بعد از کمک کردن به او حالتان بهتر می شود. این فرد باید با مسئولیت های خود روبرو شود و خودش به آنها رسیدگی کند. این چیزها در حیطه کنترل شما نیستند. امروز فضای سبک و رمانتیکی وجود دارد و شما از این فضا خوشتان می آید. اگر تازه با فردی آشنا شده اید، این فضای عالی به شما کمک می کند که یکدیگر را بهتر بشناسید. گفتگوی شما به سوی موضوعات مختلفی می رود و می فهمید که همه چیز خیلی سریع اتفاق می افتد.

متولدین اسفند

آرامش باعث می شود که شرایط سخت امروز را برای خودتان هموار کنید. این به این معنی نیست که نمی توانید حاضر جواب باشید بلکه دیگر نمی خواهید احساسات خود را پنهان کنید. شاید سر و کار داشتن با یک مسئله مهم به جالبی دادن یک جواب زیرکانه نباشد اما نگران نباشید، دوستان و خانواده ی شما از اینکه حاضر جوابی نکردید شما را تحسین می کنند.

فال روزانه امروز یکشنبه 24 اردیبهشت 1396

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه امروز یکشنبه 24 اردیبهشت 1396

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 190 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php