کد خبر : 245453 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

۴ فرد سمی که باید از زندگی تان دور کنید!

۴ فرد سمی که باید از زندگی تان دور کنید! همه ما با توجه به درگیری هایی که در زندگی مان داریم زمان کم و محدودی را برای ماندن در کنار دوستانمان داریم و به همین دلیل هم باید از این زمان محدود به خوبی استفاده کنیم و در کنار …

۴ فرد سمی که باید از زندگی تان دور کنید!

۴ فرد سمی که باید از زندگی تان دور کنید!

همه ما با توجه به درگیری هایی که در زندگی مان داریم زمان کم و محدودی را برای ماندن در کنار دوستانمان داریم و به همین دلیل هم باید از این زمان محدود به خوبی استفاده کنیم و در کنار افرادی باشیم که انرژی های منفی را از ما دور می کنند در ادامه به چند دسته از افراد سمی می پردازیم که بهتر است هر چه زودتر آنها را از زندگی تان دور کنید.

۱- افراد شایعه پرداز

احتمالا شما حرفی را به او می زنید و دو روز بعد آن را به شکلی کاملا متفاوت از زبان کسی دیگر می شنوید در حالیکه به او اعتماد کرده بودید حضور این افراد در زندگی شما چیزی جز دردسر و انرژی منفی برای شما ندارد و بعد از گذشت مدت زمانی احساس می کنید که شخصیت هایی خسته کننده دارند.

۲- افراد افسرده

حضور این افراد در کار و زندگی شما شرایط را به بدترین شکل ممکن برایتان تغییر می دهد شاید همه روزها برای شما روزهای خوبی نباشد اما حضور این افراد که تنها سیاهی ها را می بینند می تواند بهترین روز شما را هم به بدترین تبدیل کند اگر احساس می کنید با وجود این افراد در کنارتان احساس ناراحتی می کنید بهتر است رابطه تان را با آنها کمتر یا قطع کنید.

۳- افراد قربانی

این افراد دائما خودشان را در شرایط سختی تصور می کنند که باید از این شرایط فرار کنند و دائما در ارتباط با همه چیز غر می زنند و به همین دلیل هم مرتبا با شما در ارتباط با ناراحتی هایشان حرف می زنند و درد دل می کنند و بعد از مدتی شما متوجه می شوید که حرف های آنها پایانی ندارد.

۴- افراد پرمدعا

این افراد خودشان را برتر از دیگران می دانند شما در ابتدای دوستی با آنها احساس می کنید که بهترین دوست های دوران زندگی تان را پیدا کرده اید زیرا پیشنهاد های هیجان انگیز زیادی برای تفریح به شما می دهند اما به مرور متوجه می شوید که هدفشان استفاده از شما است و دائما از شما می خواهند که برای گرفتن بهترین صندلی، بلیط و .. باید زودتر بروید و به مرور خواسته های آنها بیشتر می شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، زندگی بهتر ، سبک زندگی بازدید 472 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ریحانه در تاریخ 15 اردیبهشت 1396 گفته : پاسخ دهید

واقعاً به راحتی نمیشه این افراد رو از زندگیمون پرت کرد بیرون من خودم یک دوستی دارم از این چهار مورد سه موردشو داره، من واقعا نمیتونم رابطمو باهاش کم یا قطع کنم، البته خودمم از این وضع ناراحتم، من باید چیکار کنم?

css.php