کد خبر : 231765 تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۷:۵۵

معجزه گلاب در سلامت پوست

معجزه گلاب در سلامت پوست قرنهاست که ما ایرانی ها با خواص فوق العاده ی گلاب آشنا شدیم و از اون برای مصارف گوناگون استفاده میکنیم .گلاب یکی از بهترین مسکن های اعصاب و بهترین ماده برای از بین بردن جای آفتاب سوختگی ، جوش و اگزماست که هیچ گونه …

معجزه گلاب در سلامت پوست

معجزه گلاب در سلامت پوست

قرنهاست که ما ایرانی ها با خواص فوق العاده ی گلاب آشنا شدیم و از اون برای مصارف گوناگون استفاده میکنیم .گلاب یکی از بهترین مسکن های اعصاب و بهترین ماده برای از بین بردن جای آفتاب سوختگی ، جوش و اگزماست که هیچ گونه ضرری هم برای انسان نداره و اما توی این مطلب میخوام خواص شگفت انگیز گلاب و گلیسیرین رو بهتون معرفی کنم تا برای داشتن پوستی نرم و زیبا از اون استفاده کنید.

پوست مرطوب با استفاده از ترکیب گلاب و گلیسیرین

گلیسیرین و گلاب هردو دارای خاصیت مرطوب کنندگی هستن و بخصوص برای افراد با پوست خشک بسیار مفیدن .گلیسیرین یه مرطوی کننده ی عالیه و کمک میکنه تا پوستتون از طریق هوا جذب رطوبت داشته باشه و اونو حفظ کنه و علاوه بر اون استفاده از گلاب باعث هیدراته شدن پوستتون میشه و این خاصیت رو دو چندان میکنه.

درمان بیماری های پوستی

برای افراد با پوست خشک ترکیب گلاب و گلیسیرین برای درمان بیماری های پوستی بخصوص اگزما و دراماتیت بسیار توصیه میشه و کمک میکنه تا دیگه پوستتون خشک نشه .همچنین ترکیب این دو ماده در درمان التهاب و از بین بردن قرمزی پوست هم تاثیرگذاره .گلاب دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی و از بین برنده ی طبیعی جوش ،اکنه و لکه است و به همراه گلیسیرین برای درمان جوش ها و آکنه ی افراد با پوست چرب خیلی خیلی مفیده.

تعادل سطح PH پوست

یکی از مهمترین ویژگی های پوست سالم PH 3 برای پوست است .زمانی که PH پوستتون متعادل باشه مانع ایجاد بسیاری از بیماری های پوستی از جمله آکنه ، اگزما و غیره در پوست میشه .گلاب و گلیسیرین هر دو به تعادل PH پوستتون کمک میکنن و باعث میشن که پوستی سالم ، نرم و شاداب داشته باشین.

پاک کنندگی پوست

استفاده از مواد طبیعی به عنوان پاک کننده های طبیعی یکی از بهترین راه ها برای داشتن پوستی سالمه. گلاب و گلیسیرین یکی از بهترین این پاک کننده ها هستن که برای پاکسازی پوست از آرایش ،آلودگی ها و ناخالصی های دیگه استفاده میشن و باعث باز شدن منافذ پوستی هم میشن .همیشه گلیسیرین رو با مقداری گلاب رقیق کنید و برای پاکسازی پوستتون استفاده کنید.

چگونه از گلاب و گلیسیرین استفاده کنیم؟

یک بطری 200 تا 250 میلی لیتری از گلیسیرین رو داخل یه کاسه بریزین و 100 میلی لیتر گلاب و دو قاشق غذاخوری آب لیمو به اون اضافه کنید و کاملا با هم مخلوط کنید .سپس این ماده ی جدید رو داخل ظرفی بریزین و هرشب اونو روی پوستتون استفاده کنید تا از خواص شگفت انگیز اون بهره مند بشین .قبل از استفاده از این محلول صورتتون رو با یه پنبه ی خیس کاملا پاک کنید و سپس از آن استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پوست و مو ، سبک زندگی بازدید 439 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php