کد خبر : 245992 تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۵۹

با لباس صورتی کمرنگ چه آرایشی را ست کنیم؟

با لباس صورتی کمرنگ چه آرایشی را ست کنیم؟ پیراهن هایی که رنگ صورتی روشن یا کورال هستند برای فصل تابستان بسیار زیبا خواهند بود، برای اینکه در این لباس زیباتر دیده شوید باید آرایشی زیبا و مناسب این رنگ لباس نیز بر صورت داشته باشید.از آنجایی که این رنگ …

با لباس صورتی کمرنگ چه آرایشی را ست کنیم؟

با لباس صورتی کمرنگ چه آرایشی را ست کنیم؟

پیراهن هایی که رنگ صورتی روشن یا کورال هستند برای فصل تابستان بسیار زیبا خواهند بود، برای اینکه در این لباس زیباتر دیده شوید باید آرایشی زیبا و مناسب این رنگ لباس نیز بر صورت داشته باشید.از آنجایی که این رنگ به خودی خود جلوه خاصی دارد و چشمگیر است، نباید جلوه این رنگ لباس را با آرایش شدید از بین ببرید، به همین دلیل باید آرایش صورت شما بسیار ملایم و متوسط باشد. اگر پیراهن صورتی روشن به تن می کنید این نکات را در آرایش کردن رعایت کنید.

۱- کرم پودر رنگ متوسط استفاده کنید

لباسی که در رنگ صورتی کمرنگ به تن می کنید روی پوست تاثیر می گذارد و در حقیقت مکمل چهره شما خواهد بود بنابراین همانطور که گفته شد، نباید این رنگ زیبا را زیر چند لایه آرایش پنهان کرد. پس بهتر است آرایش خود را با یک کرم پودر رنگ متوسط، نه خیلی تیره نه خیلی روشن، آغاز کنید. رنگ کرم پودر باید طوری باشد که وقتی استفاده می کنید فقط پوشانندگی آن مشخص شود و در حقیقت روی پوست محو شود. اگر رنگ پوستتان خیلی روشن است می توانید برای گرما بخشیدن به چهره از کرم پودری که یک درجه از رنگتان تیره تر است استفاده کنید.

۲- چهره تان را کمی براق کنید

همراه با پیراهن صورت کمرنگ بهتر است کمی صورتتان براق باشد تا چهره تان با جذابیت بیشتری دیده شود. اگر پوست شما خیلی سفید است کمی رژ گونه طلایی روی گونه ها بزنید تا برق بیشتری به چهره تان ببخشد. کانتور کردن یا آرایش تیره روشن نیز می تواند برای شما مناسب باشد.

۳- آرایش چشم متالیک داشته باشید

پوشیدن لباس صورتی کمرنگ همراه با آرایش چشم دراماتیک، به جذابیت شما میفزاید. آرایش چشم تیره همراه با هایلایت های طلایی می تواند بسیار مناسب این رنگ لباس باشد. برای شروع آرایش چشم بهتر است ابتدا کمی رنگ صورتی پشت پلک بزنید سپس رنگ طلایی به آن اضافه کنید و در ادامه آرایش تیره خود را با رنگ خاکستری یا دودی تکمیل کنید.

۴- رژ لب بیرنگ یا صورتی کمرنگ استفاده کنید

همراه با لباس صورتی کمرنگ رژ لب خیلی تیره استفاده نکنید، بهتر است رژ لب شما کمرنگ و در یک رنگ روشن و هم خانواده صورتی باشد. رنگ کورال یا صورتی کمرنگ می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : آرایشگری ، اسلاید ، سبک زندگی بازدید 742 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php