کد خبر : 242109 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۰۴

نامه یک دزد برای صاحبخانه! + عکس

هنگامی که دزدی چیزی را از ما به سرقت می برد انتظار داشتن از وی قدری خنده دار به نظر می رسد. مخصوصا اینکه انتظار داشته باشیم برای ما نامه عذرخواهی بنویسد یا اینکه پول جنس دزدیده شده را پرداخت نماید. اما به تازگی “کریسی ماری “اهل واشنگتن آمریکا چنین …

هنگامی که دزدی چیزی را از ما به سرقت می برد انتظار داشتن از وی قدری خنده دار به نظر می رسد. مخصوصا اینکه انتظار داشته باشیم برای ما نامه عذرخواهی بنویسد یا اینکه پول جنس دزدیده شده را پرداخت نماید.

نامه یک دزد برای صاحبخانه! + عکس

اما به تازگی “کریسی ماری “اهل واشنگتن آمریکا چنین تجربه ای داشته است. یک دزد با وجدان بعد از دزدیدن زنگوله های بادی این زن از مقابل ایوان خانه اش، یک نامه عذرخواهی به همراه 5 دلار پول برای وی باقی گذاشته است. این دزد با انصاف در این نامه نوشته است: ” واقعا متاسفم که زنگوله های بادی شما را دزدیدیم. مادر ما مرده است. او عاشق پروانه ها بود. این زنگوله ها را به خواهر کوچکم دادم و او آن را مقابل پنجره خانه مان آویزان کرد. این پول تنها پولی بود که داشتم و امیدوارم از ما عصبانی نشوید. جیک.”

حالا ” کریسی” قصد دارد تا این پسر را پیدا کند. وی می گوید هدفش از پیدا کردن این پسر، تنبیه او نیست، بلکه می خواهد به او هدیه ای بدهد. وی خطاب به این پسر گفت : ” جیک، نمی دانم تو کیستی؟ فقط می خواهم به تو بگویم می توانی پولهایت را پس بگیری و می خواهم بدانی من 3 عدد از آن زنگوله های بادی دارم.”

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 247 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php