کد خبر : 243624 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵

با کت و شلوار آبی چه رنگ پیراهنی را ست کنیم؟

با کت و شلوار آبی چه رنگ پیراهنی را ست کنیم؟ کت و شلوار آبی یک دست لباس کلاسیکی است که باید در کمد تمام آقایان موجود باشد. این رنگ کت و شلوار هیچگاه از مد نمی افتد و رنگ آن نیز به گونه ای است که می توان به …

با کت و شلوار آبی چه رنگ پیراهنی را ست کنیم؟

با کت و شلوار آبی چه رنگ پیراهنی را ست کنیم؟

کت و شلوار آبی یک دست لباس کلاسیکی است که باید در کمد تمام آقایان موجود باشد. این رنگ کت و شلوار هیچگاه از مد نمی افتد و رنگ آن نیز به گونه ای است که می توان به مراتب به تن کرد. نه تنها برای شرکت و جلسات اداری، بلکه در جشن های عروسی و میهمانی های غیر رسمی هم می توانید این رنگ کت و شلوار را به تن کنید و در جمع بدرخشید. اما آیا می دانید که با این کت و شلوار آبی، چه رنگ پیراهنی باید به تن کرد؟

خوشبختانه رنگ آبی رنگی است که با اکثر رنگ های دیگر جور در می آید. اگر نمی دانید که بهترین انتخاب کدام است، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

پیراهن سفید

اگر نمی دانید که چه رنگ پیراهنی را با کت و شلوار آبی تان ست کنید، در این شرایط پیراهن سفید بهترین انتخاب است. این دو رنگ در کنار هم ترکیب رنگ ساده و زیبایی دارند که به هر کسی نیز می آید. رنگ سفید رنگی کلاسیک است که با رنگ آبی به ظاهر شما جذابیت زیادی خواهد بخشید. بهتر است که این دو رنگ را برای مراسم رسمی به تن کنید. در این شرایط می توانید از اکسسوری های مختلفی نیز استفاده کنید. اگر اکسسوری شما، به عنوان مثال کروات، رنگی جز این دو رنگ داشته باشد، در پس زمینه سفید به خوبی خواهید درخشید. برای مراسم غیر رسمی ما کرواتی به رنگ آبی کمرنگ را به شما پیشنهاد می دهیم.

آبی کمرنگ

ترکیب رنگ آبی کمرنگ و آبی پر رنگ به طور غیر قابل انتظاری زیبا و جذاب می شود، به همین دلیل باید این ست را به کمد لباس هایتان اضافه کنید. درست مانند پیراهن سفید، پیراهن آبی کمرنگ نیز ظاهر شما را کلاسیک نشان می دهد. اما از آنجا که این دو رنگ شبیه بهم هستند، بهتر است که با کمک اکسسوری هایتان کمی تضاد در آن ایجاد کنید. به عنوان مثال با کرواتی به رنگ های دیگر چون زرد یا قرمز، ظاهرتان را تکمیل کنید.

پیراهن صورتی کمرنگ

صورتی کمرنگ رنگ لاکچری و شیکی است که نه تنها محبوب خانم هاست بلکه در سالهای اخیر توجه آقایان را نیز به خود جلب کرده است. اگر چه بهترین رنگی که با صورتی ست می شود، خاکستری است اما رنگ آبی نیز در کنار این رنگ کنتراستی ایجاد می کند که بسیار منحصر بفرد و چشمگیر است. اگر به دنبال ظاهری مدرن می گردید، ما این دو رنگ را به شما پیشنهاد می دهیم. این تیپ برای مراسم مختلف به خصوص موقعیت هایی که می خواهید خودتان را فردی غیرسنتی و به روز نشان دهید، پیشنهاد می شود. شما می توانید تونالیته های مختلف آبی را، از آبی کمرنگ گرفته تا پر رنگ، انتخاب کنید اما برای رنگ صورتی، صورتی کمرنگ بهترین انتخاب است.

پیراهن خاکستری

اگر به دنبال رنگ خنثی برای کت و شلوار آبی خود می گردید، چرا رنگ خاکستری را انتخاب نمی کنید؟ این رنگ کمی مدرن تر از رنگ سفید است و ظاهر شما را به روز و روی مد نشان می دهد. تن های مختلف خاکستری در کنار آبی تضاد خوبی ایجاد می کنند که بسیار جذاب و چشمگیر است. اگر می خواهید تنوع بیشتری به ظاهرتان دهید، از اکسسوری، آن هم به رنگ های طوسی و آبی، کمک بگیرید. اما حواستان باشد که اکسسوری هایی با رنگ های جیغ با این ظاهر جور در نمی آید. در این شرایط پیراهن سفید را جایگزین آبی و خاکستری کنید.

پیراهن طرحدار

اگر عاشق تنوع هستید و از رنگ و طرح های ساده خسته شده اید، پیراهن طرحدار را انتخاب کنید. از میان طرح های گلدار، راه راه، خالخالی و… ببینید کدامیک به شما بیشتر می آید و همان را به تن کنید. فقط در مورد رنگ آن باید احتیاط لازم را به خرج دهید. بهترین گزینه برای شما انتخاب پیراهنی است که زمینه ای سفید و طرح های رنگی دارد.

بهترین رنگ کت و شلوار آبی

علاوه بر پیراهن، شما می توانید رنگ های مختلف آبی را برای کت و شلوارتان انتخاب کنید. این رنگ ها شامل آبی کمرنگ، آبی متوسط و آبی پرنگ یا همان سورمه ای است.

آبی کمرنگ

اگر به دنبال رنگی غیر رسمی و دوستانه برای کت و شلوار خود می گردید، رنگ آبی کمرنگ انتخاب هوشمندانه ای است. اگر چه رنگ سورمه ای رنگی سنتی و فرمال است اما رنگ های کمرنگ تر شما را مدرن، شاداب و غیرسمی نشان می دهد. این ست برای روزهای گرم بهار و تابستان جان می دهد. اما در انتخاب پیراهن باید مراقب باشید. بهترین انتخاب برای شما رنگ های روشن و متضادی چون سفید و صورتی کمرنگ است.

آبی متوسط

رنگ آبی معمولی که نه روشن است نه تیره، در دهه های اخیر به طرز قابل ملاحظه ای مد شده است. این رنگ با پیراهن های سفید و آبی روشن به خوبی ست می شود. اگر می خواهید این ست را برای مراسمی چون عروسی به تن کنید، کفش چرم قهوه ای ظاهرتان را تکمیل خواهد کرد. برای مراسم غیر رسمی تر نیز کفش کالج انتخاب خوبی خواهد بود.

آبی پر رنگ

سنتی ترین رنگ آبی برای کت و شلوار، رنگ آبی پررنگ یا همان سورمه ای است. این رنگ برای مراسم رسمی و جلسات اداری بسیار مناسب است. کت و شلوارتان را با پیراهنی سفید و کلاسیک ست کنید اما حواستان به اکسسوری هایی که انتخاب می کنید باشد. کمربند چرم، کفش آکسفورد مشکی یا قهوه ای با ظاهر شما به خوبی جور در می آیند. اگر هم قصد دارید که تیپی غیر رسمی تر بزنید، پیراهن های رنگی تر مانند صورتی یا طرحدار را انتخاب کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)
دسته بندی : اسلاید ، خانه و خانواده ، سبک زندگی بازدید 810 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php