کد خبر : 238571 تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۶:۰۴

6 روش برای سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده

6 روش برای سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده استفاده از نقره و زیورآلات نقره‌ای چند سالی است که مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین معضلاتی که جواهرات نقره‌ای با آن مواجه‌اند سیاه شدن آن‌ها بعد از یک مدت کوتاه است. ۱- پودر …

6 روش برای سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده

6 روش برای سفید کردن انگشتر نقره سیاه شده

استفاده از نقره و زیورآلات نقره‌ای چند سالی است که مورد توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین معضلاتی که جواهرات نقره‌ای با آن مواجه‌اند سیاه شدن آن‌ها بعد از یک مدت کوتاه است.

۱- پودر ماشین لباسشویی

یک کاسه متوسط را با ورق آلومینیوم بپوشانید و درون آن را با آب داغ پر کنید. یک قاشق غذاخوری پودر لباسشویی را در آب حل کنید. نقره را به مدت یک دقیقه در آب قرار دهید و سپس شسته و خشک کنید.

۲- سس گوجه فرنگی

مقداری از سس گوجه را بر روی حوله زده و آن را بر روی قسمت‌هایی از نقره که سیاه شده است می‌مالیم. اگر با این کار نقره براق نشد بخش‌های سیاه را به مدت ۱۵ دقیقه با سس بپوشانید و سپس با یک پارچه نرم تمیز کرده، شستشو داده و خشک کنید. می‌توانید برای تمیز کردن درزها از مسواک نرم استفاده کنید.

۳- نشاسته ذرت

خمیری از نشاسته ذرت و آب می‌تواند درخشش را به نقره‌های شما بازگرداند. این خمیر را با یک پارچه مرطوب بر روی نقره قرار دهید. فرصت دهید تا خشک شود و سپس با یک حوله زبر آن را تمیز کنید.

۴- خمیر دندان

مقداری خمیردندان را روی پارچه‌ای زده و بر بخش‌های تیره نقره بکشید. سپس بخش‌هایی که با خمیردندان تمیز شده را پاک و خشک کنید تا درخشش آن را با چشمان خود ببینید.

۵- شیشه پاک کن

شیشه پاک کن را روی پارچه یا مسواکی اسپری کرده و از آن برای تمیز کردن نقره استفاده کنید. با این کار نقره شما مثل روز اول براق و درخشان خواهد شد.

۶- نرم کننده مو

تمامی مواد ذکر شده تا اینجا برای براق کردن نقره‌های تیره و سیاه شده به کار برده می‌شوند. اما برای جلوگیری از سیاه شدن نقره نیز می‌توانید مقداری نرم کننده مو را بر روی نقره تمیز مالیده و بگذارید خشک شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، خانه و خانواده ، سبک زندگی بازدید 2,130 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php