کد خبر : 240676 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

۴ مشکلی که با نخوردن صبحانه به آن دچار می شوید!

۴ مشکلی که با نخوردن صبحانه به آن دچار می شوید! اگر از خوردن صبحانه پرهیز می‌کنید بدن شما با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد. صبحانه مهم‌ترین وعده‌ی غذایی طی روز می‌باشد و نباید از خوردن آن پرهیز شود. در ذیل به مواردی اشاره می‌کنیم که بدن شما درصورت پرهیز …

۴ مشکلی که با نخوردن صبحانه به آن دچار می شوید!

۴ مشکلی که با نخوردن صبحانه به آن دچار می شوید!

اگر از خوردن صبحانه پرهیز می‌کنید بدن شما با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد. صبحانه مهم‌ترین وعده‌ی غذایی طی روز می‌باشد و نباید از خوردن آن پرهیز شود. در ذیل به مواردی اشاره می‌کنیم که بدن شما درصورت پرهیز از خوردن صبحانه با آن‌ها مواجه می‌شود:

دیابت

پرهیز از خوردن صبحانه خطر ابتلا به بیماری های دیابتی خصوصا در بانوان را افزایش می‌دهد. نتایج مطالعات نشان می‌دهد آن دسته از زنانی که صبحانه میل نمی‌کنند بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع دو در مقایسه با دیگر زنان هستند.

بیماری های قلبی

کسانی که هر روزه صبحانه میل می‌کنند کمتر به بیماری‌ های قلبی مبتلا می‌شوند. نتایج یک تحقیق در این زمینه وجود دارد که نشان می‌دهد پرهیز از خوردن صبحانه با فشار خون بالا، مقاومت نسبت به انسولین و همچنین قند خون بالا همراه است.

میگرن

پرهیز از خوردن وعده ‌های غذایی باعث افت سنگین قند مورد نیاز بدن می‌شود. نخوردن صبحانه نیز باعث افزایش فشار خون- ابتلا به میگرن و سردردهای شدید می‌شود.

ریزش مو

صبحانه اصلی ‌ترین وعده‌ هر روز است و نقش مهمی در افزایش طول و رشد فولیکول مو دارد. خوردن غذاهایی که فاقد مواد پروتئینی هستند در میزان کراتین مو تاثیر مستقیم دارد، از رشد موها جلوگیری می‌کند و باعث ریزش مو می‌شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 614 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php