کد خبر : 233895 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

معجزه جوش شیرین در تمیز شدن منزل شما

معجزه جوش شیرین در تمیز شدن منزل شما اگر تمیز کردن منزل در صدر کارهای آخر هفته شماست، قطعا از اهمیت داشتن محصولات تمیز کننده به درد بخور مطلعید. دفعه بعدی که با بطری خالی تمیز کننده مواجه شدید و یا احساس کردید که سطوح درخشندگی ندارند، به یک تمیز …

معجزه جوش شیرین در تمیز شدن منزل شما

معجزه جوش شیرین در تمیز شدن منزل شما

اگر تمیز کردن منزل در صدر کارهای آخر هفته شماست، قطعا از اهمیت داشتن محصولات تمیز کننده به درد بخور مطلعید. دفعه بعدی که با بطری خالی تمیز کننده مواجه شدید و یا احساس کردید که سطوح درخشندگی ندارند، به یک تمیز کننده خانگی فکر کنید. چرا؟ چون به تنها چیزی که برای تمیز کردن احتیاج دارید جوش شیرین است.

بوی بد لباس

آیا شما هم با سبد لباس های خیس از عرق بعد از تمرین روبرو شده اید؟ در آن صورت قطعا می دانید که به چیزی بالاتر برای از بین بردن این بوی بد نیاز دارید. جوش شیرین این مشکل شما را حل خواهد کرد.

لباس کارتان

وقتی صحبت از بین بردن چین و چروک ها می شود، همیشه اتو بهترین دوست شماست. اما برای تمیز کردن اتو بهترین گزینه جوش شیرین است. کمی جوش شیرین، سرکه و آب بهترین تمیز کننده اتوی شماست.

ماشین ظرفشویی قابل اعتمادتان

تمیز کردن داخل ماشین ظرفشویی باید حتما در لیست کارهای ماهانه شما باشد. به جای جستجوی مغازه ها و پیدا کردن شوینده مناسب، تمیز کننده طبیعی تان را در منزل بسازید. حتما یک بطری اسپری خالی بخرید تا بتوانید محلول جوش شیرین و سرکه را داخل آن بریزید و اسپری کنید.

بوی بد سطل زباله

جوش شیرین واقعا معجزه می کند. با چند قطره می توانید آن را خوشبو کنید.

کابینت آشپزخانه

لکه های چسبنده بدترین نوع لکه است. آنها کابینت شما را قدیمی و کهنه نشان می دهند و دستمال کشیدن هم کمکی به شما نمی کند. جوش شیرین بهترین تمیز کننده و از بین برنده این لکه هاست.

تمیز کننده بعد مهمانی

یک جشن تولد و یا مهمانی آخر هفته جزو بهترینهاست. اما عواقب تمیز کردن لیوانها و ظروف بعد از آن زیاد جالب نیست. وقتی ظروف را در ماشین لباسشویی قرار دادید، کمی جوش شیرین به آن اضافه کنید تا از درخشندگی ظروف شگفت زده شوید. با این روش به آسانی برای مهمانی بعدی حاضرید.

آبکش ظروف خوشبو

حتی سینک و آبکش ظرفشویی هم می توانند به طرز سوال بر انگیزی خوشبو باشند و این ممکن نیست مگر با جوش شیرین. در کمتر از 1 ساعت جوش شیرین معجزه می کند و ظرفشویی و آبکش شما خوشبو و تمیز خواهد شد.

تمیز کننده حمام

اگر تمیز کردن دستشویی و حمام جزو کارهای مورد علاقه تان در آخر هفته نیست، قطعا این بمب های تمیز کننده را دوست خواهید داشت. آنها راحت ترین و آسان ترین تمیز کننده حمام هستند. در یک شیشه نگهشان دارید و در موقع لزوم از آن استفاده کنید.

تمیز کردن کف پوش

آیا یادتان می آید آخرین باری که کف حمام و آشپزخانه را سابیده اید کی بوده است؟ ما هم یادمان نمی آید کی این کار را کرده ایم. اینجا هم جوش شیرین به کمک شما می آید و کف آشپزخانه تان را درخشان و تمیز می کند.

تازگی بخشیدن به تشک

کمی جوش شیرین و سپس جارو برقی مساوی است با خوشبو ترین تشک عمرتان. هر 6 ماه یک روز را به این کار اختصاص دهید تا همیشه تشکی خوشبو داشته باشید. وقتی تشکی خوشبو دارید، خواب و خیال بهتری هم خواهید داشت.

فضای باز

منقل شما نیاز به تمیز کاری دارد؟ چه چیزی بهتر از جوش شیرین برای لایه برداری سراغ دارید؟ آن را با جوش شیرین بسابید و سپس آب بکشید. حال که همه چیز را درباره جوش شیرین می دانید، به اولین مغازه رفته و بزرگترین جعبه جوش شیرین را بخرید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، خانه و خانواده ، سبک زندگی بازدید 440 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php